021-88507190

بهترین رستوران های ساحلی بدروم

گردشگری م.مقیمی 11 بهمن ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    بدروم یکی از جذاب ترین مقاصد تابستانی ترکیه است. سواحل زیبای بدروم، هتل های لوکس بدروم و رستوران های بی نظیر آن و حتی اغذیه فروشی های محلی آن، این شهر را بین توریستان سراسر جهان بسیار محبوب کرده است. خوردن غذاهای تازه دریایی درست کنار سواحل بدروم از مهمترین تجربه هاییست که باید در بدروم داشته باشید. به همین دلیل ما لیستی از بهترین رستوران های ساحلی بدروم را آماده کرده ایم تا در سفر بعدیتان به بدروم بتوانید خوش طعم ترین غذاهای ممکن را در آن ها میل کنید و همزمان غروب دل انگیز آفتاب بر فراز دریای مدیترانه را تماشا کنید.
    رستوران ممدوف (غذاهای ترکی و مدیترانه ای)
    بدون شک رستوران ممدوف یکی از مشهورترین رستوران های بدروم برای غذاهای دریایی است، به همین دلیل باید از قبل میز خود را در این رستوران رزرو کنید. این رستوران درست در مقابل دریا واقع شده است و چشم انداز جالبی دارد و از طعم لذیذ غذاهای دریایی آن نیز نمی توان ایرادی گرفت. کافیست که خودتان یک بار یک غذای دریایی را در این رستوارن در بدروم امتحان کنید تا عاشق غذاهای دریایی شوید.

    رستوران بدروم

    رستوران میام (غذاهای ترکی و مدیترانه ای)
    رستوران میام که در خلیج تورکبوکو که یکی از جاذبه های گردشگری بدروم محسوب میشود واقع شده است، این رستوران با کیفیت و لوکس است که درست روی آب قرار گرفته است. شما در این رستوران می توانید به خوبی درخشش ماه را روی آب تماشا کنید و یک ماهی گریل شده خوش طعم میل کنید.

    رستوران بدروم

    رستوران ماکاکیزی (غذاهای ترکی، مدیترانه ای و ایتالیایی)
    لاکچری ترن بوتیک هتل بدروم یکی از لوکس ترین رستوران های بدروم را نیز در خود جای داده است. اما یادتان باشد که باید حتما میز خود را در رستوران ماکاکیزی از قبل رزرو کنید. همچنین می توانید در ساحل شخصی ماکاکیزی یک روز به یادماندنی را سپری کنید و از بوفه ناهار آن استفاده کنید و روز خود را تا غروب خورشید به بهترین شکل ممکن بگذرانید.

    بدروم

    رستوران سوگان سارمیساک (غذاهای ترکی و مدیترانه ای)
    یکی از راحت ترین رستوران های بدروم که درست در کنار ساحل قرار گرفته است، رستوران سوگان سارمیساک است. این رستوران در منطقه گوموشلوک بدروم ساخته شده است و هر دو وعده ناهار و شام را سرو می کند. جالب است که بدانید نام این رستوران (سوگان سارمیساک) به معنی پیاز و سیر است! این رستوران متفاوت غذاهای ترکی خانگی را با یک منوی متفاوت روزانه سرو می کند. شما می توانید از منوی آن روز یک غذای لذیذ سفارش دهید و پای خود را روی شن های ساحلی بگذارید و از چشیدن طعم غذایی که با عشق درست شده است، لذت ببرید.

    بدروم

    رستوران میموزا (غذاهای ترکی و مدیترانه ای)
    رستوران میموزا با خلاقیت زیاد با فانوس های رنگارنگی که با کدوی خشک شده درست شده اند و با گل های رنگارنگ تزئین شده است زیبا به نظر میرسد. این رستوران نیز در محله گوموشلوک بدروم واقع شده است و برای وعده شام می توانید به آن رجوع کنید. رستوران میموزا تازه ترین ماهی های بدروم را طبخ می کند، ولی قیمت هایش کمی از حد انتظار بالاتر هستند. به هر حال محیط زیبا و غذاهای لذیذش توریستان زیادی را مجاب می کند که میز خود را در رستوران میموزا رزرو کنند.

    بدروم

    رستوران ستیمک (غذاهای ترکی و مدیترانه ای)
    یکی از با کیفیت ترین رستوران های خلیج تورکبوکو که اتفاقا قیمت های مناسبی نیز دارد، رستوران ستیمک است. با رفتن به این رستوران زیبا در بدروم می توانید رد سایه یک درخت تزئین شده با فانوس بنشینید و به قایق های رنگارنگ ماهی گیری بنگرید و یکی از خوش طعم ترین غذاهای زندگیتان را میل کنید. 

    رستوران ستیمک در بدروم

    رستوران هوکا نین یری (غذاهای ترکی)
    یکی از معدود رستوران های ساحلی بدروم که غذاهای دریایی را سرو نمی کند، رستوران هوکا نین یری است. اما به هرحال این رستوران یکی از بهترین رستوران های بدروم برای خوردن مانتی (کوفته های پر شده با گوشت ریز ریز شده داخل سس گوجه و ماست سیر) و سیگ بورگ ( بورک گوشت) است. یادتان باشد که یک آیران (دوغ) نیز سفارش دهید تا غذایتان کامل شود.
    برای رزرو تور بدروم نوروز 98 با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید.

    رستوران هوکا نین یری بدروم

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW