021-88507190

بهترین جاذبه های گردشگری مسکو

گردشگری م.مقیمی 07 دی ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
شهر مسکو ترکیبی از جاذبه های گردشگری تاریخی و اماکن دیدنی مدرن است ، یک توریست در مسکو انتخاب های زیادی برای تفریح و خوش گذرانی دارد.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    مسکو یک شهر سر زنده پر از تفریحات جالب و جاذبه های گردشگری متنوع است. شهر مسکو ترکیبی از جاذبه های گردشگری  تاریخی و اماکن دیدنی مدرن است. یک توریست در مسکو انتخاب های زیادی برای تفریح و خوش گذرانی دارد. به هر حال مسکو برای هر توریستی با هر سبک و سلیقه و هر سن و سالی، حرفی برای گفتن دارد.
    در ادامه مهمترین جاذبه های گردشگری روسیه و شهر زیبای مسکو را با همدیگر می بینیم.
    کرملین روسیه
    کرملین یکی از بهترین جاذبه های توریستی روسیه و همچنین باستانی ترین بخش های سشهر مسکو است و سمبل روسیه به شمار می آید. کرملین هم یک مکان فرهنگی و هم مرکز دولتی روسیه است و جالب است که بدانید رئیس جمهور روسیه در این مکان زندگی می کند. کرملین ارزش تاریخی دارد و در سال 1990 توسط سازمان میراث فرهنگی جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. در داخل مجموعه کرملین موزه های متعددی وجود دارد که بازدید از آن ها نگاهی تازه به روسیه را به شما می دهد. مجموعه کرملین در روزهای جمعه تا چهارشنبه بین ساعات 10 صبح تا 6 بعد از ظهر به روی عموم باز است.

    کرملین

    تئاتر بولشوی روسیه
    تئاتر بولشوی مشهورترین تئاتر مسکو است و هر ساله 3 تا 4 اپرای مختلف و 2 تا 3 باله در آن اجرا می شود. بیشتر قطعه های اجرایی شاهکارهای کلاسیک هنرمندانی مثل موتزارت، واگنر و ... است. باله روسی نیز هنری است که در سراسر جهان مشهور است و یک بخش بسیار مهم از فرهنگ روسی به شمار می آید.

    تئاتر بولشوی روسیه

    کلیسای سنت باسیل روسیه
    کلیسای مشهور سنت باسیل رو به روی یکی از دروازه های میدان سرخ واقع شده است و به دستور تزار ایوان چهارم در بین سال های 1554 تا 1560 ساخته شده است. بر طبق افسانه ها، وقتی که تزار تمام شدن ساخت کلیسا را دید، دستور داد که معماران این کلیسا را کور کنند، تا هیچ وقت دیگر نتوانند چنین ساختمان زیبا و با شکوهی را برای شخص دیگری بسازند. برخلاف داستان هولناکی که پشت کلیسای سنت باسیل است، خود کلیسا معماری باشکوه و بی نظیری دارد که دیدنش شگفت زده تان می کند. بازدید از کلیسای سنت باسیل یکی از واجبات سفر به مسکو است و از مهمترین مناطق دیدنی روسیه به شمار می آید.

    کلیسای سنت باسیل

    مرکز خرید گام (گوم) مسکو
    مرکز خرید گام یکی از بزرگترین مراکز خرید اروپا است و مشهورترین مکان برای خرید در مسکو به شمار می آید، اما معماری ساختمان آن هم جذابیت خاص خودش را دارد و بخشی از مشهوریت گام به همین خاطر است. این مرکز خرید در میدان سرخ واقع شده است و اولین بخش آن در سال 1812 ساخته شده است. خود مرکز خرید ظاهری لوکس دارد و برندهایی مثل لویی ویتون، دیور، هوگو باس، بربری و ... نیز در آن شعبه دارند. از طرفی کافه ها و رستوران های بسیاری نیز در این مرکز خرید واقع شده اند. از طرفی این مجموعه یک مرکز فرهنگی نیز به شمار می آید و در آن نمایشگاه های هنر و عکاسی بسیاری برگزار می شود.

    مرکز خرید گام (گوم) مسکو

    متروی مسکو
    متروی موسکو به خاطر معماری بی نظیر و ایستگاه های بسیار زیبایش در دنیا بسیار مشهور است و جالب است که بدانید متروی مسکو با نام "قصر زیر زمینی مسکو" شناخته می شوند و به همین دلیل به یکی از جاذبه های گردشگری مسکو تبدیل شده است. معماری ایستگاه های مترو و تزئینات بی نظیرشان بسیار دیدنی هستند. خط سوکولنیچسکایا ،اولین مسیر متروی مسکو، در سال 1935 ساخته شده است. ایستگاه مایاکووسکایا به عنوان زیباترین ایستگاه متروی مسکو شناخته میشود که باید حتما در طول سفرتان به مسکو از آن دیدن کنید.بعضی از ایستگاه های متروی مسکو به عنوان میراث فرهنگی مسکو توسط دولت حفظ و نگهداری می شوند. شبکه متروی زیرزمینی مسکو با مجسمه، آثار باستانی و هنرهایی مثل موزاییک کاری، نقاشی و شیشه تزئین شده اند. ایده طراحی این ایستگاه ها این بوده که هر کدام از ایستگاه ها شکل و ظاهر منحصر به فرد خودشان را داشته باشند.

    متروی مسکو

    مجموعه کوسکوو روسیه
    این مجموعه در قرن 18 ساخته شده است و نشان دهنده معماری معمول روسی است. در این مجموعه جذاب یک کاخ، یک پارک بزرگ و برکه های زیبایی وجود دارد. مجموعه کوسکوو یک مکان ایده آل برای گشت و گذار روزانه است. در گذشته، مجموعه کوسکوو هر هفته میزبان دو مهمانی بزرگ مثل مهمانی های طبه اصیل اجتماع روسیه، مهمانی های امپراتوری و یا مالکان مجموعه بوده است. مجموعه کوسکوو با ترکیبی بی نظیر از معماری باروک و کلاسیک ساخته شده است و یک موزه نیز دارد که بازدید از آن هم خالی از لطف نیست. جالب است که بدانید در فصل تابستان فستیوال ها و کنسرت های متعددی نیز در مجموعه کوسکوو برگزار می شود.

    مجموعه کوسکوو روسیه

    موزه تاریخی مسکو
    موزه تاریخی مسکو کلکسیونی عظیم از هر مرحله از تاریخ روسیه را در خود جای داده است. موزه تاریخی مسکو در میدان سرخ واقع شده است و نمایشگاه های متعددی دارد که روسیه را از عهد عتیق تا قرن 21 نشان می دهد. این موزه یکی از مشهورترین موزه های مسکو است. اگر شما هم به تاریخ روسیه علاقه مندید، باید با تور روسیه ارزان از موزه تاریخی مسکو دیدن کنید.

    موزه تاریخی مسکو

    خانه مرکزی هنرمندان مسکو
    خانه هنرمندان مسکو بزرگترین مرکز نمایشگاه روسیه است. این ساختمان که در سال 1979 تاسیس شده است، شامل 27 سالن و 60 گالری مختلف است. هر ساله خانه هنرمندان مسکو صدها نمایشگاه را از سراسر جهان میزبانی می کند. یک پارک زیبا با یک موزه مجسمه فضای باز، فضای تفریحی و زمین بازی نیز برای کودکان در این مجموعه قرار دارد. جالب است که بدانید خانه مرکزی هنرمندان به عنوان مرکز کنفرانس نیز کاربرد دارد و در آن فستیوال و کنسرت نیز برگزار می شود.اگر شما هم قصد سفر به مسکو را دارید، با همکاران ما در مهرپرواز تماس بگیرید تا بهترین تورهای لحظه آخری را به شما معرفی کنیم.

    خانه هنرمندان مسکو

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW