021-88507190

منحصر به فردترین دریاچه های کانادا

گردشگری م.مقیمی 13 مرداد ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
بیش از 2 میلیون دریاچه در خاک کانادا وجود دارد که هر کدامشان به طریقی خاص و جذاب هستند و باید اعتراف کنیم که همه آن ها زیبایی نفس گیری دارند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    منحصر به فردترین دریاچه های کانادا که باید حداقل یک بار در زندگیتان آن ها را از نزدیک ببینید
    بیش از 2 میلیون دریاچه در خاک کانادا وجود دارد که هر کدامشان به طریقی خاص و جذاب هستند و باید اعتراف کنیم که همه آن ها زیبایی نفس گیری دارند. اما در این میان یک سری از این دریاچه ها هستند که آنقدری زیبا هستند که حیف است که انسانی در طول عمر کوتاه و محدودش فرصت بازدید از آن ها را نداشته باشد. با ما همراه باشید تا شما را با منحصر به فردترین دریاچه های کانادا آشنا کنیم. اگر برایتان جالب شده که این دریاچه ها چه ویژگی هایی دارند که جزء عجیب ترین دریاچه های کانادا به حساب می آیند، با ما همراه باشید. مطمئن باشید که حتی دیدن تصویر این دریاچه های زیبا، در نوع خودش تجربه جالبی است و مطمئنا شما هم با خواندن هر پاراگراف از این مقاله بیشتر و بیشتر شگفت زده خواهید شد!

    منحصر به فردترین دریاچه های کانادا

    دریاچه کلیلوک
    این دریاچه عجیب و غریب در نزدیکی شهر اوسویوس در ایالت بریتیش کلمبیا کانادا در دره اوسکوگان واقع شده است. این دریاچه یک دریاچه خال خالی است و مسلما یکی از منحصر به فردترین دریاچه های کانادا و حتی دنیا به حساب می آید. آب این دریاچه خال خالی در کانادا به خاطر وجود املاح معدنی در آن، خاصیت درمانی هم دارد. جالب است که بدانید در طول فصل تابستان بیشتر آب این دریاچه تبخیر می شود و خال هایش بیشتر نشان داده می شوند و درست مثل استخرهای طبیعی به نظر می رسند. این دریاچه از 365 استخر کوچک تشکیل شده است که در مجموع فرم خال خالی دریاچه کلیلوک را شکل داده اند. جالب است که بدانید هر کدام از این خال ها یا دایره ها بنا بر مواد معدنی که در آن ها وجود دارد، به یک رنگ دیده می شوند و با یکدیگر تفاوت رنگی جالبی دارند.

    دریاچه کلیلوک

    دریاچه مانیتو
    یک دریاچه در کانادا وجود دارد که در فاصله 100 کیلومتری از شهر ساسکاتون واقع شده است و آب آن سه برابر اقیانوس، نمک دارد و همین مسئله باعث می شود که شناگران بتوانند روی آب آن شناور شوند! به همین دلیل اگر شما هم از شنا و غرق شدن می ترسید، این بار می توانید تجربه شنای متفاوتی در دریاچه مانیتو در کانادا داشته باشید.

    دریاچه مانیتو

    دریاچه مدیسین
    دریاچه مدیسین نیز یکی از منحصر به فردترین دریاچه های کانادا است که در بعضی از اوقات سال یک دریاچه عادی به نظر می رسد که از آب یخچال های ذوب شده پر شده است و تا این جای کار همه چیز طبیعی است. جالبی دریاچه مدیسین این است که در بعضی از فصل های سال ناپدید می شود و آبش به منابع زیرزمینی انتقال پیدا می کنند و دوباره در فصل بعد پر می شود! درست مثل جکوزی که آبش پر و خالی می شود!

    دریاچه مدیسین

    دریاچه موراین
    این دریاچه در دره تن پیکس در آلبرتا کانادا واقع شده است و در اواسط ماه ژوئن بیشترین عمق را پیدا می کند. این دریاچه آبی آسمان را به بهترین شکل ممکن انعکاس می دهد و آنقدری زیباست که هم در اسکناس کانادایی و هم در صفحه اول ویندوز 10 از تصویر آن استفاده کرده اند.

    دریاچه موراین

    دریاچه آبراهام
    دریاچه آبراهام یک دریاچه مصنوعی است که در آلبرتا کانادا و در کنار رودخانه ساسکاتچوان واقع شده است. این دریاچه هم یکی از منحصر به فردترین دریاچه های کانادا است و دلیل خاص بودنش این است که در فصل زمستان حباب های جالبی در روی آب آن تشکیل می شود. در واقع این حباب ها حاوی گاز متان هستند و در حال خارج شدن از سطح دریاچه در سطح یخ زده آن گیر افتاده اند. جالب است که بدانید این حباب ها قابل اشتعال هستند و ممکن است آتش آن ها از زیر لایه های یخ به بیرون زبانه بکشد و به همین دلیل خطرناک ترین دریاچه کانادا نیز به حساب می آید.

    دریاچه آبراهام

    دریاچه گاریبالدی
    این دریاچه هم در جنوب ویستلر در ایالت بریتیش کلمبیا در کانادا واقع شده است. این دریاچه آب فیروزه ای رنگ بسیار جذابی دارد و به همین دلیل به عنوان یکی از منحصر به فردترین دریاچه های کانادا شناخته می شود.

    دریاچه گاریبالدی

    دریاچه مانیکواگان
    این دریاچه یکی از 7 شگفتی کانادا به حساب می آید، یک دریاچه هلالی شکل است و با عنوان "چشم کبک" شهرت یافته است. این دریاچه 2،000 کیلومتر مربع مساحت دارد و به خوبی از فضا دیده می شود. جالب است که بدانید این دریاچه بر اثر برخورد یک شهاب سنگ ایجاد شده است و با همه این صحبت ها اصلا جای تعجبی ندارد که به عنوان یکی از منحصر به فردترین دریاچه های کانادا شناخته می شود.

    دریاچه مانیکواگان

    دریاچه امرالد (دریاچه زمرد)
    این دریاچه در پارک ملی یوهو در ایالت بریتیش کلمبیا در کانادا واقع شده است و یکی از مشهورترین مناطق توریستی سواحل غربی کانادا به حساب می آید. این دریاچه از ماه نوامبر تا ژوئن یخ می بندد. از طرفی رنگ آن بسیار زیبا و به رنگ فیروزه است و دلیل آن هم وجود سنگ های آهکی پودری در کف این دریاچه است و به خاطر زیبایی وصف ناشدنیش به عنوان یکی از منحصر به فردترین دریاچه های کانادا شناخته می شود. توصیه ما به شما این است که برای یک بار هم که شده در زندگیتان برنامه سفر به کانادا و بازدید از دریاچه امرالد در ماه جولای را ترتیب دهید تا بتوانید آب شدن برف و ورود آب های شفاف آن به دریاچه را به چشم خودتان ببینید.
    برای اخذ ویزای کانادا و رزرو تور کانادا می توانید با همکاران ما در آژانس هواپیمایی مهر پرواز تماس بگیرید.

    دریاچه امرالد (دریاچه زمرد)

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW