021-88507190

مالزی یک مقصد بی نظیر برای سفر زمستانی

گردشگری م.مقیمی 29 آذر ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
مالزی یکی از ایده آل ترین مقاصد سفر زمستانی برای فرار از سوز و سرما و برف های زمستانی است. این مقاله را تا پایان بخوانید، چمدان خود را جمع کنید و آماده تجربه یک سفر زمستانی به مقصد مالزی شوید

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    دلایلی که به شما ثابت می کند که مالزی یک مقصد بی نظیر برای سفر زمستانی است.
    مالزی یکی از ایده آل ترین مقاصد سفر زمستانی برای فرار از سوز و سرما و برف های زمستانی است. این مقاله را تا پایان بخوانید، چمدان خود را جمع کنید و آماده تجربه یک سفر زمستانی به مقصد مالزی شوید، چراکه در ادامه به شما با ذکر دلیل ثابت خواهد شد که چرا سفر زمستانی به مالزی بهترین انتخاب است!


    مالزی یک مقصد بی نظیر برای سفر زمستانی

    مالزی آب و هوای گرمسیری بی نظیری دارد
    مالزی مثل کشورهایی مثل ژاپن، کره جنوبی و تایوان 4 فصله نیست و آب و هوای گرمسیری آن در طول سال با آسمان های آفتابی و باران های گرمسیری همراه است.توریستان عاشق گرمای هوای مالزی در فصل زمستان می شوند. جالب است که بدانید های سیزن مالزی بین ماه های دسامبر تا ژانویه است و در فصل زمستان هم توریستان زیادی به مالزی سفر می کنند.

    مالزی یک مقصد بی نظیر برای سفر زمستانی

    در سفر به مالزی نیاز نیست که لباس های سنگین و گرم همراه خود داشته باشید
    در فصل زمستان در مالزی لازم نیست که چند لایه لباس ضخیم و گرم به تن کنید.آب و هوای مالزی گرم و مرطوب است و در روزهای زمستانی کافی است چند دست لباس نازک و راحت همراه خود داشته باشید و با عینک آفتابی در کنار سواحل زیبای آن استراحت کنید. شب ها هم نیازی به پوشیدن ژاکت و لباس گرم ندارید و می توانید از گرمای لذت بخش هوا استفاده کنید.
    در فصل زمستان می توانید در جزیره های مالزی ریلکس کنید و آرامش بگیرید
    با سفر به مالزی می توانید از آب و هوای سرد شهر خود فرار کنید و از آسمان های آفتابی، سواحل شنی و نسیم فرحبخش دریا در مالزی استفاده کنید. جزایر مالزی با دریاهای آرام احاطه شده اند و می توانید روزهای خود را با دیدن یک غروب زیبای رویایی پایان دهید و از تفریحات ساحلی آن درست در چله زمستان لذت ببرید! 
    در فصل زمستان می توانید از غواصی در کنار صخره های مرجانی مالزی لذت ببرید
    در مالزی نیازی نیست که نگران کم بودن دمای آب برای غواصی باشید و به راحتی می توانید به اعماق آب بروید و از دیدن مرجان های رنگارنگ و موجودات جذاب دریایی شگفت زده شوید. ما به شما غواصی در جزیره پانگکور، جزایر پرهنتیان و جزیره سیپادان را توصیه می کنیم. اگر هم علاقه زیادی به غواصی دارید، می توانید دوره آموزشی آن را در مالزی بگذرانید و با یک مدرک غواصی و یک عالمه خاطره هیجان انگیز به خانه برگردید.

    مالزی یک مقصد بی نظیر برای سفر زمستانی

    می توانید در جنگل های سرسبز مالزی گشت و گذار کنید
    گشت و گذار در جنگل های سرسبز یکی از بهترین تفریحاتی است که می توانید در مالزی تجربه کنید  این جنگل ها از اماکن توریستی مالزی محسوب میشوند  و میتوانید از طبیعت بی نظیر آن استفاده کنید. حتی می توانید در محل هایی مثل تامان نگارا در زیر آسمان زیبای شب کمپ کنید. همچنین می توانید از اکوپارک جنگلی کوالالامپور (کنار برج کوالالامپور) بازدید کنید.

    مالزی یک مقصد بی نظیر برای سفر زمستانی

    می توانید در فصل زمستان در کنار آبشارهای شگفت انگیز مالزی آب بازی کنید!
    بهترین راه برای خنک شدن در گرمای هوا این است که به کنار آبشارهای مالزی بروید و از استخرهای طبیعی آن ها دیدن کنید، به ارتفاعات مالزی بروید و از بالای آبشارها چشم انداز بی نظیر پانورامیک جنگل های سرسبز مالزی را تماشا کنید. همچنین می توانید در صورت دلخواه یک شب به یادماندنی را در کنار آبشارهای جذاب و دیدنی مالزی بگذرانید و کمپ کنید. 

    آبشارهای مالزی

    کریسمس و سال نو را با روشی متفاوت در مالزی جشن بگیرید
    کریسمس را می توانید با سبک و سیاق مالزیایی در آب و هوای گرمسیری آن جشن بگیرید. در مراکز خرید مالزی می توانید یک خرید لذتبخش انجام دهید و از دکوراسیون کریسمسی زیبای آن ها عکس بگیرید و درختان رنگارنگ کریسمسیشان را تماشا کنید. همچنین می توانید در برنامه های اجرای زنده شرکت کنید و بعد یک غذای کریسمسی میل کنید. جشن سال نو در مالزی شبیه به جشن های اروپایی و آمریکایی است، اما مزیتش این است که می توانید بدون نگرانی از سرما در شهر گشت و گذار کنید و آتش بازی های زیبای شهر را تماشا کنید.
    اگر شما هم قصد تجربه یک سفر متفاوت زمستانی به مالزی را دارید، با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید تا بهترین تور لحظه آخری مالزی را با آفرهای جذاب به شما معرفی کنیم.

    کریسمس در مالزی

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW