021-88507190

بهترین و جذاب ترین پارک های آبی جیپور

گردشگری م.مقیمی 06 بهمن ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
شما هم دوست دارید که به سفر بروید و روزهای هیجان انگیز و شادی را در مقصدتان تجربه کنید؟ اگر جوابتان بله است، این مقاله را مطالعه نمایید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    شما هم دوست دارید که به سفر بروید و روزهای هیجان انگیز و شادی را در مقصدتان تجربه کنید؟ اگر جوابتان بله است، باید به شما تبریک بگوییم! چراکه این مقاله درست برای شما نوشته شده است. چراکه جیپور با امکانات تفریحی جذابی که برای توریستان مهیا کرده است، گزینه ایده آلی برای سفر بعدیتان برای تفریح به نظر می رسد. یکی از تفریحات بی نظیری که در شهر جیپور در کشور هند می توانید داشته باشید، رفتن به پارک های آبی است. با مهرپرواز همراه باشید تا بهترین پارک های آبی جیپور را به شما معرفی کنیم.
    1-اقامتگاه و پارک آبی سانشاین در جیپور
    پارک آبی سانشاین که در دامنه تپه های باشکوه آراوالی واقع شده است و توسط طبیعت فوق العاده زیبا احاطه شده است، به عنوان مشهورترین پارک آبی جیپور و یکی از اماکن توریستی جیپور شناخته می شود. پارک آبی سانشاین به نام هیون دریم ریزورت ( اقامتگاه رویایی بهشتی) نیز مشهور شده است که همان طور که از نامش بر می آید، مکانی ایده آل برای تفریح است و تعادلی عالی بین تفریح و خدمات لوکس و لاکچری ایجاد کرده است که با قیمتی مناسب و معقول می توانید از آن بهره ببرید.
    آدرس: جیپور، خیابان سیکار، نزدیک تول پازا
    زمان: هر روز هفته از ساعت 10 صبح تا 8 شب
    هزینه بلیط: هر نفر 450 روپیه

    اقامتگاه و پارک آبی سانشاین در جیپور

    2- پارک آبی آپو قار در جیپور
    پارک آبی آپو قار یکی از بهترین پارک های آبی جیپور است و برای هر نوع مسافری مناسب است. تفریح در این پارک آبی برای کودکان، دوستان، خانواده ها و حتی همکاران در تور لحظه آخری جیپور جذاب است و رنج عظیمی از تفریحات و ورزش های ماجراجویانه را در خود جای داده است.
    آدرس: جیپور، نزدیک منطقه صنعتی ویشواکارما، گذرگاه دهلی آجمر
    زمان: هر روز هفته از ساعت 10 صبح تا 9 شب
    هزینه بلیط: 50 روپیه برای کودکان و 100 روپیه برای بزرگسالان

    پارک آبی آپو قار در جیپور

    3- پارک آبی آنجل در جیپور
    پارک آبی آنجل یکی از بهترین پارک های آبی جیپور از نظر راحت بودن دسترسی آن است. این پارک آبی که در بزرگراه سیکار واقع شده است، بیشترین مشهوریت خود را به آدرس سر راستش مدیون است و به همرین دلیل به یکی از بهترین شهر بازی های جیپور نیز تبدیل شده است.
    آدرس: حیپور، بزرگراه سیکار، راجاواس، مایل استون بیستم، باغ ادن
    زمان: هر روز هفته و هر 24 ساعت شبانه روز
    هزینه بلیط: هر نفر 150 روپیه (فقط برای پارک آبی)

    پارک آبی آنجل در جیپور

    4- پارک آبی ماوج محل در جیپور
    هر تجربه ای در زندگی قیمتی دارد. اما این جمله مشمول تفریح کردن در یکی از بهترین پارک های آبی جیپور یعنی پارک آبی ماوج محل نمی شود. در این پارک آبی می توانید با قیمتی معقول از بهترین فرهنگ ها و سنت های راجستان لذت ببرید و از امکانات رفاهی لاکچری آن استفاده کنید.
    آدرس: جیپور، جاده چومو سیکار، بد پیپلی استند
    زمان: هر روز هفته ساعت 10 صبح تا 6 بعد از ظهر
    هزینه بلیط: 300 روپیه برای کودکان و 450 روپیه برای بزرگسالان

    پارک آبی ماوج محل در جیپور

    5- پارک آبی فان گاون در جیپور
    پارک آبی فان گوان هر شخصی را که از سر در ورودی آن بگذرد، سورپرایز و شگفت زده می کند! پارک آبی فان گوان با تفریحات و کارهای ماجراجویانه که برای بازدیدکنندگان مهیا کرده است به یکی از جذاب ترین پارک های آبی جیپور تبدیل شده است. در پارک آبی فان گان می توانید هر آنچه که نیاز دارید، از خدمات لاکچری گرفته تا محیط آرامش بخش و تفریحات هیجان انگیز همه را برایتان آماده کرده است.
    آدرس: جیپور، نزدیک جاموا رامگار دام، جاده جاموا- رامگار
    زمان: هر روز هفته از ساعت 10 صبح تا 6:30 بعد از ظهر
    هزینه بلیط: آخر هفته ها هر نفر 500 روپیه و روزهای وسط هفته هر نفر 400 روپیه

    پارک آبی فان گاون در جیپور

    6- پارک آبی سان رایز در جیپور
    این پارک آبی که در یک منطقه زیبای جنگلی ساخته شده است بیش از 20 هکتار مساحت دارد و یک راه حل عالی برای آرام کردن ذهنتان، بدنتان و روحتان است. در حالی که سرسره های هیجان انگیز پارک آبی و استخرهای زیبایی در مجموعه پارک آبی واقع شده است، رستوران ها و مراکز ماساژ پارک آبی نیز به شما کمک می کند که بهترین روز اقامتتان در جیپور را در پارک آبی سان رایز تجربه کنید.
    آدرس: جیپور، بزرگراه دهلی- چاندواجی-آجمر
    زمان: هر رو  هفته از ساعت 10 صبح تا 6 بعد از ظهر
    هزینه بلیط: پکیج های پارک آبی سان رایز از 700 روپیه برای هر نفر شروع می شود.

    پارک آبی سان رایز در جیپور

    7- هتل و پارک آبی آپانو در جیپور
    پارک آبی آپانو که به عنوان بهشتی برای تفریحات هیجان انگیز شناخته میشود، در لیست 5 پارک آبی برتر جیپور جای گرفته است. برای جدا شدن از فضای پرهیاهوی شهر بهترین گزینه اقامت در هتل آپانو و یا تفریح در پارک آبی آن است و برای خانواده ها و دوستان بهترین گزینه به شمار می آید.
    آدرس: جیپور، جاده چومو، هارمادا قاتی
    زمان: هر روز هفته از ساعت 10 صبح تا 10 شب 
    هزینه بلیط: 399 روپیه برای کودکان و 599 روپیه برای بزرگسالان

    هتل و پارک آبی آپانو در جیپور

    8- پارک آبی بیرلا سیتی در جیپور
    این پارک آبی که بیشتر به عنوان بزرگترین پارک آبی راجستان هند مشهور شده است، یک مکان عالی برای دور شدن از شهر جیپور است. چراکه این پارک آبی در فاصله 2 ساعتی از جیپور واقع شده است. اما ارزشش را دارد که این مسافت را طی کنید تا بتوانید از استخر بزرگ و آبشار زیبای آن دیدن کنید و از امکانات فوق العاده جذاب تفریحی آن استفاده کنید. برای گذراندن یک زمان با کیفیت با دوستان و یا خانواده تان در نزدیکی جیپور، پارک آبی بیرلا سیتی ایده آل ترین گزینه موجود است.
    آدرس: آجمر، منطقه صنعتی ماخاپورا
    زمان: هر روز هفته از ساعت 11 ظهر تا 6 بعد از ظهر
    هزینه بلیط: 300 روپیه برای کودکان و 450 روپیه برای بزرگسالان

    پارک آبی بیرلا سیتی در جیپور

    9-پارک آبی پینک پرل در جیپور
    تفریحات شگفت انگیزی در پارک آبی پینک پرل وجود دارد و در صورت تمایل می توانید اقامت لوکسی را نیز در آن تجربه کنید. یک پارک آبی افسونگر در شهر بازی این مجموعه واقع شده است که یکی از بهترین پارک های آبی جیپور به حساب می آید و رنگ جدیدی از عشق، زندگی، تفریح و ماجراجویی را به شما نشان می دهد.
    آدرس: جیپور، بهانکروتا، نزدیک ماهاپورا مود، بزرگراه جیپور آجمر
    زمان: هر روز هفته از ساعت 10 صبح تا 6 بعد از ظهر
    هزینه بلیط: 200 روپیه برای کودکان و 300 روپیه برای بزرگسالان
    اگر شما هم مثل ما دوست دارید که هر چه زودتر به یکی از این پارک های آبی جذاب بروید، کافیست که با همکاران ما در مهرپرواز تماس بگیرید و یک تور هند نوروز 98 رزرو کنید.

    پارک آبی پینک پرل در جیپور

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW