021-88507190

سفر به جزیره زیبا و ناشناخته ترکیه

گردشگری ش.مافی 25 مهر ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    سفری خاطره انگیز به جزیره آوشا در ترکیه

    جزیره آوشا در مرزهای استان بالیکسیر در ترکیه واقع شده، تقریباً کاملاً با سواحل احاطه شده است. این جزیره بیشتر مورد توجه گردشگران داخلی است که آن را گزینه ای برای تعطیلات اقتصادی می دانند.
    این جزیره به عنوان جزیره ترکلی نیز شناخته می شود، مساحتی بیش از 20 کیلومتر مربع دارد و با سواحل طولانی و گسترده خود، جلوه ای چشمگیر را به نمایش می گذارد. طول سواحل این جزیره تا 28 کیلومتر می رسد. بلندترین نقطه آن 191 متر Aliler Hill است. رستوران ها غذاهای دریایی با عطر و طعم بی نظیری را ارائه می دهند. زندگی شبانه اینجا نیز رنگارنگ است. هتل ها، کافه ها، کلوپ های شبانه و رستوران های زیادی با موسیقی زنده برای بازدید کنندگان وجود دارد. قایق ها مرتباً به جزیره مرمره در نزدیکی یا روستاهای جزیره ای مانند اکینلیک و سینارلی می روند.
    آوشا در تابستان بسیار محبوب است، جمعیت عادی آن تقریباً دو هزار نفر می باشد ولی بین ماه های ژوئن و سپتامبر، مملو از صد هزار نفر گردشگر می شود.

    نمای زیبا از جزیره آوشا ترکیه

    در جزیره آوشا چه کارهایی باید انجام داد 

    جزیره آوشا مملو از غذا های دریایی هیجان انگیز با عطر و بوی فوق العاده می باشد همچنین غذاهای سنتی خوشمزه ی ترکی نیز بسیار محبوب است. 
    علاوه بر شهرک مرکزی ترکلی، در این جزیره روستایی بامزده نیز وجود دارد که بنام Yigitler نام دارد که پیشنهاد می کنیم در سفر، از این روستا زیبا دیدن نمایید. شنا در همه جای جزیره امکان پذیر است، سواحل بیشماری در این جزیره وجود دارد که به دلیل داشتن تاکستان ها و سواحل شنی شناخته شده است. Altinkum ،Mavi ،Beyazsaray ،Cinar و Ciftlik بهترین مکانهای سواحل جزیره هستند.
    هتل ها، رستوران ها مکان هایی تفریحی در ساحل خیابان سهیل قرار دارد، این خیابان در طول شبانه روز در هر ساعتی مناسب تفریح و گردش می باشد.

    تصویری از یک ساحل

    جاذبه های تاریخی جزیره آوشا

    می توانید در نزدیکی منطقه، صومعه در جزیره آوشا از یک ویرانه تاریخی دیدن کنید. این سازه، با حیاط سنگ مرمر خود، شناخته شده است که بخشی از صومعه St.George قرن 17 بوده است. این صومعه به خاطر کتابخانه اش که پر از متن های دست نوشته می باشد، مشهور است.

    چگونه می توان به جزیره آوشا سفر کنیم

    شما می توانید با قایق یا کشتی از استانبول در تورهای استانبول، یا با قایق از راه های Erdek و Tekirdag به این جزیره سفر کنید.

    نمای زیبا و سنتی جزیره آوشا
    مهرپرواز مجری مستقیم تور های ترکیه، با ارائه بهترین خدمات مسافرتی، رزرو بلیط هواپیما ترکیه، رزرو هتل های ترکیه و کلیه خدمات گردشگری در خدمت شما عزیزان می باشد.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW