021-88507190

بهترین موزه های اروپا

گردشگری م.مقیمی 04 آذر ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
اروپا پر از موزه های کوچک و بزرگی است که هر کدامشان به نوعی قلب را برای لحظه ای از تپش وا می دارند! موزه هایی که تا به حال هزاران نفر در برابرشان سر تعظیم فرود آورده اند و برای لحظه ای غرق آثار بی نظیر آن ها شده اند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    بهترین موزه های اروپا

    اروپا پر از موزه های کوچک و بزرگی است که هر کدامشان به نوعی قلب را برای لحظه ای از تپش وا می دارند! موزه هایی که تا به حال هزاران نفر در برابرشان سر تعظیم فرود آورده اند و برای لحظه ای غرق آثار بی نظیر آن ها شده اند. موزه هایی که حکایت های زیادی در جای جای آن ها نهفته شده است و داستان های تاریخی و تلاش های بی دریغ هنرمندان در پس آثار آن ها نهفته شده است. به خاطر همین هم هست که همیشه می گویند موزه ها از جالب ترین جاذبه های گردشگری اروپا هستند و اگر کسی پایش را در خاک اروپا بگذارد و فرصت بازدید از موزه های نابش را از دست بدهد، گویی اصلا به اروپا سفر نکرده است! به همین خاطر ما تصمیم گرفتیم تا برایتان لیستی از بهترین موزه های اروپا را تهیه کنیم. موزه هایی که اتفاقا خیلی از ما توریستان از وجود بعضی از آن ها مطلع نیستیم و به همین سادگی هم فرصت بازدید از آن ها را در تور اروپا از دست می دهیم. پس با ما همراه باشید تا شما را با بهترین موزه های اروپا آشنا کنیم تا اگر گذر شما هم به اروپا افتاد، بتوانید فرصت را غنیمت بشمارید و یک به یک از بهترین موزه های اروپا دیدن کنید.

    نگارخانه ملی لندن- لندن

    نگارخانه ملی لندن یکی از جالب ترین موزه های اروپا است. این نگارخانه یک موزه هنری است که در میدان ترافالگار لندن واقع شده است و در سال 1824 میلادی افتتاح شده است. در نگارخانه ملی لندن به عنوان یکی از بهترین موزه های اروپا، کلکسیونی متشکل از 2،300 نقاشی نگهداری می شود. نقاشی هایی که قدمت قدیمی ترانشان به اواسط قرن 13 می رسد. قسمت جالب ماجرا این است که بازدید از کلکسیون اصلی نگارخانه ملی لندن رایگان است و به خاطر همین هم است که بازدید از آن اغلب به عنوان یکی از بهترین تفریحات رایگان لندن معرفی می شود. جالب تر از آن هم این است که نگارخانه ملی لندن پنجمین موزه هنری پر طرفدار جهان به حساب می آید و بازدید از آن از هر نظر تجربه جالبی است.

    نگارخانه ملی لندن

    خانه آنه فرانک- آمستردام

    آنه فرانک نام یک دختر یهودی بوده است که در طول جنگ جهانی دوم در خانه ای که امروزه آن را به عنوان خانه آنه فرانک می شناسند، مخفی شده بود تا از دست نازی ها در امان باشد. جالب است که بدانید آنه فرانک به همراه 7 نفر دیگر در این خانه مخفی شده بود و 2 سال در همانجا بود تا بالاخره او و همراهانش را پیدا کردند و آن ها را به اردوگاه های مختلف فرستادند. جالب است که بدانید این نویسنده بعدها در سطح جهانی مشهور شد و دلیلش هم این بود که او در طی دوران مخفی شدنش، مجموعه ای از خاطراتش را نگارش کرد که بعدها جهانیان از خواندن آن متحیر شدند و همین باعث شهرت و محبوبیت بی حد و اندازه آنه فرانک در سطح جهانی شد. به خاطر همین مسئله، بعد از اینکه مجموعه خاطرات آنه فرانک به 51 زبان دنیا ترجمه شد، افراد زیادی از سراسر جهان به آمستردام سفر کردند تا این پناهگاهی که موضوع اصلی خاطرات آنه فرانک بود را از نزدیک ببینند. به همین خاطر هم این خانه به یک موزه تبدیل شد و امروزه در آن آثار جالبی با پیام شکنجه های فجیع دوران جنگ جهانی به معرض نمایش عموم گذاشته شده است.

    خانه آنه فرانک- آمستردام

    موزه مرکز پمیپدو متس- متس

    مرکز پمپیدو متس نام یکی از بهترین موزه های اروپا است که در شهر متس فرانسه واقع شده است. این موزه در ساختمانی واقع شده است که به عنوان یک شاهکار معماری معاصر به آن نگاه می شود.  در این ساختمان سه فضای نمایشگاهی تعبیه شده است که با یک سقف خاص به شکل کلاه چینی پوشیده شده اند. جالب است که بدانید نمایشگاه های هنری این موزه قابل تغییر هستند و همیشه در آن ها بهترین آثار هنری مدرن و معاصر در آن ها به نمایش عموم گذاشته می شود.

    موزه مرکز پمیپدو متس- متس

    موزه سرالوس- پورتو

    موزه سرالوس یکی دیگر از بهترین موزه های اروپا است. این موزه در شهر پورتو در پرتغال واقع شده است و در آن آثار هنری معاصر زیبایی نگهداری می شود که دیدنشان بر هر توریستی لازم است. این موزه به گونه ای طراحی شده است که با دیدن آن می توانید نگاه جالبی نسبت به هنر و فرهنگ معاصر پیدا کنید. در  این موزه می توانید با آثار مهمترین هنرمندان حال حاضر جهان آشنا شوید و با این حساب، مطمئنا از بازدید از آن در تور پرتغال پشیمان نخواهید شد.

    موزه سرالوس- پورتو

    موزه روابط شکست خورده- زاگرب

    موزه روابط شکست خورده یکی از عجیب ترین موزه های اروپا و حتی جهان به شمار می آید. این موزه در شهر زاگرب در کرواسی واقع شده است و یکی از خاص ترین موزه های دنیا محسوب می شود. جالب است که بدانید کلکسیون این موزه مربوط به وسایل افرادی از سراسر جهان است که به رابطه شان با یک شخص، یک دوست، یک عضو خانواده یا یک عشق پایان داده اند. در حقیقت آن ها وسایل یادگاریشان را از روابط شکست خورده شان به این موزه در زاگرب اهدا کرده اند و توضیح داده اند که این وسیله چه حکایتی در رابطه شان داشته است و چگونه توانسته اند با اهدای آن خط بطلانی بر رابطه شان بکشند. با دیدن این موزه به این فکر خواهید افتاد که تا چه اندازه می تواند یک وسیله ساده با ارزش شود و این ما هستیم که به یک وسیله ارزش می دهیم. با این حساب می توان گفت که بازدید از این موزه برای کسانی که به تازگی یک رابطه شکست خورده را تجربه کرده اند، جالب است و به خاطر همین هم توانسته به عنوان یکی از جالب ترین موزه های اروپا شناخته شود.برای رزور تور اروپا و اخذ ویزای شنگن می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    موزه روابط شکست خورده- زاگرب

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW