021-88507190

چگونه با کودکانمان در آنتالیا خوش بگذرانیم؟

گردشگری م.مقیمی 29 دی ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    تفریح در آنتالیا با کودکان
    آنتالیا
    به عنوان بهشتی برای گذراندن یک تعطیلات ساحلی و بی نظیر، آثار تاریخی فوق العاده زیبایی نیز دارد و برای سفرهای خانوادگی مناسب به نظر می رسد. امکانات رفاهی و تفریحی متعدد برای توریستان در آنتالیا مهیا شده است و مطمئنا اوقاتی بی نظیر و به یادمانی را در زمان اقامتتان در آنتالیا برایتان به ارمغان می آورد. اما اگر شما هم یک کودک کم سن و سال دارید و نگران برنامه ریزی سفرتان به آنتالیا هستید و دوست دارید که بدانید اعضای کوچکتر خانواده در آنتالیا باید چه کار کنند و چه تفریحی داشته باشند؛ نگران نباشید! این مطلب راهگشای شما برای سفر خانوادگی با کودکانتان به آنتالیاست. با ما همراه باشید!

    آنتالیا

    سندلند(سرزمین شنی)
    اگر می خواهید با کودکانتان با آنتالیا با تور آنتالیا ارزان سفر کنید، ایده خوبیست که سفرتان را به زمان برگزاری فستیوال سندلند در بین ماه های می و دسامبر موکول کنید. مجسمه سازان شنی از سراسر جهان به آنتالیا سفر می کنند تا با بیش از 10،000 تن شن، هنرنمایی کنند و مجسمه های زیبا و دیدنی بسازند. این مجسمه های شنی به قدری زیبا هستند و جزئیات جالب دارند که دیدنشان متحیرتان خواهد کرد و حتما کودکانتان هم از دیدن این مجسمه های زیبای شنی لذت خواهند برد. هر سال فستیوال سندلند در آنتالیا با یک تم منحصر به فرد برگزار می شود و شما را با دنیایی از شگفتی و حیرت از دیدن آثار هنری فوق العاده زیبا که فقط و فقط از شن درست شده اند، رو به رو می کنند.

    سندلند آنتالیا

    لند آو لجندز (سرزمین افسانه ها)
    برای سفر به آنتالیا با تور آنتالیا نوروز 98 با کودکان، اقامت در هتل لند آو لجندز کینگدام بهترین گزینه محسوب می شود. چراکه این هتل در پارک بزرگی به نام لند آو لجندز واقع شده است و هتل امکانات رفاهی و خدمات فوق العاده جذاب و لاکچری را به شما ارائه می دهد و دنیایی از هیجان و خوشگذرانی را برای کودکانتان به ارمغان می آورد. ما در مورد یک پارک آبی بسیار بزرگ با بیش از 70 سرسره، یک سینمای 5 بعدی، تجربه شنا با دلفین ها و تفریحات برنامه ریزی شده روزانه برای کودکان صحبت می کنیم! به هر حال به شما توصیه می کنیم که اقامت در هتل لند آو لجندز آنتالیا را از دست ندهید.

    آنتالیا

    آکواریوم آنتالیا
    یکی از بهترین جاذبه های گردشگری آنتالیا برای کودکان، آکواریوم آنتالیاست. آکواریوم آنتالیا یکی از بزرگترین آکواریوم های تونلی دنیاست و طول آن 131 متر است! این مجموعه شامل 40 آکواریوم موضوعی و تم دار است که بازدید از آن ها را به هیچ عنوان نباید از دست دهید. مجموعه آکواریوم آنتالیا یک جهان برفی (اسنو ورلد) و یک موزه یخی نیز دارد که کودکان می توانند در آن ها با برف های واقعی بازی کنند و خوش بگذرانند! در سینمای چند بعدی آکواریوم آنتالیا نیز می تواید همراه با کودکانتان جهان زیر آب را با جزئیات جالب کشف کنید. در کل می توان گفت که مجموعه آکواریوم آنتالیا امکانات تفریحی متعددی را برای خوشحال کردن کودکان مهیا کرده است و کودکانتان را ذوق زده می کند!

    آکواریوم آنتالیا

    آکوالند و دلفین لند آنتالیا
    آکوالند با سرسره های رنگارنگ و استخر موج بی نظیرش یک روز عالی را برای کودکانتان رقم می زند. دلفین لند هم درست در کنار آکوالند واقع شده است و به کودکان شانس شنا کردن با دلفین ها را اعطا می کند. یک نمایش جذاب نیز هر روزه ساعت 2:30 بعد از ظهر در دلفین لند برگزار می شود و در آن دلفین ها، وال ها و فک های پارک مهارت های بامزه شان را به معرض نمایش می گذارند.
    لوناپارک آکتور
    شهر بازی آکتور نیز یکی از مهمترین اماکن توریستی شهر آنتالیا برای گردش با کودکانتان است. لوناپارک آکتور از سال 1986 تاسیس شده است و هم برای کودکان و هم برای بزرگترها بازی های متعددی دارد. لوناپارک آکتور یک تونل وحشت نیز دارد که مخصوصا شب ها جذابیت خاصی دارد. البته به شما توصیه می شود که کودکانتان را همراه خود به تونل وحشت نبرید تا شب ها کابوس نبینند!

    لونا پارک آکتور

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW