021-88507190

اماکن تفریحی ایروان

گردشگری م.مقیمی 11 شهریور ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
بهتر است که قبل از سفر به ایروان با بهترین اماکن تفریحی ایروان آشنا شوید تا شما هم مثل توریستان دیگر شانس سرگرمی در آن ها را از دست ندهید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    اماکن تفریحی ایروان
    آیا تا به حال به ایروان سفر کرده اید؟ اگر پاسختان مثبت است، قطعا در مورد بهترین جاذبه های گردشگری ایروان اطلاع دارید. حتما شما هم از میدان جمهوری ارمنستان، خانه اپرا، آبشار ایروان و دریاچه سوان در تور ارمنستان دیدن کرده باشید. اما شاید شما هم با اماکن تفریحی ایروان آشنایی نداشته اید و فرصت تفریح در آن ها را از دست داده اید! اما اگر هم تا به حال به ارمنستان سفر نکرده اید، بهتر است که قبل از سفر به ایروان با بهترین اماکن تفریحی ایروان آشنا شوید تا شما هم مثل توریستان دیگر شانس سرگرمی در آن ها را از دست ندهید. 

    اماکن تفریحی ایروان

    پلی سیتی ایروان
    پلی سیتی یک مرکز تفریحی است که در آن می توانید خدمات جذابی را دریافت کنید. این تنها مکان تفریحی ارمنستان است که در آن می توانید همه نوع سرگرمی را به صورت یکجا و همزمان تجربه کنید. تفریحات پلی سیتی ایروان شامل بولینگ، کارتینگ، مینی گلف، ماشین بازی، پینت بال و تیراندازی می شود. البته یک زمین بازی هم برای کودکان در پلی سیتی ایروان وجود دارد. حتی یک رستوران و یک کافه نیز در مجموعه پلی سیتی ایروان تعبیه شده است تا شما هیچ کم و کاستی در آن احساس نکنید و به راحتی بتوانید یک روز عالی را در پلی سیتی ایروان با سرگرمی سپری کنید. جالب است که بدانید امکان برگزاری جشن و تولد نیز در پلی سیتی ایروان فراهم شده است و شما می توانید با یک برنامه ریزی ساده عزیزانتان را در تور ایروان در مجموعه پلی سیتی ایروان سورپرایز کنید. پلی سیتی ایروان در خیابان آچاریان ایروان واقع شده است و شما به راحتی می توانید به آن دسترسی پیدا کنید.

    پلی سیتی ایروان

    دی لافت ایروان
    دی لافت یک مرکز چند منظوره است که در آن می توانید حسابی سرگرم شوید. این مرکز تفریحی در ایروان شامل چند حوزه مختلف می شود که برای گذراندن یک روز عالی با خانواده و دوستان عالی هستند. یکی از جذاب ترین تفریحاتی که می توانید در مجتمع تفریحی دی لافت داشته باشید، بازی پینگ پنگ است. حتی یک کتباخانه جالب نیز در مجموعه دی لافت ایروان وجود دارد که می توانید در آن کتاب بخوانید یا خیلی ساده کارتان را انجام دهید. جالب است که بدانید یک سری رویدادهای جالب هم در مجموعه دی لافت ایروان برگزار می شود که در آن ها می توانید با افراد مشهوری مثل هنرپیشگان و هنرمندان ملاقات کنید. در کل می توان گفت که مجتمع چند منظور دی لافت ایروان به خاطر برگزاری رویدادهای خاص مثل معرفی کتاب، کنفرانس و همین طور سمینارهای جالب مشهور شده است. این مجموعه در خیابان مسکویان واقع شده است.

    دی لافت ایروان

    مرکز تفریحی آرنا ایروان
    مرکز تفریحی آرنا در مرکز شهر ایروان در خیابان مسروپ ماشتوتس واقع شده است. این مجموعه تفریحی که در تمامی ساعات روز باز است، یک مرکز بولینگ و بیلیارد است که در آن می توانید اوقات بسیار مفرحی را همراه خانواده و دوستان خود سپری کنید. در مرکز تفریحی آرنا ایروان می توانید رقابت های جالبی میان خودتان و دوستانتان ایجاد کنید و هیجان را به سفرتان در ارمنستان اضافه کنید.
    مرکز تفریحی کوئستومانیا
    مرکز تفریحی کوئستومانیا در خیابان هاکوب هاکوبیان واقع شده است و از آنچه که فکرش را می کنید، مرکز تفریحی جذاب تری است. تعدادی اتاق جستجو در مرکز تفریحی کوئستومانیا وجود دارد که هر کدامشان تم خاصی دارند. برای مثال یکی از این اتاق ها اتاق هری پاتر و دیگری اتاق راز نامگذاری شده است. در این اتاق ها باید یک پازل مخصوص را حل کنید و به تخیلاتتان اجازه پرواز بدهید. چراکه کوئستومانیا یک جهان جادویی است که شما در دنیای واقعی می توانید لمسش کنید. معمولا توریستانی که در تور ایروان از مرکز تفریحی کوئستومانیا بازدید می کنند، احساس خیلی خوبی از انتخابشان دارند و از پیدا کردن جواب پازل ها در اتاق های جذاب این مرکز تفریحی احساس خوشایندی را تجربه می کنند.

    مرکز تفریحی کوئستومانیا

    مرکز تفریحی یس ریپابلیک ایروان
    مرکز تفریحی یس ریپابلیک ایروان با تمام مراکز تفریحی که تا به حال معرفی کرده ایم، تفاوت دارد. این مرکز تفریحی در حقیقت یک کلاب فکری تفریحی برای کودکان است و بخش های مختلفی را در خود جای داده است. کودکانتان می توانند در آکادمی هنری این مرکز تفریحی در ایروان شرکت کنند و یا در اتاق لگوی آن به ساخت برج  با آجرهای اسباب بازی بپردازند. حتی یک آشپزخانه نیز در مرکز تفریحی یس ریپابلیک ایروان وجود دارد که کودکانتان می توانند در آن آشپزی کردن را یاد بگیرند! از طرفی اتاق های مجزایی برای برگزاری کلاس های زبان انگلیسی و ... در مرکز تفریحی یس ریپابلیک ایروان تعبیه شده است. حتی یک مرکز عملی نیز در این مجتمع تفریحی وجود دارد که کودکانتان می توانند در آن جهان علم را کشف کنند. به طور کلی می توان گفت که مرکز تفریحی یس ریپابلیک ایروان برای آشنایی کودکان با حرفه های مختلف محیط بسیار جذابی دارد. در هر اتاقی یک سری مربی حرفه ای وجود دارد که به کودکان کمک می کنند و آن ها را با حقایق جالب علمی آشنا می کنند.
    گذشته از همه این ها، اگر شما عاشق شهرهایی سرزنده هستید که صبح تا شب و شب تا صبح تفریح در آن ها ممکن است، ایروان گزینه مناسبی برای شماست. کافی است که شب ها از هتلتان بیرون بزنید و از شب های سرزنده ایروان لذت ببرید. به هر حال مسئله ای که مشخص است، این است که شما در تور ایروان هر ساعت و هر لحظه سرگرم خواهید بود و تفریحات بسیار جذابی در تور ایروان در انتظار شما هستند! برای رزرو تور ارمنستان می توانید با همکاران ما در آژانس هواپیمایی مهر پرواز تماس بگیرید.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW