021-88507190

مکان های عالی و رومانتیک برای ماه عسل در سنگاپور

گردشگری ش.مافی 12 شهریور ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    مکان های عالی و رومانتیک برای ماه عسل در سنگاپور 

    سنگاپور یکی از مدرن ترین و ثروتمند ترین کشور های آسیایی محسوب می شود این کشور از مجموعه ای جزایز کوچک تشکیل شده است که می تواند یک سفره خاطره انگیز را برایتان رقم می زند.
    سنگاپور یک جزیره شگفت انگیز  و پر از طبیعت های بی نظیر می باشد سواحل های بیشمار، باغ ها، ساختمان ها و برج ها، هتل های مدرن و... همه و همه باعث شده این کشور به یکی از بهترین کشور ها در زمینه گردشگری تبدیل شود. این کشور یکی از بهترین مقاصد زوج ها برای یک ماه عسل بی نظیر و شگفت انگیز می باشد. اگر دنبال مکان شگفت انگیز و یک سفر خاطره انگیز هستید سنگاپور انتخاب عالی برای سفر می باشد. چندتا از بهترین مقاصد برای ماه عسل را با هم بررسی می کنیم.

    نمای زیبا از شهر سنگاپور برج ها و نماد های معروف آن

    بهترین مکان های بازدید در سنگاپور برای ماه عسل

    پیاده روی در ساحل Changi Point

    یکی از عاشقانه ترین مکان ها که برای ماه عسل در سنگاپور، ساحل Changi Point است که به دلیل پیاده روی ساحلی خود برای دیدن مناظر خیره کننده از دریا، کوه های دریایی و قایق ها شناخته شده است. منظره غروب آفتاب همراه با نمای درختان، برج های اطراف ساحل و یک محوطه سرسبز و خیره کننده، یکی تفریح لذت بخش برای شما می باشد.

    منظره زیبا از ساحل Changi Point و مسیر پیاده روی آن

    پارک شهر Bukit Batok سلفی ماه عسل

    پارک شهر Bukit Batok یکی از جاذبه های تفریحی سنگاپور برای مناسب برای بسیاری از زوج ها می باشد. این پارک مکانی محبوب برای زوج ها و عکاسان عروسی می باشد. در درجه اول به دلیل مناظر زیبا و با چشم انداز بی نظیر آن معروف است. علاوه بر دریاچه آرام و دیدنی، قدم زدن عاشقانه ای را در میان جنگلهای زیبا بگذرانید و سلفی های عاشقانه در این مکان بی نظیر بگیرید.
    برای رزرو تورهای خارجی و همچنین بلیط ارزان هواپیما می توانید با همکاران ما در آژانس هواپیمایی مهرپرواز تماس بگیرید.

    منظره زیبا و معرکه از پارک Bukit Batok

     رستوران Jewel Box سنگاپور

    Jewel Box از بهترین و رمانتیک ترین مقصد ماه عسل در سنگاپور است. برای دیدن منظره ای از کل شهر از جمله بندر، از Mount Faber، یکی از بهترین نقاط طبیعی ساخته شده در سنگاپور است، دیدن کنید. Jewel Box در پارک Mount Faber  قرار دارد شما می توانید پس از قدم زدن عاشقانه و لذت بردن از طبیعت خود را به یک شام عاشقانه در Jewel Box دعوت کنید و از مناظر و طبیعت بی نظیر آن و همچنین یک غذای با کیفیت لذت ببرید. 

    رستوران Jewel Box سنگاپور

    خلیج Marina  نمایش نور و آب

    Marina Bay Sands جزء بهترین جاذبه های سنگاپور برای زوج ها می باشد. قدم زدن در آرامشی بکر رقص نور در میان آب ها فضایی بی نظیر و رومانتیک را رقم زده است، همچنین می توانید از نمای 360 از سنگاپور در Marina Bay Sands لذت ببرید.

    نمای خلیج Marina و برج های معروف آن

    باغ خلیج by the Bay

    اگر در ماه عسل به سنگاپور سفر می کنید، Gardens by the Bay محلی است که نمی توانید از آن گذر کنید و دیدن این مکان شگفت انگیز را از دست بدهید. باغ های مدرن و مملو از گیاهان بومی و عجیب و غریب و خیره کننده را می توانید در این فضا مشاهده کنید در این مکان می توانید یک خاطره عاشقانه برای خود رقم بزنید.

    نمای زیبا از باغ خلیج by the Bay

    سواحل عاشقانه سانتوزا

    جزیره سنتوزا باید در لیست مکانهایی باشد که برای ماه عسل در سنگاپور بازدید می کند. با داشتن سواحل بکر، ورزش های دریایی معروف است و با همسر خود از یک صبح آرام در ماسه های سفید لذت ببرید. به یک پیاده روی طبیعت در پارک پروانه و پادشاهی حشرات یا بازی والیبال ساحلی در ساحل سیلوسو بروید و یک روز عاشقانه برای خود رقم بزنید.

    نمای زیبا از ساحل فیروزه ای شن های سفید سانتوزا

    باغ بام Esplanade

    از منظره پانوراما از شهر و خلیج مارینا که در ارتفاع باغ بام Esplanade ایستاده است، لذت ببرید. این مکان مزین به چمن های مجلل و درختان کوچک و بوته ای است در این مکان صندلی هایی برای بازدید کنندگان تهیه شده تا بتوانند در آن بنشینند و منظره باشکوه شهر را ببینند. برای لذت بردن از یک شب آرامش بخش به دور از جمعیت، این مکان یکی از بهترین مکان های ماه عسل سنگاپور و مکان بسیار مناسبی برای سفر با شریک زندگی شما پس از غروب آفتاب است.

    نما از باغ بام Esplanade

    یک تجربه عالی و فراموش نشدنی را برای خود و همسرتان رقم بزنید و از یک ماه عسل بی نظیر در این کشور مدرن و زیبا لذت ببرید.
    برای سفر به سنگاپور می‌توانید از تورهای ترکیبی مالزی و سنگاپور مهرپرواز با بهترین خدمات مسافرتی استفاده کنید و یک سفر خوب را برای خود رقم بزنید.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW