021-88507190

سفر به مالدیو مدیترانه، جزیره سولوادا

گردشگری ش.مافی 12 مرداد ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
جزیره سولوادا این بهشت گرمسیری یکی از زیبا ترین مقاصد توریستی است که همه دوست دارند به آن سفر کنند. به دلیل آب های فیروزه ای و ماسه های سفید این جزیره را به مالدیو مدیترانه و آنتالیا معروف کرده است.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    سفر به مالدیو مدیترانه، جزیره سولوادا

    ترکیه بهشتی در آسیا و اروپا کشوری پراز مکان های جذاب و دیدنی این کشور پر از شگفتی است که برای دیدن هر کدوم از آن ها کلی زمان باید صرف کرد. شهرهای رنگی رنگی و جزیره های زیبا و دیدنی آن هر ساله میزبان کلی گردشگر و توریست می باشد.
    جزیره سولوادا این بهشت گرمسیری یکی از زیبا ترین مقاصد توریستی است که همه دوست دارند به آن سفر کنند. به دلیل آب های فیروزه ای و ماسه های سفید این جزیره را به مالدیو مدیترانه و آنتالیا معروف کرده است و واقعا همچون مالدیو زیبایی بکر و دیدنی دارد.

    صخره های سنگی و آب های فیروزه ای و قایق تفریحی

    بهشت ناشناخته سولوادا

    این جزیره یکی از جالب ترین و زیبا ترین جزایر ترکیه می باشد و در غربی ترین جای آنتالیا و پانزده کیلومتری آدراسان واقع شده است.
    ساختار سنگی این جزیره حاوی کربنات کلسیم می باشد. راز شن و ماسه های سفید و آب های گرمسیری در این مکان زیبا وجود میکروارگانیسم هایی است که در این ماسه ها وجود دارد. خیلی ها عقیده دارند که آب های این جزیره به درمان سنگ کلیه کمک می کند و میام مردم محلی این موضوع رواج دارد.
    با داشتن ساحلی زیبا و بکر و طبیعتی بی نظیر، محبوبیت این جزیره رو به افزایش می باشد و همه منتظر محبوبیت و توسعه این جزیره بی نظیر در سواحل ترکیه می باشند تا این جزیره هم مثل تمام جزایر زیبا ترکیه رونق بگیرد و میزبان گردشگران و توریست ها به بهترین شکل ممکن باشد.
    سفری بی نظیر با تورهای ارزان آنتالیا مهرپرواز رقم بزنید.مهرپرواز با ارائه بهترین خدمات گردشگری و تفریحی در خدمت شما همراهان گرامی می باشد.

    ساحل زیبا صخره ها و قایق تفریحی و شنا کردن توریست ها

    نکات مهمی که شما باید در مورد جزیره زیبا سولوادا بدانید 

    این جزیره همواره در طول تاریخ منطقه ای با ارزش بوده است اما در چند وقت اخیر به دلیل گسترش و معروف شدن آن در شبکه های اجتماعی و به نمایش گذاشتن زیبایی های بی نظیر خود بسیار معروف شده است.
    سولوادا یک بهشت پنهان است که حتی برای بیشتر ساکنان بومی ترکیه و آنتالیا هم ناشناخته می باشد. یکی از مهم ترین و جذاب ترین نکات در مورد این جزیره رنگ فیروزه ای بی نظیر آن و شن و ماسه های سفید رنگ آن می باشد که این جزیره را تبدیل به یکی از زیباترین جزایر ترکیه کرده است.
    جزیره سولوادا منطقه ای غنی از تنوع زیستی، محل زندگی بسیاری از موجودات زنده است. در طول تاریخ آب ها این جزیره را مفید برای درمان بیماری می دانند. این جزیره دارای دو ساحل می باشد. در این جزیره هنوز هیچ شهرکی وجود ندارد و به همین دلیل لوله کشی آب و برق نیز ندارد. کمپینگ در این جزیره ممنوع می باشد.اگرچه سولوادا مکان جذابی برای تعطیلات می باشد اما هنوز یکی از مناطق دست نخورده و بکر آنتالیا می باشد. به اعتقاد خیلی ها این جزیره باید به یک مکان خصوصی تبدیل شود.
    این جزیره هم دارد به یکی دیگر از جاذبه های دیدنی آنتالیا تبدیل می شود.

    ساحل فیروزه ای و تفریح گردشگران در آب

    دسترسی به جزیره سولوادا

    رفتن به این جزیره زیبا کمی مشکل است اما مطمئنا ارزش دیدن زیباهای این جزیره بیشتر از دردسر های سفر به این مکان می باشد. دسترسی این جزیره فقط با تورهای قایقرانی و سفر های مخصوص با قایق و قایق های ماهیگیری و فقط از طریق دریا قابل دسترسی می باشد.
    شما می توانید با یک سفر هوایی خود را به شهر زیبایی آنتالیا برسانید و آنجا به قایق های تفریحی به این جزیره زیبا و دیدنی سفر کنید. از طریق آژانس گردشگری مهرپرواز می توانید بلیط هواپیما آنتالیا را تهیه کرده و یک تجربه بی نظیر را برای خود رقم بزنید.

    قایق توریستی و گرشگران میان سواحل جزیره

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW