021-88507190

اوج هنر و خلاقیت در نقاشیهای خیابانی بالی

گردشگری پ.هنرکار 15 اردیبهشت ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
جزیره بالی مردم با استعداد و خلاق دارد که محل زندگی خود را به صورت شگفت انگیزی زیبا و دیدنی میکنند.برخی از هنرمندان بالی دیوارهای خیابان را به تابلوهای نقاشی بی نظیری تبدیل میکنند. همراه با آژانس مسافرتی مهرپرواز تعدادی از این هنرمندان اندونزیایی را بشناسید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    جزیره بالی مردم با استعداد و خلاق دارد که محل زندگی خود را به صورت شگفت انگیزی زیبا و دیدنی میکنند.برخی از هنرمندان بالی دیوارهای خیابان را با تابلوهای نقاشی بی نظیری تبدیل میکنند. همراه با آژانس مسافرتی مهرپرواز تعدادی از این هنرمندان indonesiaایی را بشناسید.

     هنر خیابانی Quint بالی 

    این هنرمند با ترکیب مهارتهای گرافیکی و الگوسازی یکی از مشهورترین خالقان هنر خیابانی در indonesia است. او اهل جاکارتا است که به بالی نقل مکان کرده است، جایی که او بر روی دیوارهای بتونی پس از ترسیم هنر خود با امضای قرمز رنگ اثر خود را مشخص میکند.

    هنر خیابانی Quint به طور معمول در نقاط مشهور بالی مانند کوتا، Canggu، سیمینیاک، جاکارتا، توکیو و حتی برلین آثار این هنرمند قابل مشاهده است.اگر با تور ارزان بالی به این محل سفر کردید حتما از این آثار دیدن کنید.

    هنر خیابانی Quint بالی،مهرپرواز

    هنر خیابانی Doby بالی

    آثار دابی ریشه عمیقی مورد مسائل محلی و منطقه ایی، گردشگری، محیط زیست و اقتصاد دارد. او برای رنگارنگ کردن و زیبا کردن خیابان های بالی شناخته شده است و با کشیدن تصویر مردان اهل بالی با کلاه های سنتی به نام udeng مردم محلی را تشویق می کند تا به فرهنگ کشور خود افتخار کنند. او با آثار هنری خود از حفظ  طبیعت حمایت میکند و هنر او در بسیاری از نقاط بالی و دیگر شهرهای آسیایی جنوب شرقی دیده می شود.

    هنر خیابانی Doby،مهرپرواز

    هنر خیابانی Ricky Afdi بالی

    طبق گفته افدی او معتقد است که آثار او مشکلات مربوط به جامعه indonesiaایی به خصوص جوانان را مورد بررسی قرار میدهد. او خود را از جامعه مردم عادی جدا نمی بیند و از داستانهای دوستانش و تجربیات خود برای خلق آثارش استفاده میکند.او به ترسیم هنر خیابانی عشق می ورزد و همچنین با نام تجاری MaryJane Culture برند تجاری لباس ایجاد کرده است.این هنرمند مشهور برای خلق تصاویر تحسین برانگیز با رنگهای شاد و گرم و طرح ها و جزئیات ظریف بسیار شناخته شده است.

    هنر خیابانی Sleeck بالی

    Sleeck یک تاتو کار بود که از شرق جاکارتا به بالی مهاجرت کرد.این مهاجرت نقش بسزایی در توسعه و خلاقیت او در ترسیم طرح و نقش ایجاد کرده است. او اکنون یکی از مشهورترین هنرمندان نقاشی هنر خیابانی بین المللی در بالی است که همچنین در یک فروشگاه گرافیکی و یک گالری در Canggu که مرکز هنرهای معاصر است فعالیت میکند.

    او به عنوان یک هنرمند توجه زیادی به جزئیات دارد که به همین علت آثار او با دیگران بسیار متمایز می باشد.او داری سبک معاصر همراه با شعار سنتی شرقی است.

    هنر خیابانی Sleeck،مهرپرواز

    هنر خیابانی Cube بالی

    این هنرمند اهل بالی اعتراف کرده که او در خلق آثار هنری هیچ سبک خاص و منحصر به فردی ندارد.برای او هر کار هنری متفاوت است و از ایده خاصی الهام گرفته است. او معتقد است که برای خلق هنر تنها کافیست که به حرف دلتان گوش بدهید و به دستانتان اجازه خلق بدهید. به همین دلیل او از مکتب خاصی پیروی نمیکند. برخی از آثار هنری او در بر روی دیوارهای منطقه Canggu دیده می شود.( برای خرید بلیط هواپیما با کارشناسان ما در ارتباط باشید)

    هنر خیابانی Cube،مهرپرواز

    هنر خیابانی Slinat بالی

    این هنرمند بر روی ارزشهای خود تکیه کرده و از مهارت و خلاقیت خود برای تحریک بالا بردن سطح آگاهی مردم بالای استفاده میکند. شیوه ای که برای ترسیم آثارش استفاده میکند به معنی حماقت و بی منطقی در هنر است. احساساتی که از طریق کارهای عجیب و غریب و منحصر به فرد بر روی آثار هنری منعکس می شود. 

    علامت مخصوص آثار او زنهای اهل بالی هستند که لباسهای سنتی برتن داشته و ماسکهای اکسيژن بر صورت دارند که نماد تجاری بالی است. او احساس میکند که جامعه محلی بالی،فرهنگ و میراث این جزیره از اعتبار زیادی برخوردار است.

    هنر خیابانی Slinat بالی،مهرپرواز

    هنر خیابانی Dnztwo بالی

    آثار مهم Dnztwo اغلب دارای چهره های حیوانی، انسانی یا جزئیات آناتومی است. او می تواند پرتره های واقع گرایانه از چهره های زیبا و همچنین کارهای خلاقانه ای را به تصویر بکشد که با رنگهای تند، شاد و جزییات زیاد و دقیق خلق شده اند. در سال 2016 آثار هنری او به صورت مشترک با دوست او در یک نمایشگاه در معرض نمایش قرار گرفت. او همچنین با برندهای مطرح محلی همکاری میکند و خلاقیتهای خاص خود را در محصولات معتبر به تصویر میکشد.( مجله گردشگری مهرپرواز را دنبال کنید و زیباییهای دیگر نقاط دنیا را بشناسید)

    هنر خیابانی Dnztwo،مهرپرواز




    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW