021-88507190

بهترین مراکز خرید شهر باتومی در گرجستان را بشناسید

گردشگری م.مقیمی 15 دی ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
با مهرپرواز همراه باشید تا بهترین و منحصر به فردترین مراکز خرید باتومی را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با تمام وجود از خرید در باتومی لذت ببرید

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    مراکز خریدی که بازدید از آن ها را در باتومی به هیچ عنوان نباید از دست بدهید
    اگر از شما بخواهیم که بهترین شهرهای دنیا را برای خرید نام ببرید، احتمالا تعداد کمی از شما نام شهر باتومی را ذکر می کنید. در حالی که اکثر مردم فکر می کنند که باتومی شهریست که فقط می توان از سواحل جذاب و آفتابیش، کافی شاپ های عالی و بی نظیرش و شب های سرزنده و جذابش لذت برد،اما باید بدانید که فروشگاه ها و بوتیک های جذابی نیز در باتومی وجود دارد که تجربه متفاوتی از خرید را برایتان به ارمغان می آورند.با مهرپرواز همراه باشید تا بهترین و منحصر به فردترین مراکز خرید باتومی را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با تمام وجود از خرید در باتومی لذت ببرید.
    مرکز خرید باتومی
    این مرکز خرید یک مرکز سرگرمی به تمام معنا و نیز از اماکن گردشگری گرجستان هم میباشد.گشت و گذار در مرکز خرید باتومی نه تنها برای توریستانی که دوست دارند بهترین و به روزترین لباس های دنیا را خریداری کنند رضایت بخش است، بلکه کسانی که می خواهند از خدماتی مثل آرایشگاه، باشگاه ورزشی، مراکز هنری و کافه های جذاب و منحصر به فرد استفاده کنند نیز عاشق مرکز خرید باتومی می شوند. برای خرید لباس های جدید می توانید از فروشگاه های طراحان گرجستانی و کو مد در طبقه دوم مرکز خرید دیدن کنید. بازدید از فروشگاه عطر آیسی پاریس نیز در مرکز خرید باتومی وجود دارد و برای دوستداران عطر و ادکلن بسیار جذاب خواهد بود.

    مراکز خرید شهر باتومی

    فروشگاه مفهومی فلیبر
    فلیبر یک کمپانی چند برندی است که فروشگاه های زیبایی در تفلیس و باتومی دارد. در فروشگاه فلیر کلاهای  جذاب چند طراح گرجی به فروش رسانده می شود. در فروشگاه مفهومی فلیبر لباس های مد روز دنیا همراه با دکوراسیون منزل، مجله های هنری و مبلمان خانه به فروش می رسد. لباس ها و اکسسوری های جذاب آن توسط طراحان مشهور گرجی مثل تامونا اینگوروکوا و جورج کبوریا طراحی شده است. جالب است که بدانید این فروشگاه، خریدهای مشتریانشان را به کشور آن ها می فرستند تا فروششان را به صورت بین المللی انجام دهند و پروسه خرید مشتریانشان را نیز راحت تر کنند.

    مراکز خرید شهر باتومی

    فروشگاه آنوکی
    اگر دنبال لباس های مدرن و فشن هستید، باید از فروشگاه آنوکی در باتومی دیدن کنید. این برندی که در اصل تفلیسی است، توسط آنوکی آرشیدز، یک طراحی جوان ماهر که طراحی لباس را در میلان ایتالیا تحصیل کرده، تاسیس شده است. امروزه برند آنوکی به قدری مشهور شده است که طراحی های آن در مجله مشهور ووگ نیز دیده می شود. در فروشگاه آنوکی باتومی می توانید جدیدترین لباس های این بنرد را تهیه کنید.

    مراکز خرید شهر باتومی

    فروشگاه Made in Georgia
    این فروشگاه یکی دیگر از جاهاییست که تجربه خریدتان در باتومی را لذت بخش تر از همیشه می کند. این فروشگاه لباس ها و اکسسوری دو طراح گرجی، للا الوشویلی و نینو بابوخادیا را به فروش می رساند. این دو طراحی کالکشن لباس خود را در هفته مد تفلیس به نمایش می گذارند و در گرجستان بسیار مشهور هستند. اگر شما هم عاشق لباس های رنگارنگ و تی شرت های بامزه هستید، حتما از این فروشگاه در باتومی دیدن کنید.برای اطلاعات بیشتر و کاملتر  تور باتومی با همکاران ما در مهرپرواز تماس بگیرید و یا به وبسایت آژانس گردشگری مهرپرواز مراجعه نمایید.

    مراکز خرید شهر باتومی

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW