021-88507190

معرفی جامع و کامل هتل های لوکس و لاکچری قونیه

گردشگری م.مقیمی 19 فروردین ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    بهترین هتل های 5 ستاره قونیه
    قونیه یکی از جذاب ترین شهرهای توریستی ترکیه و محل آرامگاه صوفی مشهور ایرانی، مولانا می باشد.جاذبه های گردشگری قونیه و اماکن تاریخی قونیه همیشه نظر توریستان زیادی را از کشورهای مختلف جهان و از جمله میهن عزیزمان ایران به خود جلب کرده است. اما با همه این اوصاف انتخاب هتل مناسب در قونیه اهمیت بسیار زیادی دارد و امکانات رفاهی و فاصله هتل ها تا اماکن دیدنی قونیه می تواند در کیفیت سفر و اقامتتان در قونیه تاثیر قابل توجهی بگذارد. با اقامت در هتل های لوکس قونیه این فرصت را خواهید داشت تا از بهترین خدمات رفاهی و تفریحی استفاده کنید و خاطره بسیار دلپذیری از سفر به قونیه کسب کنید.اما به شما توصیه می کنیم که قبل از انتخاب هتل خود در قونیه و رزرو هتلتان این مطلب را بخوانید و با بهترین هتل های 5 ستاره قونیه آشنا شوید و بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید.
    هتل ددمان قونیه | Dedeman Konya Hotel
    هتل ددمان قونیه در مرکز قونیه کنار یکی از بزرگترین مراکز خرید قونیه واقع شده است. انواع امکانات رفاهی و تفریحی لوکس در این هتل زیبا در قونیه برای مهمانان عزیز تدارک دیده شده است که از جمله آن ها می توان به استخر سرپوشیده، استخر سرباز، حمام ترکی، پیست اسکواش و باشگاه ورزشی اشاره کرد. اتاق های مدرن هتل ددمان قونیه نیز به خوبی دیزاین شده اند و رستوران هتل نیز انواع غذاهای ترکیه ای و بین المللی را سرو می کند. از طرفی با اقامت در این هتل می توانید در کافه این هتل در بالاترین طبقه آن ریلکس کنید و از چشم انداز بی نظیر مناظر اطراف هتل استفاده کنید.این هتل تنها به اندازه 5 دقیقه پیاده روی با نزدیکترین ایستگاه اتوبوس فاصله دارد و شما به راحتی می توانید با کمترین هزینه توسط اتوبوس های این ایستگاه به نقاط مختلف شهر قونیه بروید و از جاذبه های گردشگری قونیه دیدن کنید. این هتل تنها 2.5 کیلومتر با موزه باستان شناسی قوینه و 4 کیلومتر با موزه مولانا فاصله دارد و با اقامت در آن می توانید به راحتی از این اماکن دیدنی قونیه بازدید داشته باشید.در پایان باید گفت که هتل ددمان قونیه 14 کیلومتر با فرودگاه قونیه فاصله دارد.

    هتل ددمان قونیه

    هتل ددمان قونیه

    هتل ددمان قونیه

    هتل رامادا پلازا قونیه | Ramada Plaza By Wyndham Konya
    این هتل 5 ستاره نیز یکی از مشهورترین هتل های ترکیه به شمار می آید و با امکانات رفاهی مثل حمام ترکیه ای، مرکز اسپا و باشگاه ورزشی اوقات مفرحی را برای مهمانانش رقم می زند. اتاق های هتل رامادا پلازا نیز تجهیزات لازم برای یک اقامت لوکس را در خود جای داده اند و همگی آنها چشم انداز بی نظیری به شهر قونیه دارند.رستوران هتل نیز به بهترین شکل غذاهای لذیذ را برای مهمانان سرو می کند و در صورت نیاز می توانید منوی درخواستی منحصر به فردی را از خدمه رستوران تقاضا کنید تا مطابق میل و خواسته و البته رژیم غذایی شما غذاهایتان طبخ شود.جاذبه های گردشگری قونیه نیز فاصله چندانی با هتل رامادا پلازا ندارند. برای مثال موزه مولانا و مسجد علاء الدین در فاصله 9 کیلومتری این هتل واقع شده اند. البته برای بازدید از شهر باستانی چاتال هویوک باید حدود 47 کیلومتر رانندگی کنید. فرودگاه قونیه نیز 12 کیلومتر با هتل رامادا پلازا فاصله دارد و در صورت نیاز می توانید از خدمات ترانسفر هتل نیز استفاده کنید.

    هتل رامادا پلازا

    هتل رامادا پلازا

    هتل رامادا پلازا

    هتل باییر دیاموند قونیه Bayır Diamond Hotel
    بدون شک این هتل 5 ستاره از هر نظر یکی از بهترین هتل های قونیه به شمار می آید و در آن انواع خدمات رفاهی برای مهمانان تدارک دیده شده است. بعضی از اتاق ها و سوئیت های هتل باییر دیاموند فضاهای جالبی را برای ناهار خوری در خود جای داده اند و امکانات خاصی مانند خشک شویی برای مهمانان این اتاق ها در نظر گرفته شده است. علاوه بر این ها مهمانان می توانند صبحانه خود را به صورت رایگان و سلف سرویس در رستوران هتل میل کنند. البته یک رستوران جذاب دیگر نیز در هتل وجود دارد که انواع غذاها را با بهترین کیفیت برای وعده های دیگر نیز سرو می کند که در صورت تمایل می توانید از خدمات آن استفاده کنید. جالب است که بدانید این هتل از نظر موقعیت مکانی توجه خیلی از مسافران قونیه را به خودش جذب می کند و مهمانان از اقامت در آن معمولا رضایت دارند.

    هتل باییر دیاموند قونیه

    هتل باییر دیاموند قونیه

    هتل باییر دیاموند قونیه

    هتل نووتال قونیه | Novotel Konya
    اتاق های این هتل 5 ستاره در قونیه، به زیبایی به سبک مدرن دیزانی شده اند و امکانات رفاهی خوبی دارند. مهمانان این هتل می توانند بعد از یک روز شلوغ و بعد از بازدید از جاذبه های گردشگری قونیه، در سونای مجموعه ریلکس کنند یا در باشگاه ورزشی آن تمرین ورزشی خود را انجام دهند. همچنین می توانند در رستوران هتل نووتال بهترین غذاهای ترکیه ای را میل کنند. این هتل تنها 3 کیلومتر با موزه مولانا فاصله دارد و اگر شما هم به خاطر بازدید از این موزه ارزشمند قصد سفر به قونیه را دارید، اقامت در این هتل انتخاب هوشمندانه ای برایتان به نظر می رسد.

    هتل نووتال قونیه

    هتل نووتال قونیه

    هتل نووتال قونیه

    گرند هتل قونیه | Hotel Grand Hotel Konya 
    این هتل بزرگ و جذاب در مساحتی حدود 100،000 متر مربع ساخته شده است و محیط اطراف آن بسیار جذاب و تماشایی است. این هتل حدود 20 کیلومتر تا مرکز شهر قونیه فاصله دارد و پارک بوسنا هرسک در فاصله نزدیک این هتل واقع شده است و تنها با 10 دقیقه پیاده روی می توانید به آن دسترسی داشته باشید. این هتل نیز مانند دیگر هتل های لوکس قونیه امکاناتی نظیر باشگاه ورزشی، مرکز اسپا، حمام ترکی، محل بازی بیلیارد و پیست بازی را در خود جای داده است و مهمانان می توانند در زمان فراغتشان از آن ها استفاده کنند. اتاق های این هتل 5 ستاره نیز به خوبی با وسایل مدرن دکور شده اند و امکانات رفاهی خوبی برای اقامت دارند. گفتنی است که این هتل 10 کیلومتر با فرودگاه قونیه فاصله دارد و به راحتی می توانید از فرودگاه به هتل دسترسی پیدا کنید.اگر شما هم قصد سفر به قونیه و بازدید از جاذبه های گردشگری قونیه را دارید، برای رزرو تور ارزان قونیه می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    گرند هتل قونیه

    گرند هتل قونیه

    گرند هتل قونیه

    گرند هتل قونیه

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW