021-88507190

تفریحات باحال و جذاب در تور آفریقای جنوبی

گردشگری م.مقیمی 01 اسفند ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
آفریقای جنوبی با مناظر جذاب و خیره کننده اش، سواحل زیبایش، حیات وحش متنوعش و زندگی شبانه و محیط سرزنده اش همیشه در لیست بهترین مقاصد مسافرتی جهان جای داشته است.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    بهترین تفریحات تور آفریقای جنوبی
    آفریقای جنوبی با مناظر جذاب و خیره کننده اش، سواحل زیبایش، حیات وحش متنوعش و زندگی شبانه و محیط سرزنده اش همیشه در لیست بهترین مقاصد مسافرتی جهان جای داشته است. جالب است که بدانید آفریقای جنوبی آنقدر زیبا و شگفت انگیز است که با نام "جهانی در یک کشور" شناخته می شود و علت آن هم تنوع جذاب فرهنگ هایش و مناظر طبیعی تحسین برانگیزش است. اما بهترین راه برای کشف آفریقای جنوبی این است که با تور آفریقای جنوبی همزمان از شهرهای کیپ تاون و ژوهانسبورگ دیدن کنید. ژوهانسبرگ پر از موزه های تاریخی، رستوران های ممتاز و کافه های هیجان انگیز است. سفر به ژوهانسبورگ برای کسانی که به دنبال یک سفر ارزان ولی جذاب و بی نظیر هستند، بسیار گزینه مناسبی به نظر می رسد.کیپ تاون هم که بدون شک یکی از زیباترین شهرهای جهان است و یکی از شهرهاییست که هر شخصی باید یک بار در طول زندگیش به آن سفر کند و این فرصت را داشته باشد که زیبایی های این شهر را از نزدیک تماشا کند.اگر شما هم قصد سفر به آفریقای جنوبی را دارید، این مقاله به شما کمک می کند تا بدانید که در کیپ تاون و ژوهانسبورگ بهتر است که چه تفریحاتی داشته باشید، کجا غذا بخورید، کجا خوش بگذرانید و کجا ریلکس کنید. با ما همراه باشید تا بهترین تفریحات کیپ تاون و جذاب ترین تفریحات ژوهانسبورگ را به شما معرفی کنیم.

     تور آفریقای جنوبی

    تفریحات جذاب در کیپ تاون
    1- سوار تلکابین کیپ تاون شوید و در کوه تیبل به آسمان ها اوج بگیرید و یکی از زیباترین چشم اندازهای زندگیتان را از ارتفاعات کوه تیبل تماشا کنید. به شما قول می دهیم که ارزشش را دارد زمانی از سفرتان در تور آفریقای جنوبی را به تلکابین سواری در کیپ تاون اختصاص دهید، چراکه مطمئنا از زیبایی های مناظر اطرافتان شگفت زده خواهید شد.

    آفریقای جنوبی

    2- سوار اتوبوس های قرمز رنگ معروف کیپ تاون شوید و در شهر کیپ تاون گشت و گذار کنید و از جذاب ترین اماکن دیدنی کیپ تاون دیدن کنید، گشتی در شهر بزنید و تنوع فرهنگی کیپ تاون را از نزدیک ببینید. مطمئنا اطلاعات جالبی بعد از سوار شدن در این اتوبوس کسب خواهید کرد.

    آفریقای جنوبی

    3- به تم پارک راتانگا جانکشن، جذاب ترین شهربازی کیپ تاون بروید و در میان طبیعت خیره کننده اش سوار اسباب بازی های مختلف پارک شوید و هیجان را در یکی از زیباترین پارک های دنیا تجربه کنید.
    4- اگر می خواهید یک خرید جذاب با تخفیف های خوب انجام دهید، به مرکز خرید وی اند ای بروید و آخرین و به روزترین لباس ها را از آنجا خریداری کنید. 

    آفریقای جنوبی

    5- اگر شما هم عاشق شیرینی و شکلات هستید، به قنادی چارلی در کیپ تاون بروید و خودتان را مهمان یک کیک یا کاپ کیک خوشمزه شکلاتی کنید! 
    6- یکشنبه بعد از ظهرها در کیپ تاون می توانید در یک کنسرت رایگان در پارک دوال شرکت کنید و به رایگان همراه با دیگر توریستان و اهالی کیپ تاون به جشن و پایکوبی بپردازید و موزیک های هیجان انگیز زنده گوش دهید.

    آفریقای جنوبی

    7- همان طور که می دانید سفر به کیپ تاون بدون بازدید از سواحل کیپ تاون کامل نمی شود.به همین دلیل به شما توصیه می کنیم که حتما در زمان اقامتتان در کیپ تاون به ساحل چهارم کلیفتون بروید.

    آفریقای جنوبی

    تفریحات جذاب در ژوهانسبورگ
    1- در ژوهانسبورگ هم بهتر است که سوار اتوبوس های قرمز رنگ شهر شوید و گشتی در شهر ژوهانسبورگ بزنید.
    2- از ساختمان کانستیتوشن هیل که یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری ژوهانسبورگ است و در گذشته یک زندان بوده است، بازدید کنید و نامه و خاطرات نلسون ماندلا را ببینید.جالب است که بدانید نلسون ماندلا زمانی از زندگیش را در این مکان سپری کرده است و از او یادگاری هایی در این ساختمان نگهداری می شود. بازدید از ساختمان کانستیتوشن هیل این فرصت را برایتان فراهم می کند که بیشتر با فرهنگ مردم ژوهانسبورگ و آفریقای جنوبی آشنا شوید.

    آفریقای جنوبی

    3- حتما زمانی از سفرتان را به تفریح در پارک گلدریف سیتی و علی الخصوص سوار شدن در ترن هوایی معروفش اختصاص دهید و روز خود را سرشار از شور و نشاط کنید.
    4-  به مرکز اسپای کاملوت در ژوهانسبورگ بروید و یک ماساژ حرفه ای بگیرید تا خستگی سفر از تنتان بیرون برود.

    آفریقای جنوبی

    5- به کافه آنکل مرو بروید و یک شیک و بستنی خوش طعم برای خودتان بخرید و دهنتان را شیرین کنید! بستنی های کافه آنکل مرو به قدری خوشمزه هستند که اگر امتحانشان نکنید، مطمئنا ضرر کرده اید.
    6- به مرکز خرید اورینتال پلازا، یکی از بهترین مراکز خرید آفریقای جنوبی بروید و خرید هیجان انگیزی کنید.

    آفریقای جنوبی

    و در پایان به شما توصیه می کنیم که در هر لحظه از سفرتان به آفریقای جنوبی دوربین عکاسیتان را همراه خود داشته باشید، چراکه هر گوشه از آفریقای جنوبی از گوشه دیگرش زیباتر است و حتما باید لحظه های به یادماندنی سفرتان به آفریقای جنوبی را ثبت کنید تا هر بار با دیدن عکس هایش یک لبخند بزرگ مهمان صورتتان شود!
    برای رزرو تورهای خارجی با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW