021-88507190

24 ساعت در مالدیو

گردشگری م.مقیمی 11 اسفند ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    مالدیو که به خاطر سواحل شنی بسیار زیبایش، مرداب های آبی رنگش و صخره های مرجانی بسیار زیبایش مشهور شده است، از چند صد جزیره در اقیانوس هند تشکیل شده است. اگر شما هم در شرف سفر به مالدیو هستید و شانس این را دارید که به این کشور متفاوت و افسانه ای سفر کنید، توصیه ما به شما این است که حتما از شهر ماله نیز در مالدیو دیدن کنید. ما در ادامه پیشنهاداتی برای گشت و گذار در ماله به شما ارائه می کنیم تا بتوانید در کوتاه ترین زمان بیشترین استفاده را از جاذبه های گردشگری مالدیو در شهر ماله و تفریحات مالدیو ببرید و هرچه بیشتر در ماله خوش بگذرانید.

    مالدیو

    صبح اول صبح ( ساعت 7 تا 9)
    مسلم است که یک روز در مالدیو حتما باید با تماشای چشم انداز بی نظیر اقیانوس شروع شود و البته یک صبحانه خوشمزه! برای این منظور ما خانه دریایی مالدیو را که درست در بالای ترمینال قایقرانی واقع شده است را پیشنهاد می کنیم. این خانه دریایی بهترین صبحانه ها را در مالدیو سرو می کند و این امکان را برایتان فراهم می کند که صبح خود را به بهترین شکل ممکن آغاز کنید. در این رستوران انواع صبحانه های محلی مالدیو نظیر ماشونی ( ماهی تن، نارگیل، پیاز، خوراک لوبیا و لیمو)، کولهیماس (ماهی تند) و روشی ( نان شیرین و پهن) را سرو می کنند. البته صبحانه های عادی نظیر تخم مرغ، نان تست، شیرینی و میوه نیز در این رستوران به مهمانان ارائه می شود. سفارشتان را دهید و بعد روی عرشه کشتی بنشینید و به اقیانوس نگاه کنید و کم کم بیدار شدن شهر ماله در مالدیو را تماشا کنید. کم کم قایق های اطرافتان بیشتر خواهند شد و یک مسئله جذاب دیگر این که ممکن است که سر و کله دلفین های بامزه نیز در اقیانوس پیدا شود و بتوانید از دور تماشایشان کنید.

    مالدیو

    صبح (ساعت 9 تا 12)
    بعد از خوردن صبحانه نوبت این می رسد که از زیباترین جاذبه های گردشگری مالدیو دیدن کنید. بازار ماهی، بازار محلی، کاخ ریاست جمهوری، پارک سطان و مسجد فرایدی از مهمترین اماکن دیدنی مالدیو به شمار می آیند و نباید بازدید از آن ها را از دست دهید.
    از طرفی گشت و گذار در خیابان های ماله این فرصت را برایتان فراهم می کند تا زندگی محلی های مالدیو را از نزدیک ببینید چراکه در مالدیو بین جزایر محلی و جزایر توریستی و لوکس آن زمین تا آسمان تفاوت وجود دارد. به شما پیشنهاد می کنیم که خیابان های اصلی مالدیو را فراموش کنید و در کوچه پس کوچه های جذاب آن قدم بزنید. برای این منظور باید از خانه دریایی به مدت 10 دقیقه به سمت غرب قدم بزنید تا به میدان جمهوری ماله برسید. بیشتر اماکن توریستی مالدیو در ماله در شعاع نیم کیلومتری این میدان هستند و به راحتی می توانید یک صبح تا ظهر از همه آن ها دیدن کنید.به شما توصیه می کنیم که در بدو ورود به مالدیو در فرودگاه یک کتاب راهنمای گردشگری مالدیو تهیه کنید تا به راحتی بتوانید از روی نقشه آن همه اماکن دیدنی مالدیو در ماله را پیدا کنید.

    میوه فروشی در مالدیو

    ناهار (ساعت 12 تا 2)
    احتمالا بعد از بازدید از جاذبه های گردشگری مالدیو در ماله کمی گرسنه می شوید. برای خوردن یک ناهار لذیذ می توانید به هاربورو کادا بروید. در واقع این منطقه یکی از بهترین جاهایی است که می توانید غذاهای محلی مالدیو را میل کنید. هاربور کادا حدود 10 دقیقه با تاکسی یا به اندازه 30 دقیقه پیاده روی با میدان جمهوری فاصله دارد و در کنار ترمینال قایقرانی ویلینگیلی واقع شده است. این منطقه پر از کافه ها و رستوران های جذاب است و در آن ها می توانید با یک قیمت ارزان و معقول یک ناهار خوشمزه محلی میل کنید و علاوه بر این می توانید به تماشای رفت و آمد قایق ها در بندر آن بنشینید. این رستوران ها منوی بلندبالایی از غذاهای محلی دارند، اما توصیه ما به شما این است که حتما غذای کوتو روشی را در مالدیو امتحان کنید. 

    غذاهای مالدیو

    بعد از ظهر (ساعت 2 تا 6)
    در گرمای بعد از ظهری مالدیو ایده خوبی است که کمی از شهر فاصله بگیرید و تنی به آب بزنید. همچنین می توانید تفریحات مفرحی مثل اسنورکلینگ را در مالدیو تجربه کیند و یا در کنار یکی از سواحل مالدیو آفتاب بگیرید.
    به این ترتیب این شانس را خواهید داشت که یکی از زیباترین مناظر زندگیتان را در سواحل مالدیو تماشا کنید و به کشف جهان شگفت انگیز زیر آب های اقیانوس هند بروید. برای این منظور کافی است که از منطقه هاربورو کادا یک تاکسی بگیرید و ترمینال اصلی بروید و از آن جا سوار قایق شوید تا به هولهوماله برسید. قایق های این مسیر هر 15 دقیقه حرکت می کنند و کل مسیرتان تا آن جا حدود 20 دقیقه خواهد بود.

    مالدیو

    غروب ( از ساعت 6 به بعد)
    برای تجربه دیدن یک غروب آرامش بخش بعد از یک روز شلوغ و پرهیاهو، به شما توصیه می کنیم که به ساحل مصنوعی مالدیو در فاصله 10 دقیقه ای از ترمینال قایقرانی بروید. این ساحل یکی از جاذبه های گردشگری مالدیو در تور مالدیو به شمار می آید و بین اهالی مالدیو نیز بسیار محبوب است. همیشه گروهی از خانواده ها در حال شنا در این ساحل هستند، کودکان در حال بازی در زمین اسکیت آن هستند و بعضی از محلی ها مشغول بازی کردن والیبال یا فوتبال ساحلی هستند. ممکن است که شانس این را نیز داشته باشید که در این ساحل زیبا موزیک زنده نیز اجرا شود. به هر حال این ساحل یکی از بهترین اماکن توریستی مالدیو به شمار می آید و به هیچ عنوان نباید تفریح در آن را از دست دهید.اگر شما هم تصمیم خود برای تجربه یکی از متفاوت ترین سفرهای زندگیتان را گرفته اید، برای رزرو یک تورهای خارجی با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    مالدیو

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW