021-88507190

شهرهای دیدنی ایتالیا

گردشگری م.مقیمی 04 آبان ، 1400 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
شهرهای دیدنی ایتالیا بسیار جذاب هستند! شهرهای معروف ایتالیا تک تکشان زیبا و توریستی هستند که در این مطلب آن ها را معرفی می کنیم تا آن ها را بیشتر بشناسید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    جذاب ترین و دیدنی ترین شهرهای ایتالیا

    شهرهای ایتالیا مثل شهرهای سرزمین عجایب هستند! شهرهایی که زیبایی هایشان شبیه به زیبایی شهرهای زمینی نیست. شهرهای شگفت انگیزی که تک تکشان زیبا هستند و واقعا انتخاب کردن چند تا از آن ها به عنوان زیباترین شهرهای ایتالیا کار بسیار سختی است. اگر از مردم ایتالیا بپرسید که دیدنی ترین شهرهای ایتالیا کدام شهرها هستند، به احتمال زیاد این را به شما می گویند که همه چیز بستگی به علایق خودتان دارد و همه شهرهای ایتالیا جذاب و دیدنی هستند. ما بر طبق نظر مردم ایتالیا و با توجه به علایق متنوع توریستان، یک لیست 5 تایی از جذاب ترین و بهترین شهرهای دیدنی ایتالیا برایتان آماده کرده ایم که با وجود تفاوت هایی که با هم دارند، همه شان زیبا و دیدنی هستند.

    شهرهای دیدنی ایتالیا کدامند؟

    در ادامه شهرهای دیدنی ایتالیا که برای گردشگران جذاب هستند را بررسی می کنیم.

    شهر رم در ایتالیا

    رم شهری است که هم زیبایی خارق العاده ای دارد و هم اینکه از نظر تاریخی بسیار ارزشمند و غرورآمیز است. خیلی از جاهای دیدنی معروف و شگفت انگیز ایتالیا در شهر رم قرار گرفته اند. در نتیجه مشخص است که ما چرا لیست دیدنی ترین شهرهای ایتالیا را با شهر رم آغاز کرده ایم.

    اگر فرصتی برایتان پیش آمد و به ایتالیا سفر کردید، حتما برای بازدید از شهر رم و دیدن جاهای دیدنی معروف آن همچون کلوسئوم و فواره تروی وقت بگذارید. برای اینکه تصور بهتری از شهر رم داشته باشید، باید به شما بگوییم که رم شهری بزرگ، توریستی و پر سر و صداست. اما در کنار هم این شلوغی، حال و هوای دوران کلاسیک به خوبی در آن احساس می شود.  

    رم در ایتالیا

    شهر ناپل در ایتالیا

    احتمالا نام ناپل را به خاطر معروف بودن پیتزاهای خوشمزه اش شنیده باشید. این شهر ساحلی محل تولد پیتزا محسوب می شود. پس اگر اهل خوردن پیتزاهای خوشمزه هستید، بهتر است که برای یک بار هم که شده در زندگیتان، به زادگاه پیتزا سفر کنید و چند تا از پیتزاهای اصیل ناپل را نوش جان کنید.

    پیتزاهای این شهر با تمام پیتزاهای زندگیتان متفاوت هستند و به خاطر مواد اولیه ساده و تازه ای که دارند، طعم ویژه ای پیدا می کنند. مخصوصا اینکه این پیتزاها در یک اجاق گازی چوبی درست می شوند و همین نکته هم باعث می شود که پیتزاهای ناپل طعم جالبی داشته باشند. یک جذابیت دیگر ناپل این است که شما با بازدید از آن شانس این را پیدا می کنید که از جزایر اطراف نیز دیدن کنید. 

    ناپل در ایتالیا

    شهر فلورانس در ایتالیا

    فلورانس شهری است که هر کسی از آن بازدید می کند، شیفته هنری می شود که در جای جای این شهر دیده می شود. شهری که شگفتی هایش یکی دو تا نیستند و شما بازدید از آن می توانید از لیست بلندبالایی از جاذبه های گردشگری دیدن کنید. مثلا می توانید از کلیسای جامع فلورانس و گنبد معروفش دیدن کنید و یا اینکه برای بازدید از موزه اوفیتزی یا باغ ها و موزه باردینی وقت بگذارید. اگر هنر از غذا و مسائل دیگر سفر برایتان مهمتر است، بهتر است که به فلورانس ایتالیا سفر کنید.

    فلورانس در ایتالیا

    شهر میلان در ایتالیا

    میلان شهری است که هم تاریخ غنی دارد و هم اینکه جایگاه بسیار خاصی در دنیای مد و فشن دارد. این شهر پر از بوتیک های لاکچری، رستوران های خاص و معماری خارق العاده است و از هر نظر شهر زیبا و دیدنی است. به شما توصیه می کنیم که اگر به دنبال بازدید از یک شهر بسیار خاص در ایتالیا هستید، میلان را برای بازدید انتخاب کنید و حتما در طول سفرتان به میلان از جاهای دیدنی معروف آن مثل کلیسای جامع میلان و گالری ویتوریو امانوئل که نام قدیمی ترین مرکز خرید ایتالیاست، بازدید کنید. 

    میلان در ایتالیا

    بولونیا در ایتالیا

    بولونیا به اندازه خیلی دیگر از شهرهای توریستی ایتالیا معروف نشده است. اما با این حال از نظر خود مردم ایتالیا، بولونیا یکی از دیدنی ترین شهرهای کشورشان است. شهری که انرژی جوانان در آن بسیار در آن احساس می شود و دلیلش هم این است که بولونیا قدیمی ترین شهر دانشجویی اروپاست.

    یک مورد دیگر که باعث جذابیت بی نظیر بولونیا شده است، خوشمزه بودن غذاهای این شهر است. با اینکه مردم همه شهرهای ایتالیا به غذا اهمیت زیادی می دهند، اما مردم بولونیا بیش از مردم هر شهر و دیار دیگری در ایتالیا عاشق غذا هستند و غذا جایگاه خاص تری برایشان دارد. پس اگر شما هم مثل مردم بولونیا عاشق غذا هستید، باید برای سفر به بولونیا به عنوان یکی از دیدنی ترین شهرهای ایتالیا وقت بگذارید و شما هم غذاهای لذیذ این شهر را نوش جان کنید.

    بولونیا در ایتالیا

    برای گرفتن ویزای شینگن و رزرو تور ارزان ایتالیا می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید.


    درباره ایتالیا بیشتر بخوانید:

    شرایط مهاجرت به ایتالیا

    عجایب هفتگانه ایتالیا را میشناسید؟

    آیا ایتالیا برای زندگی خوب است؟

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW