021-88507190

راهنمای جامع خرید در آنکارا

گردشگری م.مقیمی 13 فروردین ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
در آنکارا مراکز خرید متنوع و متعددی وجود دارد که معمولا توریستان عاشق گشت و گذار و خرید در آن ها می شوند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    در آنکارا مراکز خرید متنوع و متعددی وجود دارد که معمولا توریستان عاشق گشت و گذار و خرید در آن ها می شوند. در کنار این مراکز خرید مدرن، بازارهای سنتی و بوتیک های متعددی نیز وجود دارد که احتمالا در زمان محدود اقامتتان در آنکارا وقت بازدید از همه آن ها را نخواهید داشت. به همین خاطر بهتر است که قبل از سفر به آنکارا با بهترین مراکز خرید آنکارا، بهترین بازارهای سنتی آنکارا و بهترین خیابان های آنکارا برای خرید آشنا شوید و از قبل برنامه خرید خود را در ذهن داشته باشید تا در آنکارا سردرگم نشوید. در ادامه در سه بخش مختلف بهترین های آنکارا را برای خرید به شما معرفی خواهیم کرد.
    مراکز خرید مدرن آنکارا
    خیابان تونالی هیلمی یکی از بهترین بخش های آنکارا برای خرید به شمار می آید. در این خیابان می توانید مراکز خرید مدرنی چون مرکز خرید کاروم را پیدا کنید. این مرکز خرید یک ساختمان شیک و جذاب 6 طبقه ای است که در آن فروشگاه ها و بوتیک های متعددی وجود دارد. در این مرکز خرید می توانید بهترین های لباس ، زیورآلات، پارچه، لوازم آرایشی، هدیه و سوغاتی را تهیه کنید. از طرفی رستوران های بی نظیری در طبقه همکف این مرکز خرید جذاب در تور آنکارا وجود دارد که بعد از خرید می توانید یک شام دلچسب نیز در یکی از آن ها میل کنید.
    یکی دیگر از بهترین مراکز خرید آنکارا، آنکا مال است که در آن برندهای شناخته شده جهانی شعبه دارند. در این مرکز خرید شعب برندهای پر نام و آوازه ای مثل تامی هیلفیگر، زارا و منگو را می توانید پیدا کنید و یا از برندهای ترکیه ای خرید خود را انجام دهید. البته در این مرکز خرید سینما، کافه و رستوران نیز وجود دارد و خیلی از توریستان برای تفریح و سرگرمی به این مرکز خرید مراجعه می کنند.
    کپا مال نیز یکی دیگر از مراکز خرید مشهور آنکارا است که فضای داخلی آن بسیار مدرن و شیک است و خیلی از برندهای بین المللی و ترکیه ای در آن شعبه دارند. در این مرکز خرید فروشگاه های متنوعی وجود دارد که همه چیز از زیور آلات و هدیه گرفته تا لباس و کفش را به فروش می رسانند. گفتنی است که در این مرکز خرید نیز سینما، رستوران و کافه های متعددی نیز وجود دارد که در صورت تمایل می توانید از خدمات آن ها نیز استفاده کنید.

    مراکز خرید آنکارا

    مراکز خرید آنکارا

    خیابان های خرید آنکارا
    اگر ترجیح شما این است که در خیابان های آنکارا قدم بزنید و خرید خود را انجام دهید و در حین خرید بیشتر با زندگی روزمره اهالی آنکارا آشنا شوید،بهتر است که به خیابان های مشهور آنکارا برای خرید سر بزنید.
    منطقه کیزیلای در قلب شهر آنکارا واقع شده است و از آن محله هایی است که هر توریستی باید حداقل یک بار در آن قدم بزند. در این محله پاساژها، بویتک ها و کافه های متعددی وجود دارد و فضای سرزنده آن حتما نظرتان را جلب خواهد کرد. به شما توصیه می کنیم که مستقیما به خیابان بولار آتاتورک بروید و از کتاب فروشی ها و اغذیه فروشی های این خیابان جذاب دیدن کنید.
    خیابان های تونالی و کاواکلیدر نیز از خیابان های مشهور آنکارا برای خرید به شمار می آیند که در صورت تمایل می توانید از بوتیک های لوکس، فروشگاه های مدرن و شیرینی فروشی های آن خرید کنید.

    مراکز خرید آنکارا

    مراکز خرید آنکارا

    بازارهای سنتی آنکارا
    اگر دوست دارید که به سبک سنتی ترکیه ای در آنکارا خرید کنید و تجربه منحصر به فردتر و خاص تری به نسبت خرید در شهر خودتان داشته باشید، بهتر است که  به بازارهای سنتی آنکارا برای خرید مراجعه کنید.بازار سیکریکسیلار یوکوسو یکی از بهترین بازارهای آنکارا برای خرید اقلام آنتیک ترکیه ای است و فضای بسیار جذابی برای گشت و گذار دارد. در این بازار منسوجات پشمی دست بافت، کالاهای چرمی، زیورآلات و ادویه های درجه یک به فروش رسانده می شوند و علاوه بر این ها پارچه های سنتی جالبی در فروشگاه های آن دیده می شود.بازار باکیرسیلار سارسیسی جذاب ترین قسمت این بازار است که در آن می توانید از خیابان مس کاران بازدید کنید و از آن ها سوغاتی های ارزشمند مسی تهیه کنید و یا قالیچه های بی نظیر ترکیه ای را از نزدیک ببینید.قلعه آنکارا نیز در نزدیکی همین بازار واقع شده است که در محوطه آن فروشگاه های متعددی قالیچه های پشمی و وسایل آنتیک و زیبا دارند. در کنار دروازه قلعه بازار سرباز بزرگی وجود دارد که در آن ادویه، میوه های خشک و حبوبات به فروش رسانده می شود و قدم زدن در محوطه آن و بوییدن عطر بی نظیر ادویه هایش از آن تجربه هاییست که نباید در آنکارا از دستش بدهید.برای اطلاع از بهترین تورهای ارزان آنکارا با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز در تماس باشید.

    مراکز خرید آنکارا

    مراکز خرید آنکارا

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW