021-88507190

بهترین بازارها و مراکز خرید ونیز را بشناسید

گردشگری پ.هنرکار 03 تیر ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
خرید کردن گاهی اوقات بهترین راه برای کشف یک شهر رویایی مانند ونیز است. از بازار های محلی، خیابانها مشهور با مغازه های مختلف تا فروشگاه های خاص و محبوب، آژانس مسافرتی مهرپرواز برخی از مراکز خرید را به شما معرفی میکند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    خرید کردن گاهی اوقات بهترین راه برای کشف یک شهر رویایی مانند ونیز است. از بازار های محلی، خیابانها مشهور با مغازه های مختلف تا فروشگاه های خاص و محبوب، آژانس مسافرتی مهرپرواز برخی از مراکز خرید را به شما معرفی میکند.

    بازار Rialto ونیز

    بازار ریالتو پر است از مواد غذایی تازه و محصولات کشاورزی و عطر و بوی هر کدام از انها از هر سو به مشام میرسد. انواع میوه  سبزیجات و اسنکهای خوشمره را در این محل میتوانید خریداری کنید. همچنین علاوه بر صیفی جات و سبزی جات، بازار ماهی نیز از صبح تا ظهر در این محل برپا می شود.از این بازار رنگارنگ و جالب میتوانید عکاسی نیز کنید. برای اطلاع از قیمت تور، با ما همراه باشید.

    بازار Rialto ونیز،مهرپرواز

    Calle Larga XXI ونیز

    خیابان Calle Larga XXI۲۲ یک خیابان شلوغ و محبوب در ونیز است است که فروشگاه ها و بوتیکهای برند و مطرح ایتالیا در آن قرار گرفته است. این خیابان در فاصله نه چندان دور از پیاتزای سن مارکو قرار دارد.در این می توانید جنسهای برند و خرید های لوکس داشته باشید. بوتیکهای لوکس از برترین برندها مانند ببری،بولگاری، تادز و.. در این خیابان به چشم میخورند که بر اساس سلیقه خود میتوانید از آنها خرید کنید. این خیابان به داشتن مغازه ها و فروشگاه های لاکچری در بین مردم ونیز بسیار محبوب است. برای خرید زیورآلات زیبا و منحصر به فرد نیز میتوانید سری به فروشگاه Pomellato وبزنید. فروشگاه Montblanc نیز کالای چرمی و ساعت و غیره را به فروش می رساند.

    خیابان Calle Larga XXI ونیز،مهرپرواز
    Salizada San Moisè ونیز

    خیابان Salizada San Moisè در  نزدیکی کلیسای سن مارکو قرار دارد و یک محلی لوکس وعالی برای افرادی است که به دنبال یک خرید برندهای مطرح و به روز ایتالیایی هستند. اگر هم قصد خرید ندارید به شما توصیه میکنیم که حتما در این خیابان گشتی بزنید و از فروشگاهای مشهور و محبوب این خیابان با اجناس زیبا دیدن کنید.

    اگر قصد خرید لباسهای مجلسی برند و بسیار خاص را دارید به سراغ فروشگاه های ورساچه و اترو بروید. در فروشگاه میو میو نیز می توانید به دنبال لوازم جانبی خاص و شیک باشید. برای اطلاع از قیمت بلیط هواپیما با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

     خیابان Salizada San Moisè ونیز،مهرپرواز

    فروشگاه Bisnonni ونیز

    این بوتیک متمرکز بر الگوهای ایتالیایی جالب و خاص است. شما می توانید اجناس  واقعا بزرگ مانند چکمه های گاو نر و کت و شلوار دوزی مدل دهه 70 پیدا کنید. در این محل همچنین مجموعه ای بزرگ از لباس های مختلف و قدیمی به سبکهای مختلف را مشاهده خواهید کرد.

    فروشگاه Bisnonni ونیز،مهرپرواز

    فروشگاه L’armadio di Coco

    این مغازه در کنار کلیسای Miracoli واقع شده است . قیمت اجناس این فروشگاه کمی گران است.  در این محل نه تنها اجناس مد روز با برندهای تجاری مشهور به فروش میرسد بلکه لباسهایی از طراحان جوان که از الگوهای قدیمی برای دوخت لباس استفاده نمودند در این فروشگاه اجناس خود را به فروش میرسانند. صاحب فروشگاه L’armadio di Coco نیز یک طراح لباس است و بنابر او دیدگاه خاصی نسبت به مد و عرضه لباسها دارد. 

    فروشگاه L’armadio di Coco ونیز،مهرپرواز

     
    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW