021-88507190

بهترین کافه و کافی شاپهای بلگراد را بشناسید

گردشگری پ.هنرکار 14 اردیبهشت ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
برای عاشقان قهوه پایتخت صربستان بدون شک بهشتی برای امتحان کردن قهوه های بی نظیر است.برخی ها مدعی هستند که بهترین و خوش عطر و طعم ترین کافه های دنیا به بلگراد تعلق دارد.آژانس مسافرتی را برای شناختن بهترین کافه های بلگراد همراهی کنید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    برای عاشقان قهوه پایتخت صربستان بدون شک بهشتی برای امتحان کردن قهوه های بی نظیر است.برخی ها مدعی هستند که بهترین و خوش عطر و طعم ترین کافه های دنیا به بلگراد تعلق دارد.کیفیت و طعم قهوه های این شهر فراموش نشدنی هستند.آژانس مسافرتی را برای شناختن بهترین کافه های بلگراد همراهی کنید.

    کافه Aviator بلگراد

    این کافه شاید از مجموعه کافه های زنجیره ای باشد ولی این دلیل نمی شود که نباید قهوه های این محل را امتحان کنید. این کافه زنجیره ایی مانند نمونه های مشابه خود نیست. بلکه از نوشیدن قهوه های این محل تجربه متفاوتی از طعم آن را تجربه خواهید نمود.

    کافه Aviator دارای 6 شعبه در سراسر شهر است که بسیار محبوب بوده و معمولا جمعیت زیادی در آن به چشم می خورد.قهوه های فوق العاده در فضایی دلنشین و با سرویس دهی دوستانه توقعات شما را در بودن یک کافه خوب در تور صربستان بهار 98 برآورده می کند.

    کافه Aviator بلگراد،مهرپرواز

    کافی شاپ Skupština بلگراد

    اولین نکته ایی که باید در مورد این کافی شاپ بگوییم این است که نام آن را با پارلمان صربستان اشتباه نگیرید! مسلما این کافی شاپ نمی تواند در ساختمان و فضای سیاسی قرار گرفته باشد و بتواند قهوه های عالی با استاندارهای لازم را به شما ارائه دهد.

    کافی شاپ Skupština مکان عالی برای وقت گذرانی در تور بلگراد بهار 98 در تمام ساعات شبانه روز به خصوص در شب است.طراحی داخلی و دکوارسیون داخلی آن صنعتی است. انواع دسر و کیکها و شیرنیهای خوشمزه برای کسایی که به دنبال دسر شیرین در کنار قهوه خود هستند در این محل وجود دارد.

    کافی شاپ Skupština بلگراد،مهرپرواز

    کافی شاپ Užitak بلگراد 

    خیابانی که این کافی شاپ در آن واقع شده درست در مرکز شهر که شلوغ و پر جمعیت است قرار دارد ولی با این حال هنوز مشخص نیست که چگونه Užitak دارای محیطی آرام و دنج است. کافه ایی جم و جور در فضایی کوچک که محیط هنری و زیبایی و جو زیبایی شناسی دارد که برای افراد خلاق الهامات و ایده های خلاقانه زیادی را ایجاد می کند.مناظر و چشم اندازهای اطراف این محل نیز جذاب و جالب است و برای گردشگران تور لحظه آخری صربستان لحظاتی خوش ایجاد می کند.

     کافی شاپ Užitak بلگراد،مهرپرواز

    کافه 19Grams بلگراد

    کافه 19Grams بی شک یکی از مدرترین و به روز ترین کافه های بلگراد است.یکی از بهترین و خوشمزه ترین قهوه های شهر در این کافه سرو می شود. کارکنان این کافه در تلاش هستند تا خدمات خوبی به مشتریان خود ارائه دهند. محل قرارگیری آن نیز دیگر بهترین از این نمی تواند باشد. در تور ارزان صربستان در این کافه لحظات به یاد ماندی برای خود به ثبت برسانید.

    کافه 19Grams بلگراد،مهرپرواز

    کافه Leila Records بلگراد

     Leila Records بیشتر از اینکه یک کافه باشد یک مغازه با اشیایی تزیناتی و طراحی داخلی رنگارنگ است که با ترکیب این دو محلی خاص و متفاوت به وجود آورده است. این کافه در Dorćol قرار دارد که یک منطقه شلوغ و زیبا است. حواستان باشد تا پس از سفارش قهوه بگذارید تا قهوه شما سرد شود تا بهتر طعم کم نظیر را  بتوانید حس کنید. ترکیبی از یک فضای مدرن و قرار گیری در منطقه بی نظیر این کافه را در هیچ کجای دیگر از شهر پیدا نخواهید کرد. علاوه بر این می توانید از مناطق دیدنی بلگراد نیر در این محله دیدن کنید.

    کافه Leila Records بلگراد،مهرپرواز

    کافه بار Blaznavac بلگراد

    وسایل و دکوراسیون بیرونی و طراحی داخلی زیبای این کافه شاید یکی از دلایل انتخاب Blaznavac باشد. با این حال دلایل دیگری نیز برای برگزیده شدن این کافه بار به عنوان یکی از بهترین کافه های شهر وجود دارد. افرادی که در تور ارزان بلگراد به دنبال انواع نوشیدنیهای مختلف هستند می توانند در این محل آن را سفارش دهند.

    کافه بار Blaznavac بلگراد،مهرپرواز

    کافه Amélie بلگراد

    احتمالا زمانی که نام Amélie می شنوید تصور یک کافه کوچک را با فضا و حال و هوای فرانسه همراه با صندلیهای راحت و چشم انداز بی نظیر را می کنید. این کافه هر چیزی را که بخواهید برای شما محیا میکند. کافه Amélie درست در مرکز بلگراد قرار دارد. قهوه های این محل عالی است ولی سعی کنید آبمیوه های آن را هم امتحان کنید.( برای رزرو بلیط هواپیما  سفر به کشورهای مختلف با مهرپرواز همراه باشید.)

    کافه Amélie بلگراد،مهرپرواز

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW