021-88507190

هتل های خاص و جذاب در کوالالامپور

گردشگری م.مقیمی 20 دی ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که دوست دارند در اقامتگاه ها و هتل های خاص و منحصر به فرد اقامت کنند و هر بار تجربه جدیدی داشته باشند و سفر هایشان با هم متفاوت باشد، این مقاله برای شماست! با ما همراه باشید تا شما را با خاص ترین و جذاب ترین هتل های کوالالامپور آشنا کنیم.
    هتل ویلا سامادهی کوالالامپور Villa Samadhi
    تم این هتل آّب است و در معماری گوشه و کنار این اقامتگاه های کوالالامپور از عنصر آب استفاده شده است. ویلا سامادهی مثل یک پناهنگاه سرشار از آرامش است که به کل از هیاهوی شهر کوالالامپور فاصله دارد.ویلا سامادهی دنیایی از آرامش را به مهمانانش هدیه می کند. محوطه استخر هتل سامادهی بسیار زیباست و به قدری آرامش بخش است که در نگاه اول غیر واقعی و افسانه ای به نظر می رسد. ویلا سامادهی یکی از بهترین هتل های مالزی برای سپری کردن یک تعطیلات رومانتیک با عشق زندگیتان است. 

    ویلا سامادهی کوالالامپور

    هتل کانتینر کوالالامپور Container Hotel
    هتل کانتینر به شکل کانتینرهای باری ساخته شده است. سبک معماری هتل کانتینر مینیمال صنعتی است و برای کسانی که دوست دارند در یک فضای صنعتی در شهر زیبای کوالالامپور با استفاده از تور کوالالامپور اقامت کنند و تجربه متفاوتی کسب کنند، به نظر مناسب می رسد و حال و هوای جالبی دارد.

    هتل کانتینر کوالالامپور

    هتل رین فورست کوالالامپورRainforest Bed & Breakfast
    هتل رین فورست یک هتل 5 طبقه با مبلمان چوبی و نورهای گرمش به خوبی حال و هوای جنوب شرقی آسیا را القا می کند. هتل رین فورست کوالالامپور یک فضای روستایی جالب را برای تجربه یک اقامت جذاب در کوالالامپور برای مهمانانش مهیا کرده است و بیشتر شبیه یک مدرسه قدیمی به نظر می رسد. هتل رین فورست کوالالامپور برای کسانی که دوست دارند در یک فضای آرامش بخش در محله بوکیت بینتانگ کوالالامپور اقامت کنند، بسیار جذاب خواهد بود.

    هتل رین فورست کوالالامپور

    هتل وولو کوالالامپورWOLO Hotel
    هتل وولو یک هتل زیبا در کوالالامپور است که با دکوراسیون جذاب و سبک خلاقانه اش تمام تلاشش را کرده است که مهمانان را متعجب و شگفت زده کند. در هتل وولو به خوبی رنگ ها و بافت های مختلف ترکیب شده اند و با نورهای جذابش فضایی هنری و جذاب ایجاد شده است. احتمالا شما هم مثل ما عاشق دیوارها آجری، درهای تزئینی، وسایل مرمرین و فضاهای رنگارنگ و جذاب هتل وولو خواهید شد.

    هتل وولو کوالالامپور

    هتل یارد کوالالامپورThe Yard Boutique Hotel
    یکی دیگر از هتل های محله بوکیت بینتانگ کوالالامپور، هتل یارد است که به خوبی و زیرکانه مبلمان معاصر را با معماری غیر مدرنش آمیخته است و فضایی ایجاد کرده است که بدون تجملات اضافی است و مهمانان در آن احساس راحتی و آرامش می کنند. اقامت در هتل یارد بیشتر شبیه به اقامت در یک باغ بزرگ است و می توانید در فضای سبز آن بنشینید و از آرامش سفر خود به کوالالامپور لذت ببرید.
    برای اطلاع از تور مالزی نوروز 98 با همکاران ما در مهرپرواز تماس بگیرید.

    هتل یارد کوالالامپور

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW