021-88507190

همه چیز در مورد فرهنگ، تاریخ و سبک زندگی مردم ایتالیا

گردشگری م.مقیمی 06 اسفند ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
ایتالیا در قسمت جنوبی و مرکزی اروپا واقع شده است و در واقع یک شبه جزیره است که در بخش شرقی، جنوبی و غربیش با دریای مدیترانه احاطه شده است.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    ایتالیا در قسمت جنوبی و مرکزی اروپا واقع شده است و در واقع یک شبه جزیره است که در بخش شرقی، جنوبی و غربیش با دریای مدیترانه احاطه شده است. جمعیت ایتالیا حدود 60 میلیون نفر است و در طول قرن های گذشته از چندین کشور مختلف تشکیل شده است که در نیمه دوم قرن 19 با همدیگر اتحاد پیدا کردند. در ادامه بیشتر با این کشور زیبا آشنا خواهیم شد.

    ونیز ایتالیا

    فرهنگ مردم ایتالیا
    اگر بخواهیم فرهنگ مردم ایتالیا را در یک جمله شرح دهیم. آن جمله مطمئنا این است که: مردم ایتالیا از لحظه های شیرینشان بدون انجام هیچ گونه کار خاصی لذت می برند! همین یک جمله می تواند نشان دهد که فرهنگ ایتالیایی چقدر به لذت بردن از تک تک لحظه های زندگی اهمیت می دهند و سادگی و زیبایی زندگی هایشان را نشان می دهد.

    فرهنگ مردم ایتالیا

    تاریخ ایتالیا
    ایتالیا تاریخ بلندبالایی دارد و رویدادهای مهمی تا کنون در آن اتفاق افتاده است. از جمله ادوار مهم ایتالیا می توان به امپراطوری رومی، رنسانس و دوران باروک اشاره کرد. ایتالیا محل تولد امپراطوری روم بوده است و قلب کلیسای کاتولیک بوده است. رنسانس نیز یکی دیگر از اتفاق های مهم در ایتالیا بوده است و تاثیر مهمی در هنر و تاریخ آن داشته است و هنرمندان مشهوری مثل لئوناردو داوینچی و برونلسچی را در تاریخ درخشان هنری خود دارد. از طرفی کاشفان بزرگی مثل کریستوفر کولومبوس و آمریگو وسپوچی نیز ایتالیایی بوده اند. در زمان باروک هم ایتالیا دانشمندان بزرگی مثل گالیله داشته است. گالیله همان کسی بود که تصور ما را در مورد جهان تغییر داد. به هر حال همه این ها نقش مهم ایتالیا را در معماری، نقاشی و هنرهای دیگری مثل اپرا نشان می دهد.
    مردم ایتالیا به این تاریخ ارزشمند خود افتخار می کنند و همیشه آن را یادآوری می کنند. البته نقاط تاریکی در تاریخ ایتالیا نیز به چشم می خورد که از جمله آن ها به فاشیسم و جنگ جهانی دوم می توان اشاره کرد.جنگ جهانی دوم باعث شد که تعداد زیادی از مردم ایتالیا به نقاط مختلف دنیا مهاجرت کنند.

    فرهنگ مردم ایتالیا

    ارزش ها و سبک زندگی مردم ایتالیا
    مردم ایتالیا بین سنت و مدرنیته و همچنین بین کار و تفریح تعادل جالبی را برقرار کرده اند و مردم بشاش و احساساتی دارد. اجازه دهید شما را با جنبه های مهم فرهنگ مردم ایتالیا آشنا کنیم:
    خانواده
    برای ایتالیایی ها خانواده یکی از مهمترین ارزش های زندگی است. اعضای خانواده های ایتالیایی همدیگر را در ملاقات های هفتگی یا ماهانه در جریان زندگی هایشان قرار می دهند و معمولا خانم های خانواده با مدیریت مادربزرگ برای این مهمانی های هر از چند گاهی غذا درست می کننند و مهمانی ها را ترتیب می دهند. جالب است که بدانید افراد بزرگ هر خانواده نقش مهمی دارند و از قدرت و احترام ویژه ای بین اعضای خانواده برخوردارند و معمولا جوان ترها برای امور مختلف زندگی با مادربزرگ هایشان مشورت می کنند.
    مذهب
    ایتالیایی ها اکثرا کاتولیک هستند و فرهنگشان تحت تاثیر مستقیم مذهبشان است. واتیکان مهمترین نهاد کاتولیک ها است و در رم پایتخت ایتالیا واقع شده است. جالب است که بدانید این سنت بین خانواده های مذهبی ایتالیا وجود دارد که هر هفته به کلیسا بروند. 

    کشور ایتالیا

    غذا
    غذاهای ایتالیایی از شهرت جهانی برخوردارند. پاستا و پیتزا مشهورترین غذاهای ایتالیایی هستند که در همه نقاط جهان در رستوران های مختلف سرو می شوند و بیشتر مردم جهان عاشق طعم و مزه لذیذ آن ها هستند. علاوه بر این ها قهوه، بستنی و دسر نیز بخش مهمی در زندگی هر ایتالیایی دارد. به طور کلی غذاهای ایتالیایی بسیار متنوع هستند و هر بخش از آن غذهای مخصوص خودشان را دارند. با سفر به ایتالیا با تور ایتالیا ارزان می توانید یک عالمه غذای خوش طعم را امتحان کنید و از چشیدن طعم های جذاب آن ها شگفت زده شوید.

    غذای ایتالیایی

    در خانواده های ایتالیایی معمولا غذا توسط خانم خانواده طبخ می شود و گذراندن زمان زیاد در آشپزخانه برای آن ها نشانگر عشق زیادی است که به اعضای خانواده شان دارند. البته خوردن غذا در بیرون از خانه نیز بین ایتالیایی ها یک کار معمول است و معمولا رستوران های ایتالیا غذاهای با کیفیت و لذیذی سرو می کنند تا بتوانند مشتریان دائمی داشت باشند. جالب است که بدانید ایتالیایی ها معمولا قبل از غذای اصلی یک پیش غذا میل می کنند و بعد مشغول خوردن غذای اصلیشان می شوند.

    غذاهای ایتالیایی

    اگر شما هم دوست دارید که به ایتالیا سفر کنید و از نزدیک با فرهنگ و آداب و رسوم ایتالیایی ها آشنا شوید، می توانید برای اخذ ویزای شنگن و رزرو تور اروپا با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید.

    ایتالیا

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW