021-88507190

بهترین رستورانهای فرنگی گوانجو کدامند

گردشگری پ.هنرکار 09 تیر ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
گوانجو سومین شهر بزرگ چین است که در کنار دلتا رود مرواید قرار گرفته است. غذاهای مختلف و متنوع چینی و بین الملی را در رستورانهای مختلف این شهر میتوانید میل کنید. آژانس مسافرتی مهرپرواز تعدادی از رستورانهای خوب را به شما معرفی میکند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    گوانجو سومین شهر بزرگ چین است که در کنار دلتا رود مرواید قرار گرفته است. غذاهای مختلف و متنوع چینی و بین الملی را در رستورانهای مختلف این شهر میتوانید میل کنید. آژانس مسافرتی مهرپرواز تعدادی از رستورانهای خوب را به شما معرفی میکند.

    رستوران 13FACTORIES گوانجو

    رستوران FACTORIES13 که نام خود را از منطقه ای که در آن واقع شده است برگرفته، یک جواهر پنهان است که در پشت ساختمان Sinopec در منطقه تجاری Tianhe قرار دارد. این رستوران غذاهای جنوبی آمریکایی مانند ساندویچهای مختلف و غذهای مک دونال، چیزبرگرهای لذیذ و مرغ سرخ شده را برای مشتریان خود سرو میکند. این رستوران غذاهای خود را با مواد تازه مانند نانهایش تهیه و طبخ میکند. غذاهای این محل بسیار خوشمزه است و در بین گردشگران نیز بسیار محبوب است، همچنین انواع غذاهای مختلف چینی را در این رستوران در تور چین تابستان 98 میتوانید امتحان کنید.

    رستوران 13FACTORIES گوانجو،مهرپرواز

    رستوران Wilber’s گوانجو

    رستورانی کوچک ولی بسیار محبوب که به تازگی نیز باز سازی شده است. شهرت رستوران Wilber’s به علت محیط رومانیک و زیبا و خلاقیت در طبخ و سرو غذاهای غربی میباشد. این رستوران در یک ویلای بازسازی شده دوره استعمار قرار دارد و به تازگی نیز در زیر زمین آن یک بار افتتاح شده که با منوی متنوع انواع نوشیدنی را برای گردشگران تور ارزان چین سرو میکند.

    در یک فضای مدرن و امروزی و آرام میتوانید غذاهای خوشمزه این رستوران را سفارش دهید. سالن اصلی رستوران در طبقه اول قرار دارد که منوی آن مرتبا در حال تغییر است. غذاهای لذیذ ایتالیایی مانند پاستا را میتوانید در اینجا امتحان کنید. همچنین رستوران Wilber’s در بعد از ظهر دسرهای خانگی متنوعی را ارائه میدهد. علاوه بر این در پشت بام این رستوران با چشم انداز زیبا میتوانید غذاهای خوشمزه بخورید و از نمای اطراف در تور ترکیبی چین لذت ببرید.

    رستوران Wilber’s گوانجو،مهرپرواز

    رستوران Oakroom گوانجو

    Oakroom رستوران در یک محل لوکس در قلب منطقه تجاری Tianhe قرار دارد. این رستوران  با طراحی زیبا و  ارائه خدمات خوب  در سال 2013 برنده جایزه شد. طراحی ظریف و زیبا این مکان بسیار باشکو و منحصر به فرد است. قرار گیری آن در طبقه 16 چشم انداز بی نظیری از شهر را ارائه میدهد. غذای این رستوارن بسیار لذیذ و خوشمزه  است که ترکیبی از غذای چینی و اروپایی هستند و توسط سرآشپزهای بین المللی آموزش دیده طبخ میشوند . یکی از ویژگیهای خاص این رستوران این است که مشتریان بر اساس میزان رضایت خود از کیفت و طعم غذا هزینه غذای خود را میپردازند که این نشان میدهد که آنها تا چه میزان به کیفیت غذای خود اطمینان دارند. برای رزرو بلیط هواپیما گوانجو ما را همراهی کنید.

    رستوران Oakroom گوانجو،مهرپرواز

    رستوران Taotao Ju گوانجو

    رستوران Taotao Ju در سال 1880 ساخته شده  و یکی از قدیمی ترین و شاید مشهورترین رستوران چینی در گوانجو است. این رستوران در یک ساختمان 4 طبقه غذاها خود را به قیمت مناسب عرضه میکند و برای سرو غذهای محبوب چینی dim sum بسیار شناخته شده است. منوی آن بسیار متنوع است و حدود 200 غذا برای مشتریان خود سرو میکند که غذاهای هر طبقه نیز منحصر به فرد است.

    مهمتر از همه، این رستوران دارای یک تاریخچه غنی است و از جمله افراد مشهور مانند Lu Xun یکی از چهره های برجسته ادبیات چینی مدرن و Liu Haisu نقاش برجسته قرن بیست و یکم و یکی از مهم ترین نویسندگان چینی در این رستوران غذا خوردند.

    رستوران Taotao Ju گوانجو،مهرپرواز

    رستوران فرانسوی La Seine گوانجو

    La Seine به عنوان  بهترین رستوران فرانسوی شهر از شهرت زیادی در گوانجو برخوردار است و بهترین غذاهای لذیذ فرانسوی را در محیطی آرام و دلپذیر ارائه می دهد. طراحی داخلی این رستوران به صورت ترکیبی از رنگهای بنفش و کرم است و دارای آشپزخانه اپن است. انواع غذاهای سنتی و مدرن فرانسوی را در این رستوان مجلل میتوانید سفارش دهید.غذاهای رستوران La Seine بسیار خلاقه طبخ و سرو میشوند مانند کباب غاز سرخ شده با سس مخصوص و پنیر و همچنین دسرهای خانگی با طعم باور نکردنی.این رستوران در نزدیکی رودخانه Pearl قرار دارد و یکی از به بهترین نقاط دیدنی چین برای خوردن غذاهای فرانسوی میباشد.

    رستوران  La Seine گوانجو،مهرپرواز

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW