021-88507190

چگونه مانند یک هیپی در کافه های دبی غذا بخوریم

گردشگری پ.هنرکار 07 اسفند ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
از آنجایی که دبی یک شهر مدرن و امروزی است، در آن رستورانها و کافه های به سبک و استایل هیپی نیز با دکوراسیون شیک و جالب با غذاهای خوشمزه به چشم می خورند. اما اینکه هیپی چی است و این کافه ها کدامند؟ در ادامه آژانس مسافرتی مهرپرواز را دنبال کنید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    از آنجایی که دبی یک شهر مدرن و امروزی است، در آن رستورانها و کافه های به سبک و استایل هیپی نیز با دکوراسیون شیک و جالب با غذاهای خوشمزه به چشم می خورند. اما اینکه هیپی چی است و این کافه ها کدامند؟ در ادامه آژانس مسافرتی مهرپرواز را دنبال کنید..

    هیپی چیست؟

    هیپی ها جوانانی بودند که در اواسط دهه ۱۹۶۰ در آمریکا جنبشی آزادی‌خواهانه راه انداختند و به دنبال حفظ آزادی با پیامهای نوع‌دوستی، عرفان، صداقت، شادی و عدم خشونت بودند و  توانستند در زندگی بر قشر زیادی از جامعه تاثیر بگذارند. افراد هیپی ظاهری شلخته و ساده دارند که شلورهای جین‌های دم‌پا گشاد گلدوزی شده و صندل یا کفش باله می پوشند.

    کافه وان لایف One Life دبی

    کافه های دبی طرفدارن زیادی دارد و هر کدام آن به شکل و سبک خود می باشند. کافه های هیپی در گوشه و اطراف دبی به چشم می خورند که درمیان آنها وان لایف یکی از بهترین آنهاست.این کافه دارای سبک خاصی است و برای افرادی که دنبال تجربه کردن هیپی هستند رفتن به این کافه را توصیه می کنیم. در و دیوارهای این کافه پر است از جمله و نقل قول های مختلف که در کلاس یوگا گفته می شوند. این کافه در باغ زیبای باشگاه یوگا قرار دارد و محیط آرامش بخشی دارد. افرادی که به این کافه می روند می توانند روی زمین بنشیند و غذا بخورند. منوی این کافه از دیگر ویژگیهای منحصر به فرد آن است که شامل غذاهای سالک از جمله غذاهای حاوی گلوتن و بدون لاکتوز می باشند که در تور دبی نوروز 98 می توانید آنها را امتحان کنید. 

    کافه One Cafe by Life ‘N One-دبی،مهرپرواز

    کافه Surf Cafe دبی

    برای افرادی که فضایی ساحل و کنار دریا را به باغ و فضای سبز ترجیح می دهند این کافه یک مکان رویای به شمار می رود. این کافه در کنار ساحل قرار دارد و پاتوق افراد هیپی است. این کافه بهترین جا است که بعد از پیاده روی در کنار ساحل در موقع طلوع خورشید یک صبحانه مختصر بخورید.
    قهوه های این کافه بسیار محبوب و پرطرفدار هستند که با اشکال مختلفی که روی آن تزیین شده سرو می شوند.در طراحی داخلی این کافه از رنگهای روشن استفاده شده و انواع غذاهای مختلف از سوشی تا سالادهای میوه را می توانید در این کافه امتحان کنید.( قبل از شروع سفر خود، بلیط هواپیما دبی را رزرو کنید)

    کافه Surf Cafe-دبی-مهرپرواز

    کافه Arrows & Sparrows دبی

    دبی دارای کافه های زیادی است ولی برای افرادی که به دنبال آن هستند تا غذا را به سبک افراد هیپی میل کنند کافه Arrows & Sparrows را پیشنهاد می کنیم. داخل کافه گلدانهای سبز زیادی وجود دارد که فضای زیبایی را به وجود آورده و همین کار به محبوبیت آن افزوده است.کارکنان کافه رفتار دوستانه ایی داشته و به گرمی از شما استقبال می کنند. علاوه بر غذاهای خوشمزه این کافه، منوی آن دارای جملاتت بامزه ایی است از جمله من این مرغ را دوست دارم، این نوشیدنی فرانسوی ازان توست. همچنین در جلوی در ورودی کافه سگهایی هستند که از افراد استقبال می کنند که این فضا و کار در دبی بسیار نادر است.

    کافهArrows & Sparrows-دبی-مهرپرواز

    کافه Alserkal Avenue دبی

    یکی از مشهورترین کافه های هیپی در دبی است که در مرکز فرهنگی Alserkal Avenue قرار دارد که جزو مکانهای گردشگری دبی محسوب شده که در آن گالریهای هنری وجود دارد و تئاتر برگزار می شود و همچنین چندین رویداد فرهنگی هیپی نیز در آن به معرض نمایش در می آید. این محل در منطقه  القوز قرار دارد که زمانی یک انبار صنعتی بوده است. اما در حال حاضر به پاتوق هیپی ها تبدیل شده است و صندلی افراد هیپی از بقیه افراد جدا است. کافه Alserkal Avenue با غذاهای بسیار خوشمزه سالم خود بسیار مشهور است. فضای آشپزخانه به شکلی است که می توانید غذای خود را در مراحل طبخ مشاهده کنید. غذاها در سینی های فلزی و به صورت سنتی سرو می شوند.این مکان برای خوردن ناهار پس از تماشای گالریها و گوش دادن به موسیقی محلی بهترین انتخاب است.

    کافه Alserkal Avenue دبی-مهرپرواز

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW