021-88507190

ایده هایی برای تفریح در کوالالامپور به همراه کودکان

گردشگری م.مقیمی 05 آذر ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
اگر شما هم قرار است که به صورت خانوادگی و به همراه کودکانتان راهی کوالالامپور شوید، بهتر است که کمی با دانش بیشتری راهی سفر به کوالالامپور شوید. توصیه ما به شما این است که قبل از سفر خانوادگی به کوالالامپور ، بیشتر و بیشتر با تفریحات خانوادگی کوالالامپور داشته باشید و مطالعاتتان را در این زمینه کامل کنید

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    تفریح در کوالالامپور به همراه کودکان

    اگر شما هم قرار است که به صورت خانوادگی و به همراه کودکانتان راهی کوالالامپور شوید، بهتر است که کمی با دانش بیشتری راهی سفر به کوالالامپور شوید. توصیه ما به شما این است که قبل از سفر خانوادگی به کوالالامپور ، بیشتر و بیشتر با تفریحات خانوادگی کوالالامپور داشته باشید و مطالعاتتان را در این زمینه کامل کنید تا وقتی که پایتان به خاک مالزی رسید، چند ایده برای تفریح در کوالالامپور به همراه کودکانتان در ذهن داشته باشید و بتوانید بدون معطلی برنامه های تفریحیتان در کوالالامپور را بچینید و بی خود و بی جهت زمان اقامتتان در کوالالامپور را برای تصمیم گیری در مورد اینکه به کجا بروید و به کجا نروید، هدر ندهید! خوشبختانه باید به شما بگوییم که در کوالالامپور هیچ کم و کاستی از نظر امکانات تفریحی وجود ندارد و در جای جای شهر کوالالامپور اماکن تفریحی متعددی وجود دارد که مطمئنا کودکان شما هم با دیدن هر کدام از آن ها شگفت زده می شوند و از شما بابت حسن انتخابتان برای سفر به کوالالامپور تشکر می کنند! با این حساب کافی است که نگاهی به این لیست بیندازید و خیلی ساده چند تا از این اماکن تفریحی در کوالالامپور را برای تفریحات خانوادگیتان در تور کوالالامپور انتخاب کنید و اصلا نگران جالب بودن یا نبودن آن ها نباشید! با ما همراه باشید تا یک به یک بهترین اماکن تفریحی کوالالامپور را به شما معرفی کنیم تا شما هم ایده هایی برای تفریح در کوالالامپور به همراه کودکانتان داشته باشید.

    تفریح در کوالالامپور به همراه کودکان

    آکواریوم کی ال سی سی

    آکواریوم کی ال سی سی یکی از جالب ترین اماکن تفریحی کوالالامپور است و توصیه ما به شما این است که حتما بازدید از آن را در لیست تفریحات خانوادگیتان در کوالالامپور قرار دهید و به هیچ عنوان از کنار آن ساده نگذرید. این آکواریوم در زمینی به مساحت 5500 متر مربع ساخته شده است و در آن انواع و اقسام موجودات دریایی به معرض نمایش عموم گذاشته شده است. این آکواریوم به 8 بخش مجزا تقسیم بندی شده است و در آن ها امکانات لازم برای تجربه تفریحات مختلف مثل دست زدن به موجودات زنده عجیب و غریب، غواصی با کوسه ها و ریلکس کردن بر روی عرشه یک قایق شبیه سازی شده مهیا شده است.

    آکواریوم کی ال سی سی

    مرکز اکتشافی و علمی پتروسینس

    این مرکز تفریحی وسعتی به مساحت 650 متر مربع دارد و در طبقه چهارم برج های دوقلوی پتروناس واقع شده است. این مجموعه یکی از جالب ترین اماکن تفریحی کوالالامپور قلمداد می شود و دلیلش هم این است که در آن مسائل علمی مربوط به تکنولوژی به روشی کاملا خلاقانه، بامزه و مفرح آموزش داده می شوند و به همین دلیل هم معمولا آن دسته از توریستانی که به آموزش کودکانشان اهمیت می دهند، از بازدید از آن استقبال می کنند. این مرکز علمی به نوعی یک موزه علمی است و از سال 1999 که تاسیس شد، مورد توجه توریستان و حتی مدارس کوالالامپور قرار گرفت. 

    مرکز اکتشافی و علمی پتروسینس

    پارک تفریحی سان وی لاگون

    پارک سان وی لاگون از آن اماکن تفریحی است که هر کودکی با هر سن و سالی عاشق آن می شود. پارک تفریحی سان وی لاگون کوالالامپور از 5 بخش مختلف تشکیل شده است که شامل پارک آبی، شهربازی، باغ وحش و دو پارک دیگر می شوند که یکی از آن ها مربوط به بازی های هیجان انگیز است و دیگری مربوط به بازی هایی می شود که کمی ماجراجویانه تر هستند. هر کدام از این 5 پارک که در مجموعه پارک تفریحی سان وی لاگون مالزی وجود دارند، از دیگری جالب تر هستند و به خاطر همین هم هست که می گوییم کودکانتان از شما بابت بردنشان به این شهربازی جذاب تشکر خواهند کرد! لازم به ذکر است که این شهربازی حدودا نیم ساعت با مرکز شهر کوالالامپور فاصله دارد، اما واقعا ارزش این را دارد که تا آنجا بروید و به جایش یک روز عالی و فراموش نشدنی را به همراه خانواده تان در تور کوالالامپور سپری کنید.

    پارک تفریحی سان وی لاگون

    شهربازی کیدزانیا 

    شهربازی کیدزانیا از جالب ترین اماکن تفریحی کوالالامپور به حساب می آید و به گونه ای طراحی شده است که کودکان را به عالم بزرگسالان می برد! در واقع در این شهربازی یک شهر کوچک ساخته شده است که در آن ساختمان های اداری کوچک مناسب با قد و قواره کودکان تعبیه شده است و در آن امکانات لازم برای تجربه 90 شغل مختلف برای کودکان مهیا شده است. کودکان در این شهربازی می توانند برای یک روز هم که شده جراح، خلبان، مامور مخفی، وکیل، خبرنگار یا حتی آتشنشان بشوند و به آرزوهای کودکیشان جامه عمل بپوشانند. حتی می توانند به مدل های مد تبدیل شوند و روی استیج های مد رژه بروند! با همه این حرف ها، می توانیم بگوییم که شهربازی کیدزانیا کوالالامپور یکی از جالب ترین اماکن تفریحی مالزی به حساب می آید که مطمئنا بازدید از آن در ذهن هر کودکی باقی خواهد ماند!

    شهربازی کیدزانیا

    مجموعه تفریحی ورزشی اسکای ترکس کوالالامپور

    مجموعه تفریحی ورزشی اسکای ترکس کوالالامپور یکی دیگر از اماکن تفریحی کوالالامپور است و بازدید از آن از جالب ترین ایده هایی است که می توانید برای تفریح خانوادگیتان در کوالالامپور داشته باشید. چراکه در این پارک تفریحاتی مناسب همه سنین تدارک دیده شده اند و با تفریحات ماجراجویانه ای که دارد، باعث بالا رفتن هیجان و تحرک کودکانتان و حتی شما بزرگترها می شود. در این پارک جذاب بیش از 15 چالش تعریف شده است که هر کدامشان سطح سختی خاص خودشان را دارند. قسمت خوب ماجرا در مورد تفریح در این پارک این است که کاملا پارک امنی به حساب می آید و حتی کودکان کم سن و سال هم می توانند در امنیت کامل در فضای آن تفریح کنند.برای رزرو تور مسافرتی کوالالامپور می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    مجموعه تفریحی ورزشی اسکای ترکس کوالالامپور

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW