021-88507190

دانستنی هایی که برای مهاجرت به کانادا باید از آن ها اطلاع داشته باشید!

گردشگری م.مقیمی 05 اسفند ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
خیلی از مردم در سراسر جهان و یا حتی کسانی که در کانادا زندگی می کنند، فکر می کنند که مردم کانادا مقلدان بالفطره هستند! یعنی در کوچکترین مسائل هم از مردم آمریکا تقلید می کنند!

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    همه چیز در مورد کانادا
    خیلی از مردم در سراسر جهان و یا حتی کسانی که در کانادا زندگی می کنند، فکر می کنند که مردم کانادا مقلدان بالفطره هستند! یعنی در کوچکترین مسائل هم از مردم آمریکا تقلید می کنند! مردم در مورد کانادا این طور فکر می کنند که مردمانی دارد که در جستجوی هویت هستند. اما دولت کانادا تمام تلاشش را می کند تا اثرات فرهنگ آمریکایی را از کشور کانادا کم کند، اما تا کنون که موفق نبوده است. اما اگر بر روی اجتماع کانادا دقیق شوید، می بینید که یک سری از عوامل فرهنگی کانادا مختلص به خود کانادا است که از هر لحاظی به نسبت دیگر کشورهای جهان خاص است. تعداد زیادی نهاد فرهنگی، یک صنعت موسیقی مستعد، یک صنعت متنوع انتشار و غذاهای و نوشیدنی های خاص دارد که مثال آن در هیچ کشور دیگری وجود ندارد. در ادامه شما را بیشتر با فرهنگ کانادایی ها آشنا می کنیم.

    همه چیز در مورد کانادا

    زبان در کانادا
    کانادا یک کشور دو زبانه است. در واقع مردم در کانادا به زبان های انگلیسی و فرانسه در کانادا صحبت می کنند و تراکم هر کدام از این زبان ها منطقه به منطقه در کانادا متفاوت است. در خیلی از استان های کانادا مردم بیشتر به زبان فرانسه صحبت می کنند. در حالی که در استان هایی مثل انتاریو در کانادا انگلیسی زبان رسمی منطقه است. البته افرادی نیز در استان انتاریو زندگی می کنند که دو زبانه هستند و به هر دو زبان انگلیسی و فرانسوی مسلط هستند. در مقابل افرادی نیز در استان فرانسوی زبان کبک زندگی می کنند که به زبان انگلیسی نیز مسلطند.

    زبان در کانادا

    سمبل های مهم ملی کانادا
    کانادا چند سمبل مهم دارد که نشان از فرهنگ انحصاری کانادا دارند. مهمترین این سمبل ها عبارتند از:
    هاکی: هاکی یا چوگان ورزش ملی مردم کانادا است و از سال 1970 که تیم هاکی کانادا برد جذابی در برابر تیم روسیه داشت، این ورزش به نوعی به عنوان سمبل کانادا درآمد و به نوعی سمبل اتحاد مردم کانادا است.
    سگ آبی: سگ آبی حیوانی شبیه به موش صحرایی است که احتمالا شما هم عکس آن را روی سوغاتی های کانادایی تا به حال دیده باشید. این حیوان یک دم صاف و دهان بامزه دارد. سگ آبی در واقع سمبل ویژگی هایی مثل فروتنی و پشتکاری است که مردم کانادایی به داشتن آن ها افتخار می کنند.
    ارتباطات قومی کانادا خیلی صمیمی نیست و در کل مردم خیلی خونگرمی ندارد. تنشی که بین کانادایی های فرانسه زبان و کانادایی های انگلیسی زبان وجود دارد، یک عامل نا آرامی در کانادا محسوب می شود. اما به هر حال این تنش امروزه تا حد زیادی کاهش یافته است و دلیل آن هم زیاد شدن مهاجرانی است که از سراسر جهان با تور کانادا به کانادا مهاجرت کرده اند و همان طور که می دانید کانادا کشوری مهاجرپذیر است و خدمات مهاجرت زیادی را به مردم در سراسر جهان ارائه می کند تا کشورش رشد پیدا کند. به همین دلیل امکان اخذ ویزای کانادا برای مردم کشورهای مختلف وجود دارد.

    سمبل های مهم ملی کانادا

    تقسیمات کشور کانادا
    جالب است که بدانید مردم کانادا بیشتر به ایالت یا استانشان احساس تعلق خاطر دارند تا به کشورشان! در واقع در هر منطقه از کانادا تفاوت های فرهنگی مختلفی وجود دارد. ایالت آتلانتیک به عنوان یک ایالت به سبک قدیمی شناخته می شود و مردمان ساده تری دارد. مردم غرب کانادا بسیار صمیمی و مهربان هستند. ایالت انتاریو یک مرکز بیزینسی و تجاری در کانادا محسوب می شود و به همین خاطر مردمان محافظه کارتری دارد. این نکاتی که گفته شد تفاوت ها اصلی مناطق مختلف کانادا است که برای اخذ اقامت در کانادا باید به آن ها توجه داشته باشید و مناسب حال و وضعیت خود برای مهاجرت به هر کدام از این مناطق کانادا اقدام کنید.

    تقسیمات کشور کانادا

    آداب معاشرت و رسم و رسوم مردم کانادا
    مردم کانادا رسم و رسوم مختلفی دارند. بعضی از مهمترین مسائل مربوط به آداب معاشرت کانادا عبارتند از:
    وقتی مردم کانادا همدیگر را می بینند، با هم دست می دهند و اینگونه با هم سلام و احوال پرسی می کنند.
    ارتباط چشمی و لبخند برای ارتباط گرفتن با مردم کانادا بسیار مهم است.
    مردم کانادا به مناسبت های تولد و کریسمس به یکدیگر کادو می دهند.
    آداب معاشرت غذا خوردن در کانادا خیلی رسمی نیست و شما به راحتی می توانید غذایی که دوست ندارید را رد کنید و میل نکنید، بدون اینکه میزبان ناراحت شود.
    سبک ارتباطات مردم کانادا با هم با احترام، ولی در عین حال غیر رسمی و راحت است.
    هنر در کانادا
    بعضی از شناخته شده ترین هنرمندان جهان کانادایی هستند. هنرمندان کانادا به خاطر نقاشی، کولاژ و نمایش های گالریشان در جهان مشهور شده اند. نقاشی پرتره از صورت افراد و درست کردن مجسمه برنز از افراد مختلف هنرهایی هستند که در کانادا به وفور دیده می شوند. به عبارت دیگر مردم کانادا عاشق نقاشی کردن و مجسمه سازی هستند.
    این ویژگی هایی که در این مقاله از آن ها یاد شد، مهمترین صفاتی هستند که کانادا را از هر کشور دیگری متمایز می کنند و شما برای تصمیم برای مهاجرت به کانادا و اخذ ویزای کانادا باید از آن ها اطلاع داشته باشید. همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز با سابقه درخشانی که دارند، راحت ترین روش های اخذ ویزای کانادا را به شما معرفی می کنند و شما را در همه مراحل اخذ ویزای کانادا یاری می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روش های اخذ ویزای کانادا و مشاوره رایگان درباره مهاجرت به کانادا با ما تماس بگیرید.

    هنر در کانادا

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW