021-88507190

با شرکت هواپیمایی سنگاپور ایرلاینز آشنا شوید

راهنمای سفر پ.هنرکار 30 بهمن ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
شرکت هواپیمایی سنگاپور ایرلاینز Singapore Airlines توسط شرکت مالایَن ایرویز در سال ۱۹۴۷ تأسیس شد. قطب اصلی آن نیز فرودگاه چانگی سنگاپور است. در ادامه همراه با آژانس مسافرتی مهرپرواز با این ایرلاین آشنا شوید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    شرکت هواپیمایی سنگاپور  ایرلاینز Singapore Airlines توسط شرکت مالایَن ایرویز در سال ۱۹۴۷  تأسیس شد. قطب اصلی آن نیز فرودگاه چانگی سنگاپور است. در ادامه همراه با آژانس مسافرتی مهرپرواز با این ایرلاین آشنا شوید.

    تاریخچه هواپیمایی سنگاپور ایرلاینز

    سنگاپور ایرلاینز با داشتن ۱۱۱ فروند هواپیمای فوق مجهز در ناوگان خود و پرواز به تمام قاره های جهان، جزو ۵ شرکت هواپیمایی برتر در سراسر جهان است. این ایرلاین در  سال ۲۰۱۰ از سوی یاتا از لحاط میزان درآمد سالیانه به میزان۱۴ میلیارد دلار، دومین شرکت بزرگ هواپیمایی جهان معرفی شد.سایت معتبر worldairlineawards که کار رده‌بندی‌ شرکت‌های هوایی در جهان را انجام می‌دهد، در سال ۲۰۱۶ ایرلاین سنگاپور را به عنوان سومین خط هوایی برتر سال برگزید. 

    در سال ۲۰۰۷، این شرکت هواپیمایی بر ای نخستین ایرباس A380 جهان را در دفتر مرکزی ایرباس در تولوز خریداری کرد. سنگاپور ایرلاینز اولین شرکتی بود که در سال 2008 از ترمینال ۳ فرودگاه چانگی خدمات رسانی می کرد. سنگاپور ایرلاینز طبق نشریه فوربس در سال ۲۰۱۹ میلادی برترین شرکت هواپیمایی دنیا شناخته شد که  توانست این جایگاه  را به علت خدمات عالی با قیمت مناسب برای چندمین بار به‌ دست‌آورد.

    این ایرلاین همچنین در سال ۲۰۱۸ در چندین رده‌بندی دیگر نیز به عنوان بهترین خط هوایی انتخاب شده بود. امکانات رفاهی عالی در طول پرواز، ایمنی در پرواز به همراه نظم، محیط آرامش‌بخش کابین و غذایی با کیفیت و طعم بسیار خوب از دیگر ویژگیهای هواپیمایی سنگاپور است. ( همراه با مجله گردشگری مهرپرواز با سایر ایرلاینهای دنیا آشنا شوید.)

    هواپیمایی سنگاپور ایرلاینز-مهرپرواز

    ناوگان هواپیمایی سنگاپور ایرلاینز

    نوگان هوایی ایرلاین سنگاپور دارای 108 فروند هواپیما است که جزییات آن به این شرح است:

    ۲۶ فروند هواپیمای ایرباس A330-300 (Airbus)
    ۱۰ فروند هواپیمای ایرباس A350-900
    ۱۹ فروند هواپیمای ایرباس A380-800
    ۱۱ فروند هواپیمای بوئینگ ۷۷۷-۲۰۰
    ۱۲ فروند هواپیمای بوئینگ ۷۷۷-۲۰۰ER
    ۶ فروند هواپیمای بوئینگ ۷۷۷-۳۰۰
    ۲۷  فروند هواپیمای بوئینگ ۷۷۷-۳۰۰ER

    مقاصد پروازی هواپیمایی سنگاپور ایرلاینز

    این شرکت هواپیمایی پروازهای مختلف به 30 مقصد در جهان دارد از جمله:

    آفریقای جنوبی 

    آسیا و اقیانوسیه: استرالیا- نیوزیلند- هندوستان - تایلند –چین- سری لانکا- indonesia- بنگلادش- ژاپن- ویتنام- مالزی- مالدیو- فلیپین- کره جنوب- تایوان- میانمار 

    شهرهای اروپا: هلند- یونان- اسپانیا- آلمان- دانمارک- ترکیه -انگلستان –ایتالیا- روسیه- فرانسه -سوئیس

    شهرهای آمریکا :ایالات متحده آمریکا- برزیل

    شهرهای خاورمیانه: امارات متحده عربی-عربستان سعودی

    کلاس های پروازی هواپیمایی سنگاپور ایرلاینز

    ایرلاین سنگاپور دارای کلاسهای پروازی مختلف است که هر کدام با بهترین کیفیت به مسافران خود خدمت رسانی می کنند. این کلاسهای پروازی عبارتند از:

    سوئیت کلاس هواپیمایی سنگاپور ایرلاینز: در سوئیت کلاس این هواپیمایی مسافران دارای فضای اختصاصی هستند که فضایی داخی آن بسیار لوکس و دارای طراحی بسیار زیبایی است. وجود تخت خواب جدا از صندلی رفاه حال مسافران را به بهترین شکل ممکن فراهم میکند. پنجره های مجزا، میز متحرک برای سرو غذا، نمایشگر بزرگ برای تماشای فیلم، گوش دادن به موسیقی و امکان شارژ گوشی و لپ تاپ از دیگر امکانات این کلاس پروازی سنگاپور ایرلاینز است.منوی غذایی پر بار به همراه نوشیدنی و دسرهای مختلف با کیفیت و طعم عالی که توسط آشپزهایی مطرح طبخ شده در اختیار مسافران قرار می گیرد که با تزیین عالی سرو می شود.

    سوئیت کلاس هواپیمایی سنگاپور ایرلاینز-مهرپرواز

    فرست کلاس هواپیمایی سنگاپور ایرلاینز: با وجود آنکه تعداد صندلیهای این کلاس پروازی نسبت به سوئیت کلاس کمتر است اما امکانات بسیار خوبی در اختیار مسافران خود قرار می دهد. فرست کلاس های هواپیمایی سنگاپور به ۲ قسمت تقسیم بندی می شود فرست کلاس جدید و فرست کلاس قدیم.

    صندلی های جادار و راحت، فضای لگ روم، صندلی هایی چرم و بسیار نرم که قابلیت تبدیل شدن به تخت خواب دارند، صفحه نمایش بزرگ و بازی و سرگرمی و منوی غنی با غذاهای باکیفیت که غذای خوش طعم آن را سر آشپزهای مشهور طبخ می کنند از ویژگیهای این کلاس پروازی ایرلاین سنگاپور است.

    فرست کلاس هواپیمایی سنگاپور-مهرپرواز

    بیزینس کلاس هواپیمایی سنگاپور ایرلاینز: در این کلاس پروازی نیز امکانات رفاهی خوبی برای مسافران در نظر گرفته شده است. این کلاس پروازی به سه بخش نیو بیزینس کلاس، بیزنس کلاس و رجیونال بیزینس کلاس تقسیم بندی می شود که تنها تفاوت آنها در طراحی صندلی هایشان است. لگ روم، صندلی تخت خواب شو، امکان شارژ وسایل الکتریکی مختلف و منوی مفصلی از غذاهای بین المللی بخش از امکانات این کلاس پروازی ایرلاین سنگاپور است.

    بیزینس کلاس هواپیمایی سنگاپور ایرلاینز-مهرپرواز

    پرمیوم اکونومی هواپیمایی سنگاپور ایرلاینز: امکانات این کلاس پروازی با وجود اینکه سطح پایین تری نسبت به کلاسهای دیگر دارد ولی در بین پرمیوم اکونومی ها و یا حتی اکونومی های خطوط هوایی دیگر مانند بیزینس کلاس می باشد. پورت های مختلف، منوی غذایی متنوع، لگ روم ، صندلی های راحت، وجود دو درگاه USB برای اتصال کامپیوتر در صندلی‌ها، امکان شارژ دستگا‌ه‌ها و فضایی برای قرار دادن مجله و وسایل کوچک از جمله برخی از این امکانات ایرلاین سنگاپور است. 


    پرمیوم اکونومی هواپیمایی سنگاپور ایرلاینز-مهرپرواز

    اکونومی کلاس هواپیمایی سنگاپور ایرلاینز: با وجود اینکهبلیط هواپیما  این کلاس پروازی از بقیه ارزان تر است ولی خدمات خوبی به مسافران ارائه می شود. این کلاس پروازی به دو قسمت تقسیم می شود اکونومی و نیو اکونومی که تفاوت آنها تنها در صندلیهایشان است.با این حال این نوع کلاس پروازی به مسافران خود خدمات خوب و باکیفیت ارائه میدهد.منوی غذایی این کلاس پروازی نیز متفاوت است.

    اکونومی کلاس هواپیمایی سنگاپور ایرلاینز-مهرپرواز

    کیترینگ و غذای هواپیمایی سنگاپور ایرلاینز

    هواپیمایی سنگاپور ایرلاینز یکی از بهترین ایرلاینهای هست که غذای بسیار باکیفیت و با طعم فوق العاده را برای مسافران خود سرو می کند. این شرکت هواپیمایی روزانه حدود ۵۰۰۰۰ وعده غذا آماده می کند. هواپیمایی سنگاپور ایرلاینز  دارای 122 آشپزخانه است که خدمات غذایی به پنج قاره جهان ارائه می کند.

     کیترینگ اکونومی کلاس هواپیمایی سنگاپور ایرلاینز-مهرپرواز

    میزان تنوع غذایی منوی این ایرلاین به حدی است که هر یک یا دو ماه یک بار تغییر می کند. غذاهای از مواد درجه یک و به صورت کاملا تازه طبخ می شوند و غذاهای اکونومی کلاس به صورت فویل بسته بندی می  شوند. در بیزینس کلاس و فرست کلاس نیز غذاها به شکل جداگانه و با دورچین، سس و تزیین زیبا سرو می شوند.

    بیزینس کلاس هواپیمایی سنگاپور ایرلاینز-مهرپرواز

    افتخارات هواپیمایی سنگاپور ایرلاینز

    هواپیمایی سنگاپور افتخارات زیادی را در طول خدمت خود کسب آورده و به غیر از اینکه به عنوان بهترین هواپیمایی دنیا در سال 2019 و 2018 انتخاب شده است دارای افتخارات دیگر است از جمله:

    •بهترین خط هوایی در آسیا
    •بهترین فرست کلاس بین‌المللی در جهان
    •بهترین کلاس اقتصادی در جهان
    •بهترین فرست کلاس بین‌المللی در آسیا
    •بهترین کلاس اقتصادی در آسیا
    •بهترین کلاس بیزنسی به انتخاب مسافران در آسیا
    •بهترین کلاس پرمیوم اکونومی به انتخاب مسافران در آسیا
    •سومین ایرلاین برتر دنیا در سال 2016‏ 
    •بهترین ایرلاین آسیا در قسمت ‏First Class‏ در سال 2016‏ 
    •بهترین ایرلاین دنیا از دیدگاه ‏Business Traveler ‎‏ در سال 2016‏ 
    •بهترین ایرلاین آسیا از دیدگاه ‏Business Traveler ‎‏ در سال 2016‏ 
    •بهترین ایرلاین دنیا از دیدگاه ‏Business Traveler ‎‏ در قسمت کلاس اقتصادی در سال 2016‏ 
    •دومین ایرلاین برتر سال 2015‏

    خدمه هواپیمایی سنگاپور ایرویز-مهرپرواز

     
    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW