021-88507190

دبی در سال 2018 چه تغییراتی کرده است؟

گردشگری م.مقیمی 28 آذر ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
در پایان سال 2018 با مهرپرواز همراه باشید تا با هم ببینیم که دبی در سال 2018 در 12 ماه گذشته چه تغییراتی کرده است و چه تفریحات و چه امکاناتی به آن افزوده شده است

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    در پایان سال 2018 با مهرپرواز همراه باشید تا با هم ببینیم که دبی در سال 2018  در 12 ماه گذشته چه تغییراتی کرده است و چه تفریحات و چه امکاناتی به آن افزوده شده است. 
    1.دبی فریم (قاب عکس دبی)
    بعد از 10 سال، بالاخره دبی فریم در ماه ژانویه افتتاح شد. دبی فریم یک قاب عکس بسیار بزرگ است که در پارک زعبیل واقع شده است. جالب است که بدانید این قاب عکس بلند بالا در جایگاهی قرار گرفته است که با فاصله گرفتن از آن می توانید تصویر قاب شده ای از منحصر به فردترین ساختمان های دبی را تماشا کنید. ورودی دبی فریم برای بزرگسالان 50 درهم و برای کودکان 20 درهم است. برای بازدید از آن می توانید از ساعت 9 صبح تا 9 شب به پارک زعبیل دبی بروید.
    2.جزیره بلوواترز
    اگر در طول چند سال گذشته به دبی سفر کرده باشید، احتمالا پیشرفت جزیره بلوواترز را دیده اید و امسال بالاخره امکان وارد شدن به این جزیره برای توریستان فراهم شد. جزیره بلوواترز در نوامبر 2018 بالاخره افتتاح شد. در جزیره بوواترز 2 هتل لوکس، رستوران و مراکز خرید ساخته خواهد شد. جزیره بلوواترز در میان آب های دبی مارینا ساخته شده است و جلوه ای متفاوت به شهر زیبای دبی داده است.

    جزیره بلوواترز

    3.مالیات در دبی
    اگرچه اضافه شدن مالیات به هزینه های اقامت در دبی چندان مساله خوشایندی نیست، اما بهتر است اطلاع داشته باشید که که در سال 2018 هزینه مالیات کمی به اقامت در دبی اضافه شد. همچنین 5 درصد مالیات به کالاها و خدماتی مثل غذا، آب و الکتریسیته اضافه شد. اگرچه هزینه حمل و نقل عمومی، مسافرت های هوایی، هزینه تحصیلات و مراقبت های درمانی از این مالیات معاف هستند.

    مالیات در دبی

    4.کشتی کویین الیزابت 2
    کشتی کویین الیزابت 2 هم بالاخره امسال بعد از تقریبا یک دهه، به عنوان یک هتل شناور افتتاح شد. هتل کشتی کویین الیزابت 2 در بندر رشید واقع شده است و دقیقا به همان شکلی بازسازی شده است که این کشتی در دهه 1970 در جهان گشت و گذار می کرده است. کشتی کویین الیزابت 2، 224 اتاق مهمان، یک موزه، یک تئاتر، سینما و 13 رستوران مختلف دارد. جالب است که بدانید بعضی از این رستوران ها، همان رستوران های اصلی کشتی در دهه 1970 میلادی بوده است. رستوران گریل کوئین منویی را سرو می کند که منتخب ملکه انگلیس در این کشتی بوده است.

    کشتی کویین الیزابت 2

    5.تیر و کمان انسان
    همان طور که می دانید در سال 2017، به مجموعه دبی مارینا، که یکی از مراکز تفریحی دبی محسوب میشود یک زیپ لاین به عنوان یک تفریح هیجان انگیز اضافه شد. اما در سال 2018 تفریحی متفاوت به نام تیر و کمان انسان برای توریستان در دبی فراهم شد. با تیر و کمان انسان، درست مثل بازی انگری بردز، شخص سوار شده را به صورت افقی به عقب می کشند تا احساس پرتاب را در فضای باز تجربه کند. سرعت پرتاب تیر و کمان انسان تنها در نیم ثانیه به 100 کیلومتر در ساعت می رسد و 120 متر را به صورت افقی در بالای آب و ماسه ها طی می کند و هیجانی مثال نزدنی را برای شما به ارمغان می آورد. از تیر و کمان انسان می توان به عنوان یکی از هیجانی ترین تفریحات الحاقی دبی در سال 2018 نام برد. برای تجربه سوار شدن تیر و کمان انسان دبی، باید به ساحل کایت بروید. هزینه تجربه این تفریح مفرح و هیجانی 280 درهم است.
    6.موزه ایلوشنز دبی (موزه وهم و خیال دبی)
    بزرگترین موزه خیالی جهان در منطقه السیف دبی در سپتامبر 2018 افتتاح شد. در موزه ایلوشنز دبی بیش از 80 نمایشگاه مختلف در شکل های مختلف وجود دارد و با حضور در آن می توانید یکی از متفاوت ترین تجربه های زندگیتان را داشته باشید. این موزه موقعیت هایی را برایتان به ارمغان می آورد که احساس می کنید وارد دنیای وهم و خیال شده اید.
    برای بازدید موزه توهمات دبی باید یکشنبه ها تا چهارشنبه ها از ساعت 10 صبح تا 10 شب و یا روزهای پنجشنبه  تا شنبه از 10 صبح تا نیمه شب مراجعه کنید. هزینه ورودی موزه ایلوشنز دبی برای بزرگسالان 80 درهم و برای کودکان 60 درهم است.

    موزه ایلوشنز دبی

    7.هتل های کمپینگ در دره هاتا
    در سال 2018 نوعی هتل کمپینگ البته با امکانات رفاهی لوکس در دره هاتا در دبی افتتاح شد. توریستان در واگن های این هتل می توانند کمپینگ لوکس (گلمپینگ) را تجربه کنن. این هتل دو نوع واحد دارد، یکی هاتا سدر و دیگری هاتا دامانی که کمی بزرگتر است. هزینه اقامت در واگن های این هتل از 250 درهم برای هر شب شروع می شود.

    هتل های کمپینگ در دره هاتا

    8.بازگشایی دوباره هتل آدرس داون تاون دبی
    در ماه ژوئن سال 2018 هتل آدرس داون تاون دوباره بعد از آسیبی که در آتش سوزی فستیوال سال نو 2015 دید، بازگشایی شد. این هتل 63 طبقه ای 220 اتاق مهمان و سوئیت، یک مرکز ماساژ و اسپای جدید، رستوران های متعدد و شعب برندهای مختلف را در خود جای داده است. هزینه اقامت در اتاق های این هتل برای هر شب از 1399 درهم شروع می شود.

    هتل آدرس داون تاون دبی

    9.اضافه شدن خیابان مد به
    درست همان وقتی که همه ما فکر می کردیم بزرگترین مرکز خرید دنیا یعنی دبی مال، از این بزرگتر نمی تواند باشد، یک فضای دیگر با بیش از 150 فروشگاه لوکس به آن اضافه شد. خیابان مد دبی مال در ماه مارچ 2018 با برندهای لوکسی مثل گوچی، دولچی اند گابانا، هرمس، رولکس و کارتیر و همچنین رستوران های لوکس افتتاح شد. 

    دبی مال

    10.پارک سرپوشیده دنیای برادران وارنر در ابوضبی
    این پارک در جزیره یاس واقع شده است و 6 بخش مختل دارد که در آن شخصیت های مختلف کارتونی در فضای پارک گشت و گذار می کنند. شما در پارک دنیای برادران وارنر می توانید با شخصیت هایی مثل بتمن، جوکر، سوپرمن و دیگر شخصیت های کارتونی عکس بگیرید. پارک دنیای برادران وارنر در سال 2018 در جزیره یاس ابوضبی افتتاح شد و شما روزانه از ساعت 10 صبح تا 8 شب با پرداخت 295 درهم می توانید از آن بازدید کنید.اگر شما هم قصد سفر به دبی را دارید، با همکاران ما در مهرپرواز تماس بگیرید و یک تور مسافرتی دبی با آفرهای جذاب رزرو کنید.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW