021-88507190

تفریح در بهترین سواحل رایگان دبی

گردشگری م.مقیمی 01 بهمن ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    دبی هیچ کم و کاستی از استخرهای لاکچری، سواحل جذاب و اقامتگاه های لوکس ندارد، اما در کنار این اقامتگاه های ساحلی لاکچری و فول امکانات، تعدادی ساحل جذاب نیز در دبی وجود دارد که شما می توانید بدون خرج کردن حتی 1 درهم در آن ها تفریح کنید. با ما همراه باشید تا شما را با بهترین سواحل رایگان دبی آشنا کنیم.
    ساحل لا مر دبی- ورودی رایگان
    ساحل لا مر در جمیرا برای خرید و خوردن یک شام دلچسب گزینه ایده آلی به نظر می رسد. ساحل لا مر یک ساحل بکر و زیبا با کلبه ها و تخت های ساحلی است و بعضی از تخت های پارچه ای ننو مانند آن بر روی دریا نصب شده اند و ریلکس کردن روی آن ها تجربه ای جالب برایتان خواهد بود. همچنین می توانید بعد از استراحت از 130 فروشگاه، رستوران و کافه اطراف ساحل لا مر دبی دیدن کنید.

    ساحل لا مر دبی

    ساحل کایت- ورودی رایگان
    یکی از مشهورترین سواحل دبی در تور دبی نوروز 98 ساحل کایت است که درست در زیر بادبان ساختمان برج العرب دبی واقع شده است. در ساحل کایت انواع و اقسام تفریحات از یوگا گرفته تا والیبال ساحلی و یا حتی موج سواری با کایت را می توانید تجربه کنید. اما باید بدانید که تفریحات ساحل کایت فقط محدود به ورزش های آبی مهیج نمی شود، بلکه یک کتابخانه ساحلی، مراکز خرید دبی و تعدادی اغذیه فروشی در ساحل کایت وجود دارد که می توانید یک عصرانه خوش طعم در آن ها میل کنید.

    ساحل کایت

    ساحل جی بی آر دبی- ورودی رایگان
    یکی دیگر از مشهورترین جاذبه های توریستی دبی  ساحل جی بی آر است و نزدیک ترین ساحل عمومی به تفرجگاه ساحلی دبی مارینا به شمار می آید.  تعداد زیادی تخت آفتابگیری و کلبه های کوچک در کنار ساحل جی بی آر وجود دارد که می توانید در آن ها ریلکس کنید. همچنین می توانید از فروشگاه ها، رستوران ها، بازار بدون سقف و یا محل بازی ساحل جی بی آر دیدن کنید. ساحل جی بی آر غروب آفتاب منحصر به فردی دارد و چشم انداز جالبی به بزرگترین چرخ و فلک دنیا، چرخ و فلک عین دبی (چشم دبی) دارد.

    ساحل جی بی آر دبی

    ساحل بلک پالاس دبی- ورودی رایگان
    وقتی صحبت از سواحل رایگان دبی می شود، ساحل بلک پالاس یا سکرت بیچ یکی از جواهرات پنهان شده در دبی به شمار می آید. دسترسی به ساحل بلک پالاس به راحتی سواحل دیگر نیست، اما وقتی به آن برسید می بینید که ارزش مسیرش را داشته است. این ساحل امکانات رفاهی و یا رستوران ندارد، اما زیباییش، این ساحل را بین توریستان محبوب کرده است! به هر حال با همه این ها به شما توصیه می کنیم که بازدید از ساحل بلک پالاس را از دست ندهید.

    ساحل بلک پالاس دبی

    ساحل سانست دبی- ورودی رایگان
    ساحل سانست یکی از بهترین سواحل دبی برای موج سواری است و به همین دلیل بسیار مشهور شده است. ساحل سانست درست در کنار ساحل کایت و رو به روی مرکز خرید سانست در ساحل جمیرا واقع شده است. ساحل سانست به مشهوریت ساحل کایت نیست. به همین دلیل اگر صبح زود بیدار شوید و به ساحل سانست برای پیاده روی صبحگاهی بروید، ساحل سانست مختص به خودتان خواهد بود و مثل یک ساحل خصوصی می توانید از تفریح و گشت و گذار در آن لذت ببرید. 

    ساحل سانست دبی

    ساحل ال ممزر دبی- ورودی 5 درهم
    ساحل ال ممرز برای استراحت و کسب آرامش بهترین گزینه در دبی به نظر می رسد. نزدیکی ساحل ال ممزر به حاشیه شمالی دبی هم سکوت و آرامش این ساحل را تضمین می کند. ساحل ال ممرز در یک پارک بزرگ 99 هکتاری واقع شده است و چمن کاری تزئین شده زیبایی در اطرافش وجود دارد. همچنین پارک ال ممزر امکانات تفریحی مثل استخرهای شنا، مسیرهای دوچرخه سواری و پیست اسکیت را نیز برای توریستان مهیا کرده است. مکان های مخصوصی برای باربیکیو و پیک نیک کردن نیز در پارک ال ممزر وجود دارد و به همین دلیل برای تفریحات خانوادگی بسیار مناسب می باشد.
    برای رزرو بهترین تور دبی نوروز 98 با همکاران ما در مهرپرواز در تماس باشید.

    ساحل ال ممزر دبی

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW