021-88507190

بهترین جاهای گوا برای پیاده روی

گردشگری پ.هنرکار 04 تیر ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
گوا با یک نوار ساحلی 105 کیلومتری و آب و هوای دلپذیر، دارای مکان های عالی با چشم انداز بی نظیر برای قدم زدن و پیاده روی است.از سواحل شنی طلایی تا پارکهای سرسبز، آژانس مسافرتی مهرپرواز بهترین مکانها را به شما برای قدم زدن معرفی میکند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    گوا با یک نوار ساحلی 105 کیلومتری و آب و هوای دلپذیر، دارای مکان های عالی با چشم انداز بی نظیر برای قدم زدن و پیاده روی است.از سواحل شنی طلایی تا پارکهای سرسبز، آژانس مسافرتی مهرپرواز بهترین مکانها را به شما برای قدم زدن معرفی میکند.

    جزیره دیوار گوا Divar Isand

    در کنار جزیره دیوار برخی از زیباترین مناظر گوا وجود دارد. با تپه های سرسبز، زمین های برنج و چشم انداز زیبا از رودخانه ماندوی، اینجا یک مکان آرام و پر آرامش برای قدم زدن و پیاده روی است. در این محل سعی کنید کمی مکث کنید مناظر بهشتی اطراف را ببینید و از آنها در تور هند تصاویر دیدنی به ثبت برسانید.

    جزیره-دیوار گوا،مهرپرواز

    Nerul Creek گوا

    از مسیر Nerul Creek عبور کنید این مسیر از پل Nerul آغاز می شود و از جاده خاکی عبور میکند و نمای بسیار خیره کننده ایی از دریا ارائه میدهد. در ادامه راه به دهکده ماهیگیری Sinquerim و سپس قلعه Aguada ساحل میرسید. در این محل در توذر ترکیبی هند با نمایی از دریا از یک سو و از سوی دیگر با چشم انداز دیدنی ساحل روبه رو میشوید که بسیار شگفت انگیز است.

    Nerul Creek گوا،مهرپرواز

    پارک Bicholim Walking گوا

    اگر به دنبال فضای وسیع با محیط آرام و دنج هستید، پارک Bicholim از مناطق دیدنی گوا، بهترین جا برای قدم زدن و پیاده روی  است. با درختان سرسبز ، مسیرهای پیاده روی وسیع و یک محیط آرام همچنین در این پارک میتوانید دوچرخه سواری کنید. این پارک به صورت 24 ساعته باز است و وردو وسایل نقلیه به آن ممنوع است. 

    پارک Bicholim Walking گوا،مهرپرواز

    قلعه های تاریخی گوا

    کمربند ساحلی Baga-Calangute-Candolim یکی از محبوب ترین مکانهای شمال گوا است. در این مسیر به دو قلعه تاریخی از نقاط دیدنی هند می رسید. قلعه Aguada و قلعه Reis Magos. هرچند که قدم زدن در این مسیر زیاد راحت نیست چراکه زمین آن سنگی است و صاف و مسطح نیست. با این حال روخانه ماندویو که در امتداد این مسیر قرار دارد چشم انداز زیبایی خواهد داشت و شما را برای عبور راضی میکند.

    کمربند ساحلی Baga Calangute Candolim گوا،مهرپرواز

    گوا قدیم Old Goa

    پیاده روی در مسیرهای گوا قدیم با جاذبه های جهانی یونسکو، خانه های سبک هند و پرتغالی، مساجد، معابد و کلیساها و درختان تنومند یک مسیر عالی است. به عنوان مثال از کلیسای جامع و کلیسای Basilica of Bom Jesus  عبور میکنید. معماری بناهای دوران استعار پرتغال در این منطقه قابل شهود است.علاوه بر این، در این مسیر میتوانید دوچرخه سواری کرده و با گذشته باشکوه و غنی گوا آشنا شوید.

    گوا قدیم،مهرپرواز

    پارک Jogger’s Park Chicalim

    پارک Jogger’s Park Chicalim دارای مساحتی به وسعت 31000 متر مربع است. این پارک داری چشم انداز زیبا و دیدنی است با یک مسیر اختصاصی به طول 560 متر برای قدم زدن و پیاده روی و همچنین منطقه بازی کودکان. این پارک سرسبز و پر درخت از ساعت 5 عصر تا 9 شب باز است.

    پارک Jogger’s Park Chicalim گوا،مهرپرواز

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW