021-88507190

در بهترین سواحل خانوادگی آلانیا خوش بگذرانید!

راهنمای سفر م.مقیمی 25 آذر ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
ما در این مقاله به شما نشان می دهیم که همه چیز برای یک سفر خانوادگی ایده آل در آلانیا آماده است و در سواحل آلانیا کاملا متناسب با دغدغه های شما فکر شده و امکانات مناسب را برایتان مهیا کرده اند

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    انتخاب کردن مقصد ساحلی برای یک سفر خانوادگی با کودکان کم سن و سال ممکن است کمی سخت باشد. شما باید به عمق آب ساحل، فضاهای بازی کودکان و امکانات ساحل فکر کنید. اما نگران نباشید! ما در این مقاله به شما نشان می دهیم که همه چیز برای یک سفر خانوادگی ایده آل در آلانیا آماده است و در سواحل آلانیا کاملا متناسب با دغدغه های شما فکر شده  و امکانات مناسب را برایتان مهیا کرده اند.
    سواحل آلانیا شن های نرم و تمیزی دارد و از طرفی آب کم عمقی دارند و همه امکانات برای یک تعطیلات ساحلی ایده آل با کودکان در این سواحل وجود دارد. در کنار این امکانات فوق العاده، به آب و هوای عالی تابستانی آلانیا با دمای میانگین 28 درجه سانتیگراد در ماه های جولای تا آگست فکر کنید. احتمالا تا همین لحظه متقاعد شده اید که آلانیا بهترین مقصد مسافرتی برای شما خانواده های ارجمند به همراه کودکان خردسالتان است. اما به شما پیشنهاد می کنیم با آژانس مسافرتی مهرپرواز همراه باشید تا با این سواحل زیبا و مناسب آلانیا بیشتر آشنا شوید. 

    در بهترین سواحل خانوادگی آلانیا خوش بگذرانید!

    ساحل داملاتاس
    درحالی که بیشتر توریستان مستقیم به سواحل مشهور آلانیا یعنی کیقباد یا کلئوپاترا می روند، ما به شما پیشنهاد می کنیم که اگر در سفرتان به آلانیا کودکان زیر 10 سال به همراه دارید، به ساحل داملاتاس بروید.  در ساحل داملاتاس شهر زیبای آلانیا، یک زمین بازی بسیار بزرگ برای کودکان تعبیه شده است و کودکانتان می توانند در آن اوقات مفرح و شادی را با همسن و سالانشان بگذرانند و در پارک های زیبای آن در سایه بازی کنند.
    ساحل داملاتاس اولین ساحل آلانیاست که دسترسی را به طور کامل برای ویلچیری ها مهیا کرده است. یک پیاده روی بسیار زیبا در شن ها برای عابران تعبیه شده است و می توانید در آن قدم بزنید و از آب و هوای ساحلی آلانیا لذت ببرید.همچنین می توانید از غارهای مشهور داملاتاس نیز دیدن کنید. بازدید از این غارهای زیبا فرصتی را برایتان فراهم می کنند تا کمی از گرمای خورشید فاصله بگیرید و دمای بدنتان را مقداری پایین بیاورید.
    اگرچه تعداد رستوران ها و کافه های ساحل داملاتاس از دیگر سواحل مشهور مرکزی شهر آلانیا کمتر است، اما تعدادی رستوران و کافه جذاب در آن وجود دارد و شما می توانید یک کباب خوش طعم از آن ها سفارش دهید و بعد یک بستنی دلچسب میل کنید.از طرفی ساحل داملاتاس برای غواصی نیز بسیار ایده آل است و می توانید از امکانات غواصی آن استفاده کنید. کودکانتان هم با شرط داشتن سن مناسب می توانند همراه شما رفتن به دنیای زیر آب ها را تجربه کنند.

    در بهترین سواحل خانوادگی آلانیا خوش بگذرانید!

    ساحل کیقباد
    ساحل کیقباد یا ساحل شرقی از ساحل داملاتاس هم شلوغ تر است و هم طولانی تر. یک عالمه تفریحات جذاب برای کودکان در زمین های بازی ساحل کیقباد مهیا شده است.ساحل کیقباد یکی از مشهورترین سواحل آلانیاست و یک ساحل 3 کیلومتری است. در ساحل کیقباد می تواینند یک اتاق به همراه سایه بان های آفتابی برای استراحت در ساحل اجاره کنید. همچنین می توانید ساعاتی را در رستوران های متععد ساحل کیقباد بگذرانید و یک غذای خوش طعم میل کنید.یک مزیت دیگر ساحل کیقباد عمق کم آب ساحلی آن است و به همین دلیل برای گذراندن یک روز ساحلی ایمن به همراه کودکان مناسب به نظر می رسد.

    در بهترین سواحل خانوادگی آلانیا خوش بگذرانید!

    ساحل کلئوپاترا
    مشهورترین و شناخته شده ترین ساحل آلانیا، ساحل کلئوپاتراست و در تابستان ها خیلی شلوغ است و توریستان در هر قسمت از آن مشغول امتحان کردن ورزش های آبی هیجان انگیز هستند و یا در رستوران ها و کافه های آن استراحت می کنند.اگر شلوغی این ساحل به همراه کودکانتان اذیتتان کرد، 2 کیلومتر آن طرف تر ساحل کلئوپاترا بروید تا به ساحل داملاتاس برسید و روز خود را با آرامش بیشتری بگذرانید و هنگام غروب دوباره به ساحل کلئوپاترا برگردید. به طور کلی غروب ها، ساحل کلئوپاترا آرام تر است و شما می توانید برنامه یک شب رویایی را در کنار ساحل کلئوپاترا برای خود و خانواده تان برنامه ریزی کنید.

    در بهترین سواحل خانوادگی آلانیا خوش بگذرانید!

    ساحل اینسکوم
    اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که دنبال آرامش و سکوت هستید، بهتر است حدود 25 کیلومتر از شهر آلانیا فاصله بگیرید و به ساحل زیبای اینسکوم بروید. علاوه بر زیبایی بی حد و حصر ساحل اینسکوم، عمق کم آب هم به شما این امکان را می دهد که با آرامش کامل همراه با کودکانتان یک روز بی نظیر را در کنار ساحل بگذرانید. کودکان به راحتی می توانند در این ساحل شنا کنند و در آب بازی کنند.

    در بهترین سواحل خانوادگی آلانیا خوش بگذرانید!

    اگر شما هم قصد سفر به شهر ساحلی آلانیا را دارید، با همکاران ما در مهرپرواز تماس بگیرید و یک تور لحظه آخری ارزان آلانیا را برای خود و اعضای خانواده تان رزرو کنید.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW