021-88507190

امپراتوری آدم کوچولوها در چین

گردشگری م.مقیمی 27 آذر ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
امپراتوری آدم کوچولوها یک پارک بسیار جذاب و منحصر به فرد است که با تمام پارک هایی که تا به حال در زندگیتان دیده اید، متفاوت است. این پارک در یون‌نان چین واقع شده است و جایی است که قد تمامی کارکنانش کمتر از 1.30 سانتی متر است.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    امپراتوری آدم کوچولوها در چین

    امپراتوری آدم کوچولوها یک پارک بسیار جذاب و منحصر به فرد است که با تمام پارک هایی که تا به حال در زندگیتان دیده اید، متفاوت است. این پارک در جنوب غربی چین در نزدیکی پایتخت استان یون‌نان چین واقع شده است و جایی است که قد تمامی کارکنانش کمتر از 1.30 سانتی متر است. در این پارک قلعه هایی ساخته شده است که شهرهای افسانه ای را برای هر کسی تداعی می کنند و افرادی در آن زندگی می کنند که به اصطلاح کوتوله هستند و هر کدامشان در این پارک نقشی دارند. برای مثال یک نفر در این پارک نقش پادشاه را اجرا می کند و در مقابل یک سری افراد سرباز هستند و این امپراتوری را به نوعی می گردانند! به خاطر همین هم هست که این پارک را به نام امپراتوری آدم کوچولوها می شناسند و به همین دلیل هم است که عنوان یکی از عجیب ترین پارک های جهان را به آن داده اند. با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با امپراتوری آدم کوچولوها یا همان پارک کوتوله ها در چین آشنا کنیم.

    امپراتوری آدم کوچولوها در چین

    حال و هوای امپراتوری آدم کوچولوها در چین

    به محض اینکه پایتان را در مجموعه امپراتوری آدم کوچولوها بگذارید، احساس می کنید که وارد یکی از کتاب داستان های زمان کودکیتان شده اید! دلیلش هم این است که این پارک جذاب پر از خانه های قارچی شکل و شهروندانی است که همگیشان کوتاه قد هستند. شهروندانی که به نوعی عضوی از امپراتوری آدم کوچولوها هستند و بین 18 تا 40 سال سن دارند و با لباس های خاص فضای جالب امپراتوری آدم کوچولوها را جذاب تر کرده اند.
    جالب است که بدانید این امپراتوری محل زندگی این آدم کوچولوها به حساب می آید. در واقع این کوتوله ها دو بار در طول روز نمایش اجرا می کنند و با خواندن آواز و ژست گرفتن برای عکاسی، بازدیدکنندگان را سرگرم می کنند و وقتی که بازدیدکنندگان از پارک خارج می شوند، به خوابگاه هایشان در پارک می روند و زندگی عادیشان را دنبال می کنند.  

    حال و هوای امپراتوری آدم کوچولوها در چین 2

    حال و هوای امپراتوری آدم کوچولوها در چین

    نحوه تاسیس امپراتوری آدم کوچولوها در چین

    ایده ساخت چنین پارکی این گونه در ذهن موسس آن شکل گرفت که یک روز که در ایستگاه قطار منتظر بود، با دو نفر کوتاه قد مواجه شد که برای او داستان غم انگیز زندگیشان را تعریف کردند و به او گفتند که زندگیشان به خاطر کوتاه قد بودنشان دچار مشکل شده است و از نظر درآمدی نیزمشکل دارند. به خاطر همین هم موسس این پارک یعنی آقای مینجینگ تصمیم گرفت تا یک جای خاص برای این افراد درست کند تا هم محل کار آن ها باشد و بتوانند از طریق آن کسب درآمد کنند و هم کنار یکدیگر با شرایط مناسب خودشان زندگی کنند.

    نحوه تاسیس امپراتوری آدم کوچولوها در چین

    جالب است که بدانید امروزه افراد زیادی با چنین شرایط جسمانی از سراسر چین به استان یون‌نان می روند و سعی می کنند در امپراتوری آدم کوچولوها استخدام شوند تا از مزایای این پارک بهره مند شوند و بتوانند شغل و شرایط زندگی مناسبی برای خودشان دست و پا کنند. به خاطر همین هم هست که جمعیت این امپراتوری در حال افزایش است. جالب است که بدانید تعداد کوتوله های پارک کوتوله های چین در سال 2009 که تازه تاسیس شده بود، 60 نفر بوده است، اما در این سال ها به 140 نفر افزایش پیدا کرده است و موسسش اذعان کرده که هدفش این است که تعداد کوتوله های این پارک را به 1،000 نفر برساند! جالب تر از آن هم اینکه روز به روز امپراتوری آدم کوچولوها در چین از نظر توریستی شهرت بیشتری پیدا می کند و هر سال که می گذرد، توریستان بیشتری راهی استان یون‌نان چین می شوند تا از این امپراتوری کوتوله ها در چین دیدن کنند. برای رزرو تور مسافرتی چین می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید. 

    نحوه تاسیس امپراتوری آدم کوچولوها در چین 2

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW