021-88507190

غذاهای ممنوعه قبل از ورود به هواپیما

راهنمای سفر ش.مافی 05 تیر ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
در هنگام سفر رعایت یک سری از نکات مهم و حائزه اهیمت است هم برای خود فرد و هم برای بقیه مسافران مخصوصا سفر هوایی رعایت نکات به ویژه رژیم غذایی قبل پرواز یکی از مهم ترین نکاتی است که با رعایت آن سفر آسان و راحتی را برای خودتان رقم بزنید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    غذاهای ممنوعه قبل از ورود به هواپیما

    در هنگام سفر رعایت یک سری از نکات مهم و حائزه اهیمت است هم برای خود فرد و هم برای بقیه مسافران. مخصوصا سفر هوایی رعایت نکات به ویژه رژیم غذایی قبل پرواز یکی از مهم ترین نکاتی است که با رعایت آن سفر آسان و راحتی را برای خودتان رقم بزنید. امروز از غذا های ممنوعه در سفر های هوایی صحبت می کنیم با ما همراه باشید.

    ممنوعه های سفر هوایی

    خوردن غذا های فست فودی ممنوع

    غذا های فست فودی یکی از هیجان انگیز ترین غذا ها و هوس برانگیز ترین غذا های هستند که در هر زمانی خوردن آن ها را خواهانیم ولی باید قبل از سفر هوایی از خوردن آن اجتناب کنیم. خوردن غذا های فوق العاده چرب در روی زمین، هضم آن زمان بر است چه برسد به هضم این نوع غذا ها در ارتفاع 35000 پایی قاعدتا با مشکل های زیادی برای هضم آن مخصوصا در تغییر فشار هوا مواجه می شویم لطفا از خورد غذا های فست فودی در هنگام سفر هوایی اجتناب کنید.

    خوردن فست فود در سفر ممنوع

    از خوردن سبزیجات مخصوصا خانواده کلم بپرهیزید 

    سبزیجات یکی از پر استفاده ترین غذا ها در سبد غذایمان می باشد  ولی کنار خاصیت های فراوانی که دارند ایجاد نفخ می کند و مشکلاتی را برایمان به همراه دارد مخصوصا خانواده کلم در سبزیجات ها ایجاد نفخ شدید می شود. خوردن این دسته از سبزیجات در هنگام سفر هواپیمای اصلا برایتان مناسب نیست و در طول سفر به شدت اذیت می شوید به خاطر تغییر فشار هوا، نفخ شدید تری، در زمین را تجربه می کنید لطفا از مصرف آن قبل سفر به شدت بپرهیزید.

    خوردن سبزیجات در سفر با هواپیما ممنوع

    خوردن نوشیدنی های گاز دار ممنوع 

    نوشیدنی های گاز دار به خودی خود باعث ایجاد نفخ می شود به خاطر گاز و حباب های موجود در آن فرض کنید تعداد و حجم این حباب ها به خاطره تغییر فشار چند برابر حالت عادی بشوند قاعدتا حال خوبی را برایتان ایجاد نمی کند و باعث مشکلاتی می شود لطفا قبل سفر از خوردن آن صرف نظیر کنید.

    خوردن نوشیدنی گاز دار در سفر ممنوع

    خوردن حبوبات در هنگام سفر ممنوع 

    حبوبات یکی از دیگر از موارد لیست نخوردنی های سفر می باشد. حبوبات یکی عامل های نفخ دهنده و ایجاد حالت ناخوشایند در بدن است. هضم حبوبات به خودی خود مشکل است و برای بدن باعث ایجاد نفخ شدید می شود دلیل اصلی آن هم وجود قند موجود در آن است چون حضم قند برای معده دشوار است و حبوبات پر از قند است و عامل اصلی نفخ وجود قند موجود در آن است. لطفا از خوردن این هم در قبل از سفر هوایی بپرهیزید.

    خوردن حبوبات در سفر ممنوع

    خوردن سیر در سفر ممنوع 

    خوردن سیر پر از خاصیت است و استفاده از آن برای بدن مفید است اما نه در هنگام سفر سیر جدا از خاصیت های فراوان آن برای بدن، بوی ناخوشایندی دارد و اکثر افراد با بوی نامطبوع آن اذیت می شوند حتی استفاده از مسواک و آدامس هم تاثیری ندارد لطفا قبل از سفر از خوردن آن بپرهیزید.

    خورد سیر در سفر هوایی

    خوردن غذا های که ایجاد نفخ میکند یا بوی بدی در دهان ایجاد می کند، استفاده از آن ها در سفر مناسب نیست و برای خودتان و دیگر مسافران باعث ایجاد مشکل می شود با رعایت نکات در رژیم غذایی قبل از سفر، سفری آرام و بدون مشکل را تجربه کنید. مهرپرواز با ارائه بهترین خدمات مسافرتی و گردشگری،تور های داخلی، تور اروپا، ویزا مسافرتی، ویزا شینگن، رزرو بلیط هواپیما، رزرو هتل و.... در خدمت شما مسافران گرامی می باشد.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW