021-88507190

امکان تفریحی و ماجراجویانه در دهلی

گردشگری م.مقیمی 02 بهمن ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
برای اینکه به شما کمک کنیم بهترین مکان را در دهلی برای ترشح آدرنالین در خونتان انتخاب کنید، ما در ادامه لیستی از بهترین تفریحات هیجانی و محل های برگزاری آن ها را در حومه دهلی تدوین کرده ایم

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    مثل هر شهر اصلی دیگری، دهلی هم امکانات رفاهی و تفریحی زیادی را برای توریستانش مهیا کرده است. تفریحات ماجراجویانه زیادی در دهلی وجود دارد که حتما از امتحان کردنشان ذوق زده خواهید شد. اماکن متعددی در دهلی و حومه آن وجود دارد که امکانات تفریحی هیجان انگیزی را برای توریستان و دوستداران کارهای ماجراجویانه ترتیب داده اند. برای اینکه به شما کمک کنیم بهترین مکان را در دهلی برای ترشح آدرنالین در خونتان انتخاب کنید، ما در ادامه لیستی از بهترین تفریحات هیجانی و محل های برگزاری آن ها را در حومه دهلی تدوین کرده ایم.

    دهلی

    سافاری هوایی فلای بوی در دهلی - گورگوان
    با سافاری هوایی فلای بوی می توانید در آسمان ها پرواز کنید! سافاری هوایی یکی از مهیج ترین ورزش های ماجراجویانه در دهلی است. در واقع یک ماشین کوچک است که به یک پره بزرگ متصل شده است. با سافاری هوایی می توانید رویای کودکیتان را محقق کنید و پرواز را با تمام وجود احساس کنید. یک خلبان ماهر به شما کمک می کند تا این پرواز را به بهترین شکل تجربه کنید. شما می توانید بین مسیرهای 6 تا 8 کیلومتری، 12 تا 15 کیلومتری و 20 تا 24 کیلومتری یکی را انتخاب کنید.
    آدرس: دهلی، شهرک گورگاون، نزدیک اقامتگاه وستین، پارک پرواز فلای بوی

    فلای بوی در دهلی

    پیس اف 9 گو کارتینگ در دهلی- گورگاون
    کارتینگ نیز یکی دیگر از تفریحات ماجراجویانه در دهلی است که می توانید تجربه اش کنید. پیست های کارتینگ متعددی در دهلی واقع شده اند که از بین آن ها اف 9 گو کارتینگ بهترینشان است. این پیست روزانه از ساعت 1 تا 7 بعد از ظهر باز است.
    آدرس: دهلی، شهرک گورگاون

    دهلی

    بنیاد کوهنوردی هند
    شاید صخره نوردی از صخره های مصنوعی به اندازه بالا رفتن از اورست جالب نباشد، اما با این حال لذت خاص خودش را دارد. اگر دوست دارید که هیجان را به مقدار زیاد در دهلی تجربه کنید، صخره نوردی در بنیاد کوهنوردی هند گزینه خوبی به نظر می رسد. با  صخره نوردی در بنیاد کوهنوردی هند می توانید قدرت فیزیکی بدنتان را تست کنید و اوقات مفرحی را سپری کنید. بنیاد کوهنوردی هند زمستان ها بین ساعت 9 تا 11 صبح و 4 بعد از ظهر تا 8 شب و در تابستان ها از 8 صبح تا 12 ظهر و از 5 بعد از ظهر تا 9 شب باز است.
    آدرس: دهلی، دهائولا کوان، کنار مدرسه اسپرنگدالز، خیابان بنیتو جوارز

    کوهنوردی هند

    مزرعه ماجراجویی آوارا ذر دهلی
    مزرعه ماجراجویی آوارا یکی از مهیج ترین اماکن توریستی دهلی است و در تپه های آراوالی واقع شده است. در این مزرعه گونه های مختلفی از تفریحات مهیا شده است تا بتوانید خنده و انرژی مثبت را چاشنی سفرتان به دهلی کنید. برای مثال می توانید از پل معلق عبور کنید و یا زیپ لاین، پینت بال، چرخش تارزانی و قدم زدن تعادلی را امتحان کنید و یا در استخرهای مجموعه شنا کنید و تنیس، فوتبال، والیبال و یا بسکتبال بازی کنید. همچنین می توانید به تفریحاتی مثل شطرنج مشغول شوید و ساعاتی را به تفریح اختصاص دهید.
    آدرس: 12 کیلومتری سوهنا، نزدیک مدرسه پت ویز، دهکده رایسینا، تفرجگاه آراوالی

    دهلی

    پارک ماجراجویانه شیخار در دهلی
    این پارک برای پیک نیک، اردوهای مدرسه ای و ورزش های گروهی در دهلی بسیار مشهور است. این پارک امکانات تفریحی و رفاهی زیادی را برای گردشگران مهیا کرده است که می توانید یکی از آن ها را با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید و یک روز عالی را در پارک سپری کنید.
    آدرس: گورگاون، دهکده وازیرپور

    پارک ماجراجویانه شیخار در دهلی

    تفرجگاه دریاچه دامداما در دهلی
    تفرجگاه دریاچه دامداما یک جای عالی برای دور شدن از هیاهوی شهر دهلی است. این تفرجگاه توسط تپه های زیبای آراوالی احاطه شده است و تعدد امکانات تفریحی در آن، این تفرجگاه را به یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری هند تبدیل کرده است. در تفرجگاه دریاچه دامداما می توانید صخره نوردی مصنوعی، زیپ لاین، دره نوردی، پل معلق و قایقرانی را تجربه کنید.
    آدرس: جاده گورگاون- سوهنا، کنار دریاچه دامداما

    دهلی

    کمپ وایلد در دهلی
    یکی از منحصر به فردترین محل های کمپ در اطراف دهلی کمپ وایلد است که در آن چادرهای مسافرتی و امکانات تفریحی و رفاهی بی شماری برای توریستان ایجاد شده است. کمپ وایلد یکی از جذاب ترین پارک های حومه دهلی است که حتما باید از آن دیدن کنید. در کمپ وایلد دهلی می توانید صخره نوردی کنید، دوچرخه سواری کنید و یا تفریحات مهیج تری مثل پرش از صخره را تجربه کنید.

    کمپ وایلد در دهلی

    شهربازی های دهلی
    در شهربازی های دهلی می توانید هیجان را با تمام وجود احساس کنید. بعضی از بهترین شهربازی های حومه دهلی ادونچر ایلند، ورلدز آو واندر، پارک آبی اسپلش و پارک آبی جاست چیل  هستند. کافیست که یکی از آن ها را انتخاب کنید و خودتان را برای یک روز سرشار از خنده و هیجان آماده کنید.کدام یکی از این تفریحات برایتان جالب تر است؟
    برای تجربه این تفریحات مهیج کافیست که یک تور هند رزرو کنید و چند روزی را به خوشگذرانی و تفریح اختصاص دهید. برای اطلاع از بهترین تورهای خارجی با همکاران ما در مهرپرواز در تماس باشید!

    شهربازی های دهلی

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW