021-88507190

تفریحات رایگان در شانگهای که به کیف پولتان نیازی ندارید!

گردشگری م.مقیمی 19 دی ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
این مقاله را تا پایان بخوانید تا شما را با جالب ترین تفریحات شانگهای که برای تجربه شان نیازی به کیف پولتان ندارید آشنا کنیم، تا در سفر بعدیتان به شانگهای بدون نیاز به یک ریال پول حسابی خوش بگذرانید!

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    در شانگهای تفریحات و جاذبه های گردشگری بسیار زیادی وجود دارد که اگر بخواهید از همه آن ها در طول اقامتتان در شانگهای بازدید کنید، هزینه زیادی باید صرف کنید. اما نگران نباشید! این مقاله را تا پایان بخوانید تا شما را با جالب ترین تفریحات شانگهای که برای تجربه شان نیازی به کیف پولتان ندارید آشنا کنیم، تا در سفر بعدیتان به شانگهای بدون نیاز به یک ریال پول حسابی خوش بگذرانید!

    شانگهای

    1.بازدید از موزه ها
    تاریخ شانگهای بسیار غنی است و موزه های شانگهای به خوبی آن را نشان می دهند. موزه هنری شانگهای نمایشگاه های دوره ای را هر چند ماه یک بار برگزار می کنند. بازدید از موزه های شانگهای معمولا رایگان است و چند ساعتی را باید به بازدید از آن ها اختصاص دهید. (اگر عجله دارید حداقل 3 ساعت و اگر می خواهید از همه قسمت های موزه دیدن کنید، 5 ساعت را به بازدید از آن اختصاص دهید.) حتما در طول اقامتتان در شانگهای زمانی را به بازدید از موزه شانگهای و موزه هنری شانگهای اختصاص دهید و به رایگان لذت ببرید.
    ساعات بازدید از موزه هنری شانگهای و موزه شانگهای: 9 صبح تا 5 بعد از ظهر

    موزه شانگهای

    2.تماشای فیلم
    برای کسب یک تجربه متفاوت در شانگهای به یکی از کلوب های فیلم شهر بروید و یک فیلم جالب و البته رایگان را در آن ها تماشا کنید. بعضی از رستوران های شانگهای ساعاتی را به نمایش فیلم اختصاص می دهند و برخی از محوطه های باز و پارک های شانگهای هم به سیستم نمایش فیلم در فضای باز مجهز شده اند. تماشای فیلم در این مراکز معمولا رایگان است و گاهی به شما به رایگان پاپ کورن هم می دهند تا در حین تماشای فیلم سرگرم خوردن آن ها شوید. برای مثال کافه وینا هر پنجشنبه ساعت 7:30 بعد از ظهر یک فیلم مهیج و جالب را برای مهمانان کافه پخش می کند و فرصتی برایتان فراهم می کند که با انسان های جدید با فرهنگ های مختلف و البته علایق مشترک (حداقل در ژانر فیلم) آشنا شوید و سفرتان به شانگهای را به یاد ماندنی تر کنید.

    شانگهای

    3.یادگیری زبان!
    شاید به نظرتان یادگیری زبان ایده خوبی در طول سفر نباشد! اما باید به شما بگوییم که تجربه یادگیری زبان، آن هم به صورت رایگان در چین و تور ارزان شانگهای تجربه ای بسیار متفاوت است که یک بار در زندگیتان باید کسبش کنید. بگذارید برایتان بیشتر توضیح دهیم:
     یک سری کلاس در شانگهای برگزار می شود که شما به صورت رایگان در آن ها شرکت می کنید و به یک نفر از یک ملیت متفاوت زبان فارسی را یاد می دهید و در ازایش یک سری کلمات جالب به زبان چینی یاد می گیرید. علاوه بر این با یک فرد متفاوت با فرهنگ متفاوت و ملیت متفاوت آشنا می شوید و حوزه ارتباطی خود را گسترش می دهید. شرکت در این کلاس ها تجربه ای مهیج و جدید در شانگهای است که به شما توصیه می کنیم به آن نه نگویید. این کلاس ها هر شنبه از ساعت 3 تا 5 در ساختمان 1 برج هایسی در شانگهای برگزار می شوند.

    شانگهای

    4.موسیقی زنده
    بیشتر کافه های شانگهای موزیک زنده اجرا می کنند و جالب است که بدانید ورودی کافه های شانگهای معمولا رایگان است و شما به راحتی می توانید به یکی از این کافه ها بروید و از شنیدن موزیک زنده در آن ها لذت ببرید. البته بهتر است که بدانید برای رزرو کردن جای نشستن در این کافه ها، علی الخصوص در روزهای آخر هفته نیاز به پرداخت هزینه دارید.

    شانگهای

    5.بازدید از گالری های هنری
    اگر شما هم از طرفداران هنر و کارهای هنری هستید، باید زمان بیشتری از اقامتتان در شانگهای را به بازدید از گالری های هنری اختصاص دهید، چراکه شانگهای همیشه در هنر حرفی برای گفتن دارد. کافیست به گالری های هنری مثل شانگ آرت (اولین گالری هنری چین برای آثار هنری بین المللی) و یا گالری ایست لینک (نمایش آثار هنرمندان در حال پیشرفت) بروید و به رایگان از این آثار هنری و جاذبه های توریستی چین دیدن کنید.

    شانگهای

    6.بازدید از ساختمان های شیکومن
    ساختمان های شیکومن خانه های سنتی چین بودند که در کوچه پس کوچه های شانگهای در سال های بین 1860 تا 1970 ساخته شده بودند و ورودی آن ها به یک حیاط شخصی راه پیدا می کرد. خیلی از این خانه های سنتی و تاریخی در طول زمان تخریب شده اند، اما بعضی از این خانه های زیبا مثل خانه تیانزیفانگ به همان شکل قبل باقی مانده اند. خانه هایی مثل خانه زینتیاندی هم با هنرمندی تمام و کمال بازسازی شده اند. اگر شما هم به بازدید از خانه های تاریخی علاقه مندید و وجهه هنری برایتان اهمیت بیشتری دارد، حتما به خانه تیانزیفانگ در شانگهای در محله تایکانگ لو بروید و یک فنجان قهوه خوش طعم در کافه آن میل کنید. به خانه زینتیاندی که آن هم در محله تایکانگ لو واقع شده، بیشتر رسیدگی شده است و بیشتر کارمندان و تاجران بعد از کار به آنجا می روند تا یک عصرانه  در محیط آرام آن میل کنند و روز کاری خود را پایان دهند. در صورت تمایل شما هم می توانید با رزرو تور چین نوروز 98 از آن به رایگان دیدن کنید.

    ساختمان های شیکومن شانگهای

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW