021-88507190

در گوا به رایگان خوش بگذرانید!

گردشگری م.مقیمی 16 دی ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    بهترین تفریحات رایگان در گوا
    بله درست خواندید! در گوا می توانید به رایگان تفریح کنید و خوش بگذرانید! اما چگونه؟ با مهرپرواز همراه باشید تا شما را با بهترین تفریحات جذاب و البته رایگان گوا آشنا کنیم.

    سواحل زیبای گوا

    در سواحل زیبای شنی گوا تفریح کنید و آفتاب بگیرید
    شنا کردن، آفتاب گرفتن، تماشای غروب دل انگیز خورشید، قدم زدن با پای برهنه در شن های گرم ساحلی، خواندن یک کتاب جذاب با چشم انداز بی نظیر دریای بی کردان و قدم زدن زیر نور مهتاب! آیا این همان تعطیلات رویایی در ذهن شماست؟ اگر این طور است، گشت و گذار در سواحل اولین تفریحی است که از آن باید به رایگان در گوا لذت ببرید. در گوا سواحل متعددی واقع شده اند که بدون پرداخت حتی یک روپیه می توانید از تفریحات بی شمار آن ها لذت ببرید. اگر دوستدار هیجان هستید، سواحلی مثل باگا، واگاتور و آنجونا برای شما مناسب خواهد بود و اگر به دنبال آرامش هستید، سواحلی مثل ماندرم، بتول و کاکولم را در تور ارزان گوا انتخاب کنید.

    سواحل زیبای گوا

    فرهنگ و میراث غنی گوا را در محله فانتین هاس کشف کنید
    محله فانتین هاس یک محله لاتین قدیمی یکی از جاذبه های گردشگری گوا است که دوستداران تاریخ، معماری و فرهنگ عاشق گشت و گذار در آن می شوند. محله فانتین هاس با تاثیری که از پرتقالی ها گرفته است، معماری فوق العاده جذاب، کلبه های رنگارنگ و خانه های زیبایی با رنگ های آبی، زرد، نارنجی، سبز و قرمز دارد که بالکن های زیبایشان به خیابان های پیچ در پیچشان دید دارند. با قدم زدن در خیابان های زیبای محله فانتین هاس می توانید سفر در زمان را تجربه کنید و از محیط دل انگیز و تاریخی آن لذت ببرید.در این محل بهتر است که از معبد ماروتی، کلیسای سنت سباستین، نانوایی سنتی، گالری هنری گیتانجالی و فواره فوئنیکس دیدن کنید.

    محله فانتین هاس گوا

    از کلیساهای باستانی گوا بازدید کنید و در دل تحسینشان کنید
    یکی از تفریحات جالب رایگان در گوا بازدید از کلیساهای باستانی و دیدن معماری های بی نظیرشان است. در گوا کلیساهای متعددی واقع شده است که یکی از آن ها به نام باسیلیکای بوم جسوس است که در لیست آثار میراث فرهنگی یونسکو جای گرفته است. آرامش این کلیساها به قدری زیاد است که به راحتی می توانید چند ساعت بی نظیر و فراموش نشدنی را در محیط دل انگیزشان تجربه کنید.

    کلیسا باسیلیکای بوم جسوس گوا

    از آبشارهای جذاب گوا دیدن کنید
    سفر به گوا در ماه های ژوئن تا سپتامبر بسیار دلپذیر است. یکی از تفریحاتی که در این ماه ها در گوا می توانید داشته باشید، کوهنوردی و رسیدن به این آبشارهای دیدنی گوا است. آبشار دودساگار یکی از دیدنی ترین آبشارهای گواست که آب آن از ارتفاعات در 4 سطح به پایین می ریزد و به خاطر سرعت و ارتفاعش مانند شیر سفید رنگ به نظر می رسد و منظره ای دیدنی را به ارمغان می آورد که می توانید بهترین عکس های سفرتان به گوا را در کنار آن تهیه کنید.آبشارهای زیبای دیگر گوا، آبشار سدا، آبشار آروالم، آبشار هیور و آبشار کساروال است و بازدید از آن ها به شدت به شما توصیه می شود. از طرفی مسیر رسیدن به این آبشارها به طرز غیر قابل باوری زیبا و مسحورکننده هستند و شما می دانید که چه مبلغی برای این تجربه دل انگیز باید پرداخت کنید؟ هیچ مبلغی!

    آبشارهای جذاب گوا

    از چشم انداز بی نظیر خط ساحلی گوا لذت ببرید
    در گوا قلعه های جذابی وجود دارد که درست در خط ساحلی آن واقع شده اند. مشهورترین آن ها قلعه آگوادا و قلعه چاپوراست. از بالای قلعه آگوادا که در قرن 17 توسط پرتقالی ها ساخته شده است، می توانید چشم انداز بی نظیر و خیره کننده ساحل را تماشا کنید. قلعه چاپورا نیز در حاشیه رودخانه چاپورا ساخته شده است و چشم انداز رودخانه نیز از بالای آن بسیار دیدنی است و لازم به گفتن نیست که دیدن این چشم اندازهای بی نظیر نیز کاملا رایگان است.

    خط ساحلی گوا

    در کارناوال مشهور گوا شرکت کنید
    کارناوال گوا یک کارناوال پر نشاط، سرزنده و جذاب است که هر ساله در ماه فوریه در گوا برگزار می شود و به رایگان می توانید در آن شرکت کنید. این رویداد سه روزه شامل پیاده روی، اجراهای موسیقی زنده، مسابقات ورزشی، نمایش های مد و لباس با لباس های مخصوص و ماسک های جذاب است و شرکت در آن برای هر توریستی جذاب است.

    کارناوال گوا

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW