021-88507190

چند پیشنهاد جذاب برای گذراندن یک روز عالی در ازمیر

گردشگری م.مقیمی 02 دی ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
ازمیر یکی از زیباترین شهرهای ترکیه است و چشم اندازهای ساحلی بی نظیری دارد. از طرفی ازمیر مردم بسیار خونگرم و مهربانی هم دارد و همین مساله باعث می شود که توریستان احساس خوبی از اقامت در ازمیر دریافت کنند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    یک روز عالی در ازمیر

    ازمیر یکی از زیباترین شهرهای ترکیه است و چشم اندازهای ساحلی بی نظیری دارد. از طرفی ازمیر مردم بسیار خونگرم و مهربانی هم دارد و همین مساله باعث می شود که توریستان احساس خوبی از اقامت در ازمیر دریافت کنند. جالب تر از همه اینکه شما با اقامت در ازمیر می توانید تجربه های بسیار خاصی را کسب کنید که مثالشان را در هیچ شهر دیگری در جهان و حتی در هیچ کدام از دیگر شهرهای ترکیه پیدا نخواهید کرد. جالب تر از آن هم اینکه شما می توانید تمام این تجربه های خاص را در یک روز اقامت در ازمیر بگنجانید تا بتوانید به یادماندنی ترین 24 ساعت زندگیتان را در ازمیر سپری کنید. با ما همراه باشید تا چند پیشنهاد جذاب برای گذراندن یک روز عالی در ازمیر را به شما ارائه کنیم.

    روز خود را در ازمیر با خوردن بویوز آغاز کنید

    بویوز یک نوع شیرینی خاص است که مخصوص شهر ازمیر است و به قدری طعم و مزه جالبی دارد که به کشورهای مختلفی در دنیا صادر می شود. قسمت خوب ماجرا این است که این بویوزها بسیار ارزان هستند و شما می توانید با کمترین قیمت ممکن یک بویوز به همراه چای تهیه کنید و در حالی که آرام آرام مزه مزه اش می کنید، در خیابان های ازمیر قدم بزنید و به بهترین شکل ممکن، روز جذابتان را در ازمیر آغاز کنید. پیشنهاد ما به شما این است که بویوز را از قنادی آلسانجاک دوستلار فرنی در ازمیر تهیه کنید و بعد همان طور که در منطقه آلسانجاک ازمیر گشت می زنید، بویوز خوشمزه تان را به همراه یک فنجان چای خوش طعم نوش جان کنید. در این صورت است که می توانید روزتان را به سبک مردم ازمیر شروع کنید و انرژی لازم برای گشت و گذار در ازمیر را داشته باشید.

    روز خود را در ازمیر با خوردن بویوز آغاز کنید

    مسیر بین منطقه Göztepe و Karşıyaka را قایق سواری کنید

    این دو منطقه ای که از آن ها صحبت می کنیم، دو همسایه دیرین و البته دشمنان همیشگی هم هستند! این دو منطقه حال و هوای کاملا متفاوتی با هم دارند و به همین خاطر هم هست که بازدید از آن ها در تور ازمیر معمولا برای توریستان جالب است. به شما توصیه می کنیم که حتما در تور ازمیر یک بلیط قایق برای خود تهیه کنید و برای دیدن این دو منطقه به دل آب بزنید!

    مسیر بین منطقه Göztepe و Karşıyaka را قایق سواری کنید

    در ازمیر به رایگان لوکما میل کنید

    لوکما یک شیرینی خاص ترکیه ای است که تا حد زیادی به بامیه ما ایرانیان شباهت دارد. جالب است که بدانید مردم ازمیر رسم دارند که به عنوان خیرات امواتشان، به مردم لوکما می دهند. به خاطر همین هم اگر دیدید در جایی در ازمیر صف شده است، تعجب نکنید و شما هم دقایقی را در صف منتظر بمانید تا یک لوکمای اصیل ازمیری نصیبتان شود.

    از موزه ماشین کی ازمیر بازدید کنید

    موزه کی نام یک موزه ماشین در ازمیر است که در آن 130 اتوموبیل کلاسیک به همراه 40 موتورسیکلت نگهداری می شود که یکی از دیگری جالب تر هستند. این کلکسیون شامل اولین ماشین های برندهای خاص جهان می شود و به خاطر همین هم معمولا کسانی که از ماشین های کلاسیک خوششان می آید، شیفته این موزه جذاب می شوند. به هر حال توصیه ما به شما این است که به هیچ عنوان فرصت بازدید از موزه کی را در تور ازمیر از دست ندهید و حتما زمان کافی را برای بازدید از ماشین های بی نظیر این موزه در ازمیر اختصاص دهید و اصلا از کنار آن ها ساده نگذرید.

    از موزه ماشین کی ازمیر بازدید کنید

    یک غذای محلی ازمیری در تور ازمیر میل کنید

    به شما توصیه می کنیم که به هیچ عنوان فرصت چشیدن طعم و مزه جذاب غذاهای ترکیه ای و ازمیری را در تور ازمیر از دست ندهید و تا می توانید انتخاب های خود را محدود به غذاهای ترکیه ای کنید و تا جای ممکن برای چند روز هم که شده، دور خوردن پیتزا و دیگر غذاهای بین المللی را خط بکشید. به شما توصیه می کنیم که برای یک بار هم که شده، به یکی از رستوران های منطقه گوزل باغچه ازمیر یا همان روستای کیلیزمان سابق بروید تا هم غذای ارزان تری نصیبتان شود و هم بتوانید غذای با کیفیت تر و خوش طعم تری را در تور ازمیر نوش جان کنید. برای رزرو تور ازمیر نوروز 1403 می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW