021-88507190

لیست وسایل ضروری برای سفر به سنت پترزبورگ

راهنمای سفر م.مقیمی 15 مرداد ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
شما برای سفر به سنت پترزبورگ به چه وسایلی نیاز دارید و چه لباس هایی را باید در چمدانتان برای سفر به سنت پترزبورگ قرار دهید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    برای سفر به سنت پترزبورگ باید چه وسایلی را در چمدانمان قرار دهیم

    اگر شما هم قصد سفر به سنت پترزبورگ را دارید، احتمالا یک علامت سوال بزرگ در ذهنتان نقش بسته باشد و آن علامت سوال مربوط به این باشد که شما برای سفر به سنت پترزبورگ به چه وسایلی نیاز دارید و چه لباس هایی را باید در چمدانتان برای سفر به سنت پترزبورگ قرار دهید. به همین خاطر ما تصمیم گرفتیم تا مقاله ای برایتان تدوین کنیم که بر اساس آن بتوانید چمدان خود را برای سفر به سنت پترزبورگ ببندید. کافی است که همین الان کمدتان را باز کنید و مطابق با لیست زیر یک به یک وسایل ضروری برای سفر به سنت پترزبورگ را در چمدانتان قرار دهید تا خیالتان از بابت چمدانتان راحت شود و به کارهای دیگر سفرتان برسید. این نکته را همیشه یادتان باشد که سنت پترزبورگ آب و هوای غیر قابل پیشبینی دارد. پس بهتر است که موارد احتمالی را هم در انتخاب لباس هایتان برای سفر به سنت پترزبورگ در نظر بگیرید. اگر بدانید که دقیقا به چه وسایلی در سنت پترزبورگ نیاز پیدا خواهید کرد، کار بستن چمدان برایتان راحت تر می شود. ما در ادامه همه این موارد را لحاظ کرده ایم...

    برای سفر به سنت پترزبورگ باید چه وسایلی را در چمدانمان قرار دهیم

    چمدان مناسب برای سفر به سنت پترزبورگ

    بهتر است که برای سفر به سنت پترزبورگ چمدان محکمی به همراه داشته باشید که قابلیت قفل شدن را داشته باشد و دسته های محکمی هم داشته باشد. اگر چمدانتان محکم باشد و قفل و چفت و بست خوبی داشته باشد، احتمال اینکه در دام دزدان بیفتید، بسیار کمتر می شود.

    چمدان مناسب برای سفر به سنت پترزبورگ

    لباس های مناسب برای سفر به سنت پترزبورگ

    اینکه چه لباس هایی را برای سفر به سنت پترزبورگ در چمدانتان قرار دهید، تا حد زیادی بستگی به این دارد که شما چه فصلی را برای سفر به سنت پترزبورگ انتخاب کرده اید. برای سفر تابستانی به سنت پترزبورگ بهتر است که حتما یک ژاکت نازک یا یک سوئیشرت همراه خود داشته باشید. در این فصل در سنت پترزبورگ به وفور باران می بارد و به همین دلیل بهتر است که یک کفش راحت و ضد آب نیز همراه خود داشته باشید. اما بهتر است که لباس های خنک نیز همراه خود داشته باشید.
    زمستان های سنت پترزبورگ سرد هستند، اما یک نکته مهم در مورد بستن چمدان برای سفر زمستانی به سنت پترزبورگ وجود دارد که همه ساختمان های سنت پترزبورگ در طول فصل زمستان با سیستم گرمایشی کاملا گرم می شوند. به همین دلیل بهتر است که لباس هایتان را برای سفر به سنت پترزبورگ در طول زمستان به گونه ای انتخاب کنید که بتوانید آن ها را به صورت لایه لایه روی هم بپوشید و در صورت ورود به اماکن دیدنی سنت پترزبورگ لایه ای از لباس هایتان را از تنتان خارج کنید. بهتر است که جوراب و دستکش نیز تا می توانید در چمدانتان جا دهید و حتما بوت های مناسبی برای قدم زدن در برف داشته باشید. توصیه ما به شما این است که حتما لباس های پشمی به همراهتان داشته باشید تا خدای نکرده در طول سفرتان سرما نخورید!
    گذشته از همه این ها، توصیه ما به شما این است که در هر زمانی که به سنت پترزبورگ سفر می کنید، حتما یک دست لباس رسمی در چمدانتان جا دهید تا برای دیدن تئاتر یا شرکت در کنسرت ها از آن ها استفاده کنید. یک مسئله دیگر اینکه برای بازدید از اماکن مذهبی سنت پترزبورگ، بانوان گرامی باید یک روسری همراه خود داشته باشند تا این گونه احترام خود را به اماکن مذهبی سنت پترزبورگ نشان دهند.

    لباس های مناسب برای سفر به سنت پترزبورگ

    وسایل آرایشی بهداشتی لازم برای سفر به سنت پترزبورگ

    حتما یک دستمال توالت همراه خود داشته باشید، چراکه در سرویس های بهداشتی عمومی سنت پترزبورگ کمبود آن بسیار احساس می شود. حتما ضد آفتاب نیز همراه خود داشته باشید، چراکه احتمالا مدت زمان زیادی از اقامتتان را به گشت و گذار در خیابان های سنت پترزبورگ اختصاص خواهید داد. در طول ماه های گرم سال بهتر است که اسپری ضد حشره نیز همراه خود داشته باشید.

    دیگر وسایل ضروری برای سفر به سنت پترزبورگ

    حتما یک کیف کوچک رو دوشی همراه خودتان داشته باشید تا بتوانید کیف و کارت های شناساییتان را در آن قرار دهید. در غیر این صورت بهتر است که لباس هایی را برای سفر به سنت پترزبورگ انتخاب کنید که جیب مخفی داشته باشند و جیب هایشان هم جای مناسب و کافی برای قرار دادن پول ها و مدارکتان داشته باشد. حتما قبل از سفر به سنت پترزبورگ کپی از ویزا و پاسپورت خود تهیه کنید تا اگر مدارکتان در سنت پترزبورگ گم شدند، بتوانید راه چاره ای با کمک برگه کپی های آن پیدا کنید.برای رزرو تور گردشگری روسیه می توانید با همکاران ما در آژانس هواپیمایی مهر پرواز تماس بگیرید. 

    دیگر وسایل ضروری برای سفر به سنت پترزبورگ

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW