021-88507190

گلچینی از بهترین اقامتگاه های ساحلی گوا

گردشگری م.مقیمی 09 تیر ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    گلچینی از بهترین اقامتگاه های ساحلی گوا
    اگر اسم گوا را به زبان بیاورید، اولین فکری که به ذهن هر کسی خطور می کند، تفریح در سواحل بی نظیر و شنی آن است. از شمال تا جنوب این ایالت کوچک تعداد زیادی ساحل وجود دارد که همه آن ها به یک اندازه زیبا هستند. در کنار بیشتر این سواحل، هتل ها و اقامتگاه های زیادی ساخته شده است که بعضی از آن ها ساحل شخصی نیز دارند. خوشبختانه تنوع هتل های گوا بسیار بالا است و هتل های متعددی از 2 ستاره گرفته تا 5 ستاره در آن ساخته شده اند و شما با هر بودجه ای که داشته باشید می توانید در گوا اقامت داشته باشید. اما به هر حال یک سری هتل در گوا وجود دارد که به قدری زیبا و مهیج هستند که خودشان به تنهایی یک مقصد گردشگری تلقی می شوند و خودشان به تنهایی می توانند تفریح و خوشگذرانیتان در گوا را تضمین کنند. در ادامه گلچینی از بهترین اقامتگاه های ساحلی گوا را به شما معرفی می کنیم تا در صورت تمایل بتوانید یکی از آن ها را برای اقامت در گوا انتخاب کنید.

    تصویری از یک ساحل در گوا

    هتل تاج اگزوتیکا گوا
    این هتل 5 ستاره به سبک مدیترانه ای ساخته شده است و یکی از هتل های گروه تاج به حساب می آید. هتل تاج اگزوتیکا در ساحل بناولیم در جنوب گوا واقع شد هاست و برای گذراندن یک تعطیلات لاکچری و یا حتی برای گرفتن مراسم عروسی عالی است! شما می توانید برای اقامت در هتل تاج اگزوتیکا گوا یکی از اتاق ها، سوئیت ها و یا ویلاهای آن را که بعضی هایشان استخرهای شخصی دارند، اقامت کنید. در هتل تاج اگزوتیکا گوا چندین رستوران وجود دارد که از بین آن ها رستوارن لابستر شاک (Lobster Shack) مشهورتر است. این رستوران فصلی فقط بین ماه های نوامبر تا آپریل کار می کند و غذاهای بسیار لذیذ و خوش طعمی در آن سرو می شود. یک مرکز اسپا نیز در هتل تاج اگزوتیکا گوا وجود دارد که برای ریلکس کردن و کسب آرامش بی نظیر است و خدمات بسیار لوکسی به مهمانان هتل تاج اگزوتیکا گوا ارائه می کند. هتل تاج اگزوتیکا گوا از اعتبار هتل های تاج برخوردار است و بهترین امکانات رفاهی و خدمات ممکن در آن به مهمانان ارائه می شود. دکوراسیون و محیط هتل تاج اگزوتیکا گوا نیز به قدری لوکس هستند که شما می توانید در آن برای چند شب هم که شده به سبک شاهانه و لوکس زندگی کنید.

    هتل تاج اگزوتیکا گوا

    هتل سانتانا بیچ ریزورت گوا
    این هتل در ساحل کاندولیم در شمال گوا واقع شده است و سطح متوسطی دارد و یک هتل 3 ستاره تلقی می شود. این هتل در سال 2012 در سایت تریپ ادوایزر عنوان بهترین هتل را از دید مسافران از آن خود کرد. اقامت در هتل سانتانا بیچ ریزورت گوا به گونه ای است که احساس می کنید در خانه خودتان اقامت دارید و خدمات آن بسیار دوستانه و صمیمی ارائه می شود. در این هتل 33 واحد وجود دارد که بعضی از آن ها آشپزخانه نیز دارند و همه آن ها یک بالکن یا تراس را در خود جای داده اند. واحدهای اقامتی هتل سانتانا بیچ ریزورت گوا بسیار دلباز و بزرگ هستند و اقامت بسیار راحتی را در آن ها تجربه خواهید کرد. یک کافه و رستوران نیز در کنار استخر هتل سانتانا بیچ ریزورت گوا وجود دارد که در آن ها می توانید بهترین غذاهای گوا را میل کنید و اقامت بسیار به یادماندنی و لذتبخشی را در گوا تجربه کنید.

    هتل سانتانا بیچ ریزورت گوا

    هتل آلیلا دیوا گوا
    هتل آلیلا دیوا گوا یک هتل 5 ستاره در گوا است که در ساحل ماجوردا واقع شده است. این اقامتگاه ساحلی حدودا 20 دقیقه با فرودگاه دابولیم گوا فاصله دارد. بعضی از اتاق های هتل آلیلا دیوا گوا یک تراس شخصی یا بالکن دارند و همه آن ها با دکوراسیون بسیار لوکسی دیزاین شده اند و حمام های بزرگی دارند. یک استخر بسیار زیبا و لوکس نیز در هتل آلیلا دیوا گوا وجود دارد که برای تفریح و استراحت عالی است. در مرکز اسپای هتل آلیلا دیوا گوا نیز هر امکانات و خدمات لوکسی به مهمانان ارائه می شود. در رستوران این هتل نیز بهترین غذاهای گوا را با بهترین کیفیت ممکن سرو می شود و با همه این ها می توان گفت که هتل آلیلا دیوا گوا یکی از بهترین هتل های ساحلی گوا است و برای گذراندن یک تعطیلات تفریحی هتل ایده آلی محسوب می شود.

    هتل آلیلا دیوا گوا

    هتل آدامو بلوس گوا
    هتل آدامو بلوس گوا یک هتل 3 ستاره است که در ساحل کالانگوت در شمال گوا واقع شده است و یکی از هتل های گروه آدامو محسوب می شود. این اقامتگاه سوئیت های لوکسی را در خود جای داده است که در تراس های زیبای آن ها یک جکوزی و دوش تعبیه شده است تا مهمانان بتوانند اقامتی لاکچری را در آن ها سپری کنند. برند هتل های آدامو به خاطر خدمات فی الفورشان شهرت یافته اند و خدمه آن تمام تلاششان را می کنند که نیازهای مسافران در هر لحظه ای با سرعت هرچه تمام تر رفع شود. نزدیکی هتل آدامو بلوس گوا به ساحل کالانگوت مهمترین ویژگی بارز این هتل است. دو رستوران نیز در هتل آدامو بلوس گوا وجود دارد که یکی از آن ها مخصوص گیاهخواران است. مجموع خدمات خوب این هتل و موقعیت مکانی بی نظیرش باعث شده اند که هتل آدامو بلوس گوا را در زمره بهترین اقامتگاه های ساحلی گوا جای بگیرد.

    هتل آدامو بلوس گوا

    هتل رامادا کاراولا بیچ ریزورت گوا
    این هتل 5 ستاره در ساحل وارکا در جنوب گوا واقع شده است و در زمینی به مساحت 24 هکتار واقع شده است و یک زمین گلف را در خود جای داده است. این اقامتگاه ساحلی در گوا به سبک کلاسیک پرتغالی ساخته شده است و همه اتاق هایش بالکن شخصی دارند. هتل رامادا کاراولا بیچ ریزورت گوا کمی از شهر اصلی گوا دور است، اما همین دور بودن باعث آرامش بیشتر این هتل شده است و فضای بسیار خوبی برای ریلکس کردن مهمانان دارد. ساحل نزدیک به این هتل بسیار تمیز است و از همه نظر هتل بی نظیری است و با اقامت در آن هیچ کم و کاستی به علت دور بودن از مرکز شهر احساس نخواهید کرد. خدمات هتل رامادا گوا نیز عالی است و خدمه آن تمام تلاششان ر ابرای رضایت بیشتر مهمانان می کنند. تعدادی رستوران نیز در هتل رامادا گوا وجود دارد که هر کدامشان غذاهای متفاوتی سرو می کنند. این نکته را هم در نظر داشته باشید که ساحل وارکا یکی از بکرترین سواحل گوا است و به همین دلیل رزرو هتل رامادا گوا برای گذراندن یک تعطیلات ساحلی آرامشبخش انتخاب هوشمندانه ای است.امیدواریم که این لیست بهترین اقامتگاه های ساحلی گوا به شما برای انتخاب هتل مناسب درتور هند کمک کرده باشد. بهتر است که برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو بهترین هتل در گوا و تور ارزان گوا با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید و از راهنمایی های همکاران مجرب ما بهره ببرید.

    هتل رامادا کاراولا بیچ ریزورت گوا

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW