021-88507190

بهترین سواحل بالی برای موج سواری، ریلکس کردن و یا ورزش های آبی

گردشگری م.مقیمی 02 اسفند ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    بالی با ترکیب خارق العاده ای از مردمان صمیمی، آب و هوای جذاب، تفریحات ارزان و البته سواحل زیبا به یکی از توریستی ترین نقاط دنیا تبدیل شده است.
    اگر شما هم قصد سفر به بالی را دارید، این مقاله را تا پایان بخوانید تا با بهترین سواحل بالی مطابق سلیقه خود آشنا شوید.
    بهترین سواحل بالی برای موج سواری
    1-ساحل اولواتو در بالی
    ساحل اولواتو جنوبی ترین ساحل بالی است که برای موج سواری مناسب است. البته موج سواری در ساحل اولواتو کمی خطرناک است و به نوعی برای حرفه ای های این رشته مناسب به نظر می رسد. به شما توصیه می کنیم که اگر قصد موج سواری در تور ارزان بالی را دارید، در زمان طلوع آفتاب به این ساحل مراجعه کنید تا به صورت همزمان با موج سواری، طلوع زیبای آفتاب را نیز در این ساحل زیبا در بالی تماشا کنید.

    ساحل اولواتو در بالی

    2-ساحل پادانگ پادانگ در بالی
    ساحل پادانگ پادانگ نیز یک ساحل مشهور برای موج سواران حرفه ای به شمار می آید. جالب است که بدانید تعدادی رویداد مهم ورزشی مثل ریپ کرل پادانگ پادانگ در این ساحل برگزار می شود. به همین دلیل به شما توصیه می کنیم که برای تماشای این رویدادهای ورزشی هم که شده، یک بار در طول سفرتان به بالی از ساحل پادانگ پادانگ دیدن کنید.
    3-ساحل بینجین در بالی
    ساحل بینجین در شمال ساحل پادانگ پادانگ واقع شده است و برای موج سواری مبتدیان نیز مناسب به نظر می رسد. ساحل بینجین یکی از مشهورترین سواحل بالی است که هر روزه در آن جمعیتی از کودکان و بزرگسالان در حال بازی هستند و شما هم در صورت تمایل می توانید به آن ها بپیوندید و این تفریح مفرح را در یکی از زیباترین سواحل بالی تجربه کنید.

    ساحل بینجین در بالی

    4-ساحل بالانگان در بالی
    اگر شما هم عاشق تفریح مفرح موج سواری هستید، اما خیلی در این ورزش حرفه ای نیستید و یا دوست دارید که برای اولین بار این ورزش هیجان انگیز را در بالی امتحان کنید، بدون معطلی به ساحل بالانگان بروید . در سمت راست ساحل بالانگان کلاس های آموزشی مختلفی برای موج سواری برگزار می شود که در صورت نیاز می توانید در یکی از آن ها شرکت کنید.
    5-ساحل کانگو در بالی
    ساحل کانگو یک ساحل مشهور و سرزنده در بالی است که نظر جوانان و خانواده های زیادی را به خود جلب می کند. به همین خاطر ساحل کانگو همیشه شلوغ و پرهیاهو است و تعداد زیادی از توریستان با درجه های مهارتی مختلف در آن موج سواری می کنند. به هر حال موج سواری در این ساحل با تماشای غروب چشم نواز آفتاب بسیار ایده آل به نظر می رسد. 

    ساحل کانگو در بالی

    بهترین سواحل بالی برای ریلکس کردن و آرامش پیدا کردن
    1-ساحل کوتا در بالی
    ساحل کوتا یکی از مشهورترین سواحل بالی است که در آن هیچ صخره ای وجود ندارد. از طرفی منطقه کوتا در بالی یک منطقه سرزنده با یک عالمه رستوران و بازارهای جذاب است و همین مسئله بر جذابیت ساحل کوتا افزوده است. اگر شما هم نیاز به ریلکس کردن و کسب آرامش هستید، ساحل کوتا در بالی همان جایی است که به آن شدیدا نیاز دارید.

    ساحل کوتا در بالی

    2-ساحل سانور در بالی
    بعضی از هتل های ارزان بالی در اطراف ساحل سانور واقع شده اند و به همین دلیل ساحل سانور بین توریستان بسیار مشهور شده است. در ساحل سانور امکانات موج سواری وجود ندارد، به همین دلیل بازدید از این ساحل بین زوج های جوان و خانواده هایی که فقط به دنبال آرامش و آفتاب گرفتن در کنار ساحل هستند، بسیار محبوب شده است. اگر قصد شما هم از سفر به بالی با تورهای خارجی به دست آوردن آرامش است، حتما از بازدید ساحل سانور خشنود خواهید بود. کافیست که در ساحل تمیز و زیبای سانور بنشینید، استراحت کنید و ماهیگیران محلی را در حال کار تماشا کنید.

    ساحل سانور در بالی

    3-ساحل سمینیاک در بالی
    منظره های اطراف ساحل سمینیاک بسیار زیبا است و به همین دلیل به یکی از مشهورترین سواحل بالی در بین خانواده ها تبدیل شده است. اگر دوست دارید که یکی از رومانتیک ترین و زیباترین غروب های زندگیتان را تجربه کنید، نام ساحل سمینیاک را فرموش نکنید و قدم زدن در ساحل سمینیاک و یا خوردن یک شام خوشمزه با چشم انداز غروب آفتاب را در این ساحل در برنامه سفر خود به بالی قرار دهید.

    ساحل سمینیاک در بالی

    بهترین سواحل بالی برای امتحان کردن ورزش های آبی
    1-ساحل نوسا دوا در بالی
    ساحل نوسا دوا انواع امکانات تفریحی را برای امتحان کردن ورزش های آبی در خود جای داده است و به همین خاطر کار بسیار مشکلی است که نام ساحل دیگری را در کنار ساحل نوسا دوا برای تجربه ورزش های آبی در بالی بیاوریم. در ساحل نوسا دوا می توانید انواع ورزش های آبی نظیر جت اسکی، قایق سواری موزی و چترسواری روی دریا را امتحان کنید. 
    در این مقاله سعی کردیم که شما را با بهترین سواحل بالی آشنا کنیم و ویژگی های هر کدام را به شما به صورت مختصر معرفی کنیم تا بتوانید ساحل مناسب سلیقه خود را در تور بالی ارزان انتخاب کنید و یک روز مهیج و جذاب را در آن سپری کنید. اما به هر حال توصیه ما به شما این است که از همه این سواحل در بالی دیدن کنید، چراکه هر کدام از این سواحل ویژگی های منحصر به فرد خودشان را دارند و حال و هوای هر کدامشان با دیگری متفاوت است.همچنین می توانید در صورت تمایل برای رزرو یک تور ارزان بالی با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    ساحل نوسا دوا در بالی

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW