021-88507190

مکان های جذاب برای دیدن آتش بازی های سال نو در دبی

گردشگری م.لشکری 20 آذر ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]
    دبی خانه ی بزرگترین، درخشان ترین، بلند ترین سازه های جهان است.شهر دبی هر ساله برگزار کننده ی مراسم های پر زرق و برق و فوق العاده برای سال نو میلادی است که باعث سفر عده ی زیادی از مردم جهان به دبی میشود.این مراسم های آتش بازی در نقاط مختلفی از دبی برگزار میشود.در کشور امارات متحده ی عربی هیچ جایی بهتر از دبی برای گذراندن سال نو میلادی وجود ندارد! اگر شما هم  مایل به سفر به دبی در این ایام هستید میتوانید با تورهای ارزان قیمت دبی به این شهر زیبا سفر کنید و از مراسم ها و فستیوال های ویژه این ایام لذت ببرید.
    معرفی مکان های جذاب برای دیدن آتش بازی های سال نو در دبی
    همانطور که گفتیم مراسم های ویژه سال نو در نقاط مختلفی از دبی برگزار میشود بنابراین پیدا کردن یک جای خوب برای دیدن این مراسم ها به خاطر جمعیت عظیمی که اطراف آن ها حضور پیدا میکنند شاید کمی مشکل باشد.با مهرپرواز همراه باشید تا به معرفی بهترین مکان های اجرای مراسم سال نو در دبی و بهترین چشم انداز به این نقاط بپردازیم.

    مکان های جذاب برای دیدن آتش بازی های سال نو در دبی
    1)برج خلیفه (Burj Khalifa)
    در سال 2017 برج خلیفه در مراسم سال نو میلادی یک نمایش لیزر ویژه و حیرت انگیز را اجرا کرد که خیلی مورد توجه مردم قرار گرفت و در جهان بسیار معروف شد.به همین منظور مدیران این برج تصمیم گرفتند اجرای این مراسم را هر سال نو در بلند ترین برج جهان یعنی برج خلیفه ادامه دهند.اگر شما برای اولین بار برای دیدن مراسم های سال نو به دبی  میروید، قطعا برج خلیفه بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.اگر میخواهید مراسم آتش بازی سال نو را در برج خلیفه ببینید ما به شما پیشنهاد میکنیم قبل از ساعت 6 در یکی از مکان های پیشنهادی زیر حضور پیدا کنید.زیرا اصولا بهترین مراسم سال نو در برج خلیفه برگزار میشود و جمعیت چشم گیری برای دیدن این مراسم افسانه ای در اطراف برج خلیفه جمع می شوند.شما در آن جا شاهد یک نمایش درخشان و پر زرق برق هستید. 
    *بهترین چشم انداز به برج خلیفه به شرح زیر میباشد:
    -برج جمیرا_Jumeirah Emirates Towers
    -سوق البهار_Souk Al Bahar
    -برج پلازا_Burj Plaza 
    -دان تاون_Downtown Dubai 
    -کانال آب دبی_Dubai Water Canal 
     -سیتی واک_city walk
    -بیزینس بی_Business Bay
    -باکس پارک_Boxpark 

    مکان های جذاب برای دیدن آتش بازی های سال نو در دبی
    2)برج العرب (Burj Al Arab)
    مثل برج خلیفه، برج العرب هم برگزار کننده ی یک مراسم آتش بازی ویژه در سال نو میلادی است و عده ای زیادی برای دیدن این مراسم به برج العرب می روند.یکی از بهترین موقعیت ها برای دیدن مراسم برج العرب ساحل kite است که ساحل عمومی مجاور برج العرب است.البته این مکان به سرعت پر میشود و برای رفتن به اونجا باید زود اقدام کنید تا یک جای مناسب برای تماشای این مراسم زیبا پیدا کنید. 
    *بهترین چشم انداز به برج العرب به شرح زیر میباشد:
    -Souk Madinat Jumeirah
    -Al Sufouh Beach
    -Sunset Beach 
    -Jumeirah Beach
    -Ferry at Dubai Marina
    -Black Palace Beach
    -اقامت در هتل برج العرب (که شامل مراسم های ویژه و gala diner است)

    مکان های جذاب برای دیدن آتش بازی های سال نو در دبی
    3)آتلانتیس د پالم (Atlantis the Palm)
    در حالی که برج خلیفه شناخته شده ترین مراسم آتش بازی در دبی را برگزار میکند، با این حال خیلی از افراد مشتاق دیدن آتش بازی موزیکال و چشم گیر هتل آتلانتیس د پالم هستند.آتش بازی چشم گیر هتل آتلانتیس د پالم نفس ها را در سینه حبس میکند.ساعت برگزاری مراسم این هتل از ساعت 7شب تا 3 صبح میباشد.
    *بهترین چشم انداز به هتل آتلانتیس د پالم به شرح زیر میباشد:
    -Jumeirah Beach Strip
    -Kite Beach
    -Madinat Jumeirah
    -اقامت در هتل آتلانتیس د پالم(که شامل مراسم های ویژه و gala diner است)

    مکان های جذاب برای دیدن آتش بازی های سال نو در دبی
    5)دهکده جهانی (Global Village)
    دهکده ی جهانی هر سال برگزار کننده ی برنامه ها و آتش بازی های خاصی در دبی است و یکی از مقصد های محبوب توریست ها برای مراسم سال نو است.ستارگان بالیوود از 6 دسامبر در این دهکده حضور پیدا میکنند و این شروع برنامه های این دهکده است.در روز سال نو شما میتوانید در کنار خانواده از برگزاری برنامه های موزیکال و آتش بازی های هیجان انگیز لذت ببرید.در این مکان شما شاهد چندین جشن متوع که همزمان با ورود سال نو در چند کشور مختلف هست،میباشید که بزرگترین مراسم در نیمه شب برگزار میشود و نشان دهنده ی فرا رسیدن سال نو در امارات است.در دهکده ی جهانی علاوه بر آتش بازی، نمایشگاه های مختلف، کنسرت، نمایش های موزیکال همراه با رقص و پایکوبی برگزار میشود.
    *بهترین چشم انداز به دهکده جهانی به شرح زیر میباشد:
    -Global Village
    -Al Barari
    -Arabian Ranches

    مکان های جذاب برای دیدن آتش بازی های سال نو در دبی
    6)پالم بیچ جمیرا
    در شب سال نو تمام مجمع الجزایر پالم جمیرا با نورافشانی و آتش بازی های چشم گیر روشن می شود.خودتان را برای تحسین زیبایی و پانورامای نمایش های آتش بازی جمیرا بیچ آماده کنید.
    *بهترین چشم انداز به پالم بیچ جمیرا به شرح زیر میباشد:
    -Boardwalk
    -Club Vista Mare

    مکان های جذاب برای دیدن آتش بازی های سال نو در دبی
    7)جشواره ی شهر(Festival City)
    کسانی که در این مکان برای دیدن مراسم حضور پیدا میکنند به جای یک مراسم شاهد چهار مراسم جذاب هستید.شروع این برنامه با سرگرمی ها و اجراهای زنده ی باندهای موسیقی در اول شب آغاز می شود و از ساعت 9 به بعد در هر ساعت یک آتش بازی فوق العاده نمایش داده میشود.

    مکان های جذاب برای دیدن آتش بازی های سال نو در دبی
    کانال آب دبی (Dubai Water Canal)
    مکان های جذاب برای دیدن آتش بازی های سال نو در دبی

    سوق البهار(souk al bahar)
    مکان های جذاب برای دیدن آتش بازی های سال نو در دبی

    ساحل باراستی دبی (Barasti beach)
    مکان های جذاب برای دیدن آتش بازی های سال نو در دبی

    *شما عزیزان  میتوانید جهت خرید تور دبی ، خرید بلیط لحظه آخری دبی و یا رزرو هتل در دبی با مشاورین ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید. 




    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW