021-88507190

پروژه های گردشگری فوق العاده جذاب در دبی که در سال 2019 و 2020 افتتاح می شوند!

گردشگری م.مقیمی 11 دی ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
دقیقا زمانی که با خودتان می گویید که دبی از این بهتر و جذاب تر نمی تواند باشد، دبی از جاذبه های گردشگری جدیدش رونمایی می کند!

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    تاسیس پروژه های جدید گردشگری فوق العاده جذاب در دبی

    همیشه دبی پروژه های فوق العاده جذابی از جاذبه های گردشگری جدید گرفته تا آسمان خراش های عجیب و غریب، در برنامه خود دارد! همین الان هم در دبی ساختمان های بسیار جذابی وجود دارد، مثلا بلندترین ساختمان جهان، بلندترین هتل، بزرگترین جزیره مصنوعی و بزرگترین مرکز خرید دنیا در دبی ساخته شده اند. اما دقیقا زمانی که با خودتان می گویید که دبی از این بهتر و جذاب تر نمی تواند باشد، دبی از جاذبه های گردشگری جدیدش رونمایی می کند! با  مهرپرواز همراه باشید تا پروژه های در دست اجرای دبی را به شما معرفی کنیم.

    پروژه های دبی

    شهر علاء الدین در دبی

    شهر علاء الدین از افسانه باستانی، علاء الدین و سندباد الهام گرفته است و سه سازه طلایی برای آن طراحی شده است که در واقع شبیه به غول چراغ جادو هستند! قرار بود که شهر علاء الدین در فصل آخر سال 2018 افتتاح شود، اما گویا کمی بازگشایی آن به تاخیر افتاده است.

    پروژه های دبی

    مرکز خرید سیتی لند در دبی

    بله! یک مرکز خرید دیگر در دبی! اما اینکه با بقیه مراکز خرید دبی فرق دارد! تفاوت این مرکز خرید این است که در دل طبیعت ساخته شده است. این مرکز خرید را صاحبان میراکل گاردن دبی و باغ پروانه دبی ساخته اند و اولین مرکز خرید طبیعت دنیا شناخته می شود. بدین معنی که شما هم می توانید در طبیعت حضور داشته باشید و هم خرید کنید. جالب است که بدانید این مرکز خرید در ماه اول سال میلادی 2019 به مناسبت سال نو افتتاح می شود.

    مرکز خرید سیتی لند دبی

    پله های دبی

    یکی دیگر از پروژه های در دست اجرای دبی، پله های دبی است که یک ساختمان جذاب با معماری فوق العاده جالب است که شبیه پلکان است! ارتفاع این سازه 100 متر است و احتمالا نزدیک میدان اتحاد در بخش دیره نزدیک نهر دبی ساخته می شود. برای بالا رفتن از این برج باید از 500 پله بالا بروید. این ساختمان هم یک جاذبه گردشگری جالب برای توریستان و هم یک مکان جذاب برای بدنسازان و ورزشکاران خواهد شد! اما باید برای دیدن آن تا زمان افتتاحیه ساختمان صبر کنید.

    پله های دبی

    قلب اروپا در دبی

    قلب اروپا پروژه ای جالب در دبی است که شامل 6 جزیره مختلف می شود که هر کدام از جزایر شبیه یک کشور اروپایی ساخته می شود. پروژه قلب اروپا در 4 کیلومتری ساحل دبی ساخته شده است و 20 دقیقه ای با قایق می توان به آن دسترسی پیدا کرد. یک هتل 6 ستاره که در جزیره موناکو ساخته شده است و جزایر سوئد و سوئیس به نحوی ساخته شده اند که دمایشان همیشه تحت کنترل خواهد بود و همیشه در آن ها برف می بارد! قلب اروپا نیز در روز سال نو میلادی 2019 افتتاح می شود و برای همه توریستان دنیا جالب است که قرار است چه اتفاقی در قلب اروپا در دبی بیفتد و چه شکلی خواهد داشت!

    قلب اروپا در دبی

    ونیز شناور در دبی

    یک پروژه دیگر در دبی، ونیز شناور است که برای ساخت آن 2.5 میلیارد درهم هزینه شده است و نزدیک جزایر جهانی ساخته شده است. ونیز شناور به عنوان اولین تفرجگاه زیر دریایی لوکس دنیا شناخته می شود. ونیز شناور روزانه 3000 مهمان را پذیراست و در 4 سطح مختلف ساخته می شود که یکی از این سطح ها زیر دریاست. احتمالا می رود که ونیز شناور در آخر سال 2020 افتتاح شود.

    ونیز شناور در دبی

    برج نهر در دبی

    همان طور که می دانید برج خلیفه به عنوان بلندترین برج دنیا در دبی واقع شده است. اما دبی به فکر ساخت یک برج دیگر است که حتی از برج خلیفه هم بلندتر است. این پروژه 3.6 میلیارد درهمی قرار است که در کنار نهر دبی ساخته شود و احتمالا در سال 2020 افتتاح می شود.

    برج نهر دبی

    موزه آینده در دبی

    موزه آینده در دبی رو به روی برج امارات در خیابان شیخ زاید ساخته شده است و احتمالا در سال 2019 افتتاح می شود. سازه فلزی آن مثل یک چشم طراحی شده است. با بازدید از موزه آینده می توانید با ابداعات و پیشرفت های احتمالی آینده بشریت آشنا شوید. موزه آینده محیطی را فراهم می کند تا ذهن های خلاق رشد کنند و ایده های جدید برای مارکتینگ، بازاریابی و خدمات در ذهن بینندگان ایجاد شود. موزه آینده نقطه شروعی برای موفقیت انسان ها خواهد بود.

    موزه آینده در دبی

    برج دینامیک در دبی

    برج دینامیک کمی شبیه به برج های دیگر دبی باشد، اما چیزی که برج دینامیک را منحصر به فرد می کند، این است که این ساختمان 80 طبقه ای، اولین برج جهان خواهد بود که به یک ستون مرکزی وصل شده باشد، در حالی که هر طبقه از آن به صورت مجزا امکان چرخش دارند. زمان افتتاح این ساختمان احتمالا در زمان اکسپو 2020 خواهد بود و ما بی صبرانه منتظر دیدن این ساختمان فوق العاده جذاب در دبی هستیم.
    اگر شما هم دوست دارید که به شهر زیبا و متفاوت دبی سفر کنید با ارتباط با آژانس مهرپرواز میتوانید از ارزان ترین تور دبی لحظه آخری مطلع شوید.

    برج دینامیک در دبی

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW