021-88507190

شگفت انگیز ترین کمپینگ ها در دبی

راهنمای سفر ش.مافی 01 آبان ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    گشت و گذار و کمپ های بی نظیر در دبی 

    فصل گردشگری در دبی فرا رسیده و با نزدیک شدن به سال نو میلادی، روز به روز به تعداد گردشگران افزوده می شود. البته هزنیه ها نیز افزایش می یابد. برای کم کردن هزینه های گردشگری در دبی کمپینگ های بی نظیری با بهترین امکانات برای گردشگران فراهم شده است.
     مهم نیست بودجه شما چقدر است کم باشد یا زیاد، اگر به کمپینگ در صحرا یا حتی ساحل بروید، همراه خود چادر، پتو، باربیکیو، هیزم، غذا و هرچی که برای کمپ مهم است را با خود می برید ولی در این کمپینگ ها امکانات بسیار عالی را برای مسافران و گردشگران تدارک دیده اند و شما بدون حمل وسایل زیادی می توانید از تفریح در یک کمپینگ عالی لذت ببرید. با هم چند تا از بهترین کمیپنگ های گردشگری در امارات متحده عربی را بررسی می کنیم.

    کمپینگ های شگفت انگیز در دبی

    کمپینگ ال بدایر در میان کویر

    اگر بدنبال جستجوی ماجراجویی، آرامش و فرهنگ عربی هستید، اقامتگاه تفریحی جدید شارجه مکان مناسبی برای اقامت است. 
    نمای بی نظیر از کویر و قلعه های سنتی عربی با سبک مدرنیته را می توانید در این کمپینگ بیابید. این کمپ دارای 21 اتاق و 10 چادر با سبک و سیاق عربی می باشد. اگر به برخی فعالیت های پر از آدرنالین علاقه مند هستید، این تفرجگاه تجربیات بیابانی از قبیل چهارچرخه سواری، اسب سواری، سافاری های بیابانی، تورهای شتر را ارائه می دهد و حتی می توانید حیوانات وحشی را در طبیعت آن مشاهده کنید.

    کمپ ال بدایر در دبی

    ساحل وسیع Campground

    هتل لوکس و مجلل Majid Beach، مجموعه ای از امکانات کمپینگ لوکس را دارد که از یک دارای چادرهای لوکس و سوئیت گنبد شکل با نمای پانوراما از کویر است که گردشگران می توانند از آن ها استفاده کنند. این تفرجگاه به خوبی مجهز است و منطقه در کنار استخر قرار دارد. همچنین شما می توانید انواع فعالیت های ورزشی و تفرحی که شامل یوگا در ساحل، ایروبیک دریا، پرواز بادبادک، کایاک، دوره مانع واترپارک، والیبال ساحلی و اسپا و سونا در فضای باز تجربه کنید.
    با مهرپرواز سفری خاطره انگیز را برای خود و دوستانتان رقم بزنید. مهرپرواز با ارائه بهترین تورها در شیک ترین و لوکس ترین هتل های دبی میزبان شما عزیران می باشد.

    هتل لوکس و مجلل Majid Beach

    ساحل موز

    این ساحل نزدیک جبل علی قرار گرفته است، این مکان کمپینگ بی نقص با ده ها چادر رنگی و چوبی برای یک تجربه بی نظیر درنظر گرفته شده است. بنابراین نیازی نیست که چیزی همراه بیاورید، به علاوه یک منطقه باربیکی، منطقه مناسب برای فرار از فشار و شلوغی شهر است. همچنین امکاناتی از جمله ورزش های آبی و مینی بازار در محل نیز وجود دارد. اگر شما به تیراندازی علاقمند هستید، می توانید به طرف باشگاه تیراندازی جبل علی بروید.

    کمپ ساحل موز در دبی

    کمپینگ ستاره دار

    شب را در چادر حبابی با چشم اندازهای شگفت انگیز از ستاره ها بگذرانید. این تجربه کمپینگ یک چادر حباب مجلل و جادار به مساحت 30 متر مربع است که با یک تخت کویین، پرده، سینک و آینه کامل مجهز شده است. این یک سقف کریستالی دیدنی نیز دارد، به این معنی که احساس می کنید مستقیم در زیر ستاره ها می خوابید. همه چیز از قبل برای شما تهیه می شود، بنابراین دیگر نیازی به صرف ساعت ها در وسایل و تجهیزات چادر زدن نیست.

    کمپ ستاره دار در دبی

    تریلرهای Hatta Sedr

    تریلرهای Hatta Sedr، توسط توسعه دهنده مستقر در دبی، Meraas ، اکنون دوباره برای فصل جدید آماده شده است. این ها به دور از مجتمع سد هتا وادی و نزدیک به مخزن واقع شده است. در همین حال، Hatta Damani Lodges کابینهای کوهستانی است که دقیقاً در مورد هاتا وادی هاب واقع شده است. اگر تصمیم دارید که با این تریلر ها به گشت و گذار بپردازید، لازم است به یاد داشته باشید که تجهیزات و غذای خود را (به علاوه بشقاب، چاقو، چنگال و غیره) به همراه داشته باشید.
    سفر به امارات این کشور زیبا و دیدنی را با تورهای دبی مهرپرواز تجربه کنید. مهرپرواز با ارائه بهترین خدمات توریستی و گردشگری در خدمت شما همراهان گرامی می باشد.

    تریلرهای Hatta Sedr

    کاروان Alzorah در عجمان

    همه ما عاشق اقامت خوب هستیم، اما اگر به دنبال چیزهای متفاوت و منحصر به فردی هستید، کاروان Alzorah را ببینید که در آن شما و همسرانتان برای گذراندن شب در یک کاروان کاملاً مجهز درست در ساحل حضور پیدا خواهید کرد. کاروان ها که در آژمان واقع شده اند دارای تهویه مطبوع، حمام هستند و بسته به نوع رزرو شما، دارای تختخواب سفری، تخت خواب مبل یا تخت دونفره هستند. بهترین کاروان ها با منطقه مخصوص ساحل، حیاط جلوی خود و یک منطقه باربیکیو همراه است. ماهیگیری و دوچرخه سواری در نزدیکی محل کمپ نیز وجود دارد، بنابراین آماده شوید و موزه عجمان نیز نزدیک است.

    کاروان Alzorah در عجمان

    با مهرپرواز یک سفر راحت و دلنشین را تجربه کنید. مهرپرواز با ارائه بهترین خدمات مسافرتی و گردشگری مثل رزرو بلیط هواپیما دبی، رزرو هتل های لوکس دبی ارائه تورهای ارزان در این کشور در خدمت شما مسافران عزیز می باشد.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW