021-88507190

جاده های وحشتناکی که جرات عبور از آنها را ندارید

گردشگری پ.هنرکار 15 دی ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
در برخی نقاط دنیا جاده هایی اسرار آمیز و ترسناکی وجود دارند که دارای فضای عجیب و غریب هستند یا صداهای ماورایی در آن شنیده می شوند یا حتی توسط ارواح تسخیر شده اند. همراه با آژانس گردشگری مهرپرواز با چند جاده ترسناک در دنیا آشنا شوید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    در برخی نقاط دنیا جاده هایی اسرار آمیز و ترسناکی وجود دارند که از دارای فضای عجیب و غری هستند یا صداهای ماورایی در آن شنیده می شوند یا حتی توسط ارواح تسخیر شده اند. همراه با آژانس گردشگری مهرپرواز با چند جاده ترسناک در دنیا آشنا شوید.

    جاده سایه‌های مرگ، Shades of Death Road

    این جاده ترسناک که در نیوجرسی قرار دارد به نام سایه های مرگ نام گذاری شده است. علت نامگذاری این جاده خیلی مشخص نیست ولی تعدادی از محلی ها گفته اند که نام این جاده در ابتدا سایه بوده است ولی در آن چندین قتل صورت می گیرد که احتمال می رود این قتلهای توسط راهزنها صورت گرفته است و به این دلیل نام این جاده به سایه های مرگ تغییر پیدا کرد. ولی عده ای دیگر معتقد هستند به این دلیل به این جاده سایه های مرگ می گویند که خود جاده خطرناک است و اینکه زمانی در آنجا مملو از پشه های مارلیا بوده است. با این حال با هر دلیلی، افراد خیلی کمی هستند که جرات عبور از این جاده را دارند و از آن عبور می کنند.

    جاده سایه‌های مرگ،-نیوجرسی،مهرپرواز

    جاده‌های ویلامین و شین، Villamain and Shane Roads 

    در سن آنتونیو واقع در امریکا یک ریل قطار در تقاطع دو جاده قرار دارد. دلیل وحشتاک بودن این جاده طبق گفته افراد محلی این است که این جاده در تسخیر ارواح است. بر اساس داستانها، یک سرویس مدرسه که در آن پر از دانش آموز بوده با قطار در حال حرکت برخور می کند. بعد از آن، روح آن دانش آموزان، خودروهای را از عبور روی ریل دور می کند تا به قطار برخورد نکنند.( برای اطلاع از قیمت تورهای مسافرتی با کارشناسان آژانس گردشگری مهرپرواز در ارتباط باشید.)

    جاده‌های ویلامین و شین سن-آنتونیو،مهرپرواز

    جاده زامبی، میزوری

    جاده زامبی در وایلدود در ایالت میزوری در آمریکا قرار دارد. در زمان قدیم نام این جاده لاولر فورد Lawler Ford Road بود. دهه ۵۰ میلادی این جاده پاتوق عده ای از نوجوانان بود. ولی در طول سالهای مختلف در آن اتفاق های عجیب و ترسناک رخ داد و افراد زیادی ادعا کردند در آن نور های ماورایی طبیعی و روح مانند در این جاده دیده اند و بعد از آن بوده که نام این جاده به زامبی تغییر پیدا کرد.

    جاده زامبی-میزوری،مهرپرواز

    مسیر ۴۴ Route 44

    داستانهای مختلف و هولناکی در مورد این داستان روایت شده است. یکی از داستانهای به این صورت است که دختر مو قرمزی به طرز بسیار نارحت کننده ای در تصادف رانندگی در این جاده جان خود را از دست داد و در حال حاضر 30 سال است که در مسیر این جاده سرگردان دنبال کسی می گردد تا او را سوار کند و همراه خود ببرد.

    روایت دیگری نیز در این جاده وجود دارد که بر اساس آن، در موقع رانندگی در این جاده روی صندلی عقب مردی با ریش بلند در ماشین ظاهر شده و با صدای بلند قهقهه می زند. ( مجله گردشگری آژانس مسافرتی مهرپرواز را دنبال کنید.)

    مسیر-۴۴،مهرپرواز

     کوچه خونین، Blood Alley   

    کوچه خونین به عبارتی دیگر یک جاده‌ی بیابانی است که در شمال غربی مرز نوادا در ایالت متحده قرار دارد. و نام رسمی‌ این مسیر بزرگراه ۹۳ است. در مورد این جاده روایت شده است که چند سانحه مرگبار در آن رخ داده است، همچنین در این جاده یک شبح زنده وجود دارد که در طول جاده در حالی که فانوس به دست دارد قدم می زند که در تاریکی ظاهر شده و دوباره به همان سرعت ناپدید می شود.

    کوچه خونین،-نوادا،مهرپرواز
    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW