021-88507190

بهترین سواحل تمیز وجذاب بمبئی را بشناسید!

گردشگری م.مقیمی 09 بهمن ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
ما در این مقاله برایتان لیستی از بهترین سواحل تمیز بمبئی و نزدیک بمبئی را گردآوری کرده ایم، سواحلی که ارزشش را دارند که به خاطرشان کوله بار سفرتان را جمع کنید و راهی کشور اعجاب بر انگیز هند شوید

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    بمبئی نه تنها به عنوان پایتخت اقتصادی هند شناخته شده است، بلکه یک شهر توریستی نیز هست. در بعضی از سواحل بمبئی توریستان و اهالی بمبئی جمع می شوند و طلوع زیبای خورشید و غروب سحرآمیز آن را تماشا می کنند. سواحل بمبی به خاطر غروب خورشید بسیار زیبایشان به یک مکان جادویی تبدیل شده اند که حتما باید در طول اقامتتان در بمبئی از آن ها دیدن کنید. سواحل زیادی در بمبئی وجود دارند که بعضی از آن ها بسیار شلوع و پرهمهمه هستند و بعضی از سواحل بمبئی کوچک و آلوده هستند. اما ما در این مقاله برایتان لیستی از بهترین سواحل تمیز بمبئی و نزدیک بمبئی را گردآوری کرده ایم، سواحلی که ارزشش را دارند که به خاطرشان کوله بار سفرتان را جمع کنید و راهی کشور اعجاب بر انگیز هند شوید.

    سواحل تمیز وجذاب بمبئی

    ساحل جزیره مدح
    جزیره مدح یکی از مشهورترین و تمیزترین سواحل نزدیک بمبئی است. ساحل این جزیره که بخشی از دهکده های ماهی گیری ماداد است، توسط جنگل های سرسبز احاطه شده است. شنا کردن در این ساحل مجاز نیست، اما تفریحات آبی دیگری درساحل جزیره مدح وجود دارد که حتما از امتحان کردنشان خوشتان خواهد آمد.  ساحل جزیره مدح توسط تعدادی رستوران و اغذیه فروشی جذاب احاطه شده است و بر محبوبیت آن افزوده شده است.
    بهترین زمان بازدید: غروب ها
    تفریحات: دیدن برج ساعت پرتقالی قرن 17، بازدید از کلیسای سنت بوناونتور قرن 16، خوردن غذاهای دریایی در رستوران اقامتگاه 5 ستاره این ساحل

    سواحل تمیز وجذاب بمبئی

    ساحل جوهو
    ساحل جوهو یکی دیگر از سواحل مشهور و از اماکن توریستی بمبئی است و نزدیک بعضی از بهترین هتل های بمبئی ، رستوران های لوکس بمبئی، مراکز خرید بمبئی و خانه های افراد مشهور هند واقع شده است.
    هتل های لاکچری و اقامتگاه های مشهور بمبئی در اطراف ساحل جوهو ساخته شده اند و فروشگاه های مختلفی در اطراف آن غذاهای فست فودی خوش طعم سرو می کنند. اگر دوست دارید که در بمبئی به طبیعت نزدیک تر شوید، این ساحل آن جایی است که باید در بمبئی از آن حتما دیدن کنید. یک معبد زیبا به نام جوهو ایسکون نیز در نزدیکی ساحل جوهو واقع شده است و می توانید بعد از تفریحات ساحلی از آن هم بازدید داشته باشید.
    بهترین زمان: این ساحل در هر ساعتی از روز دیدنی است
    تفریحات: شرکت کردن کلاس های یوگا در روزهای یکشنبه در ساحل، والیبال ساحلی، اسب سواری، ورزش و خوردن غذاهای دریایی

    سواحل بمبئی

    ساحل آکسا
    ساحل آکسا با شن های قهوه ای رنگش پر بازدیدترین ساحل تمیز بمبئی است و توسط درختان نارگیل احاطه شده است. ساحل آکسا به خاطر آرامش دلپذیرش بسیار مشهور شده است. ساحل آکسا نزدیک مناطق مالاد و بوریوالی در حومه بمبئی واقع شده است و بیشتر محبوب جوانان بمبئی است. تعدادی اقامتگاه و هتل در ساحل آکسا واقع شده است که می توانید یکی از آن ها را برای اقامتتان در بمبئی رزرو کنید و از ساحل جذاب آن نیز استفاده کنید. ورزش های آبی مختلفی نیز در ساحل آکسا وجود دارد که البته به خاطر موج های سنگین آن، به شما توصیه می کنیم که در این ساحل تفریحات آبی را امتحان نکنید.به جایش می توانید در روی شن های قهوه ای رنگ ساحل قدم بزنید و از آرامش ساحل استفاده کنید.
    بهترین زمان: برای دیدن غروب تماشایی آفتاب بهتر است که بین ساعات 5 تا 6 بعد از ظهر به ساحل آکسا بروید.
    تفریحات: جمع کردن صدف های دریایی، نشستن و ریلکس کردن در ساحل.

    سواحل بمبئی

    ساحل گورای
    ساحل گورای کمتر از بقیه سواحل بمبئی بازدید کننده دارد و معمولا خلوت تر است. به راحتی از مالاد یا بوریوالی با یک قایق می توانید به آن دسترسی داشته باشید. ساحل گورای یکی از آرام ترین و تمیزترین سواحل بمبئی است و به شما پیشنهاد می کنیم که حتما از آن دیدن کنید. ساحل گورای به شهر بازی و پارک آبی اسل ورلد نیز نزدیک است و به همین دلیل یکی از بهترین اماکن گردشگری هند برای اقامت نیز به شمار می آید. برای دسترسی به این ساحل دیدنی می توانید هم از قایق و هم مسیر جاده ای استفاده کنید. ساحل گورای حتی در روزهای اخر هفته هم خلوت تر از دیگر سواحل بمبئی است و برای پیک نیک در روزهای پایانی هفته مکان ایده آلی است.
    بهترین زمان: بهترین زمان برای بازدید از ساحل گورای قبل از ساعت 6 بعد از ظهر است. اگر می خواهید شب را در ساحل بگذرانید، بهتر است یکی از اقامتگاه های ساحل گورای را رزرو کنید و در آن اقامت داشته باشید.
    تفریحات: گشت و گذار در موج های ساحل، پیاده روی در زیر نور مهتاب، شنا کردن

    سواحل بمبئی

    ساحل اوران
    ساحل اوران تمیزترین ساحل نزدیک بمبئی است و در قسمت انتهایی شهر بمبئی نو واقع شده است. ساحل اوران درست در میان مناطق کارجات و پانول بمبئی واقع شده است و از شلوغی ها و همهمه های شهر به دور است. ساحل اوران یک ساحل آرام است و به شما شانس این را می دهد که از دغدغه های روزانه زندگی به کل فاصله بگیرید و روزتان را با آرامش کامل سپری کنید. ساحل اوران به خاطر غروب های زیبایش بسیار مشهور شده است. بازدیدکنندگان ساحل اوران می توانند از دژ کارانجا نیز دیدن کنند و از چشم انداز زیبای جنوب بمبئی لذت ببرند. همچنین می توانید در دهکده های نزدیک ساحل اوران گشت و گذار کنید و از دژهای تاریخی اطراف ساحل اوران دیدن کنند.
    بهترین زمان: هر زمانی می توانید از ساحل اوران دیدن کنید. اما اگر می خواهید که غروب تماشایی آن را ببینید، بهتر است که بین ساعات 4 تا 6 بعد از ظهر از آن دیدن کنید.
    تفریحات: آرامش گرفتن در کنار ساحل، شنا کردن، گشت و گذار در اطراف ساحل

    سواحل بمبئی

    ساحل ارانگال
    ساحل ارانگال نیز یکی دیگر از سواحل تمیز و مشهور بمبئی است و در مدح در 25 کیلومتری ایستگاه قطار مالاد واقع شده است. ساحل ارانگال بازدیدکنندگان کمی دارد و آب آن به شدت تمیز و زمردین است. ساحل ارانگال به شما این امکان را می دهد که از شلوغی و همهمه زندگی شهری دور شوید و آرامش را مهمان وجودتان کنید. ساحل ارانگال در کنار دهکده ماهیگیری واقع شده است و توسط تپه ها و مزارع شالیکاری زیبایی احاطه شده است. ساحل ارانگال گاهی اوقات در روزهای وسط هفته خالی از جمعیت است و شما می توانید همراه با خانواده اوقاتی شاد و آرامش بخش را در آن سپری کنید.
    بهترین زمان: در هر زمانی از شبانه روز این ساحل دیدنی است. بیشتر افراد آخر هفته ها را برای گشت و گذار در ساحل ارانگال و دور شدن از شلوغی شهر انتخاب می کنند.
    تفریحات: شنا کردن، گشت و گذار در کنار ساحل، قدم زدن در زیر نور مهتاب و کشف بازارهای نزدیک به ساحل

    سواحل بمبئی

    ساحل کالامب
    ساحل کالامب فضای بسیار آرامش بخشی دارد که کاملا با فضای شهر بمبئی و شلوغی هایش تفاوت دارد. ساحل کالامب نزدیک نالاسپورا در نزدیکی بمبئی واقع شده است و یکی از تمیزترین سواحل نزدیک بمبئی به شمار می آید. توریستان به این ساحل می روند تا یک خواب نیمروزی کوتاه داشته باشند و با منظره دل انگیز غروب آفتاب آن از خواب بیدار شوند. رستوران های متعددی در اطراف این ساحل واقع شده اند که می توانید یک شام خوش طعم هندی در آن ها میل کنید و روز ساحلی خود را تکمیل کنید.
    بهترین زمان: آخر هفته ها علی الخصوص در زمان غروب آفتاب 
    تفرحیات: ریلکس کردن، قدم زدن در ساحل و شنا کردن در آب های تمیز آن.
    این سواحل بعضی از بهترین و تمیزترین سواحل بمبئی بودند که باید حتما در طول سفرتان به بمبئی از آن ها بازدید کنید.برای رزرو تور هند نوروز 98 با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید.

    سواحل بمبئی

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW