021-88507190

بازدید از مجسمه هایی که قوانین و جاذبه زمین را به چالش می کشند

گردشگری ش.مافی 30 آذر ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    مجسمه هایی با سبک مدرن و طراحی شگفت انگیز در اقصی و نقاط جهان 

    در بسیاری از شهرها ساختمان ها، پارک ها، موزه ها، آسمان خراش ها و مراکز خرید برای جذب گردشگری به خود می بالند. اما هنر نیز به نمایش در می آید و مجسمه های مدرن و چشمگیر وجود دارد که می توان در بیرون از خانه یافت تا همه از آن لذت ببرند. مجسمه های زیر در سراسر جهان روشی برای دیدار با کارهای خلاقانه هنرهای عمومی است که زیبایی آنها را تحت تأثیر قرار می دهد. همچنین طرح های آنها تعادل ظریفی را نشان می دهد که خلاف قانون گرانش است. با هم چند مورد را بررسی می کنیم.

    مجسمه های مدرن

    مجسمه فرانتس کافکا (پراگ)

    جاروسلاو روونا، مجسمه ساز چک، با یادآوری اولین رمان نویسنده آمریکا، در زادگاهش به فرانتس کافکا ادای احترام کرد. در این مجسمه Franz Kafka سوار بر شانه های یک غول بی سر و بی دست و باریک، کاملاً از برنز ساخته شده است. در سال 2003 تکمیل شد.

    مجسمه فرانتس کافکا

    مجسمه های بوترو (Medellin)

    شهر کلمبیایی مدلین نه تنها زادگاه مجسمه ساز مشهور فرناندو بوترو بلکه خانه ای از 23 مجسمه او است که می توانید در Botero Plaza بیابید. خانمهای گول خورده، گربه های چاق، سربازان رومی و افراد چاق با اسب هایی حتی چوکی - همه آنها توسط افراد محلی و همچنین بازدید کننده هایی که احتمالاً کارهای دیگر Boteros را در امتداد خیابان پارک در نیویورک یا Champs مشاهده کرده اند را تحسین می کنند. الیزه در پاریس. در سال 2003 به عنوان بخشی از نوسازی شهری در Plaza نصب شد، تمام 23 مجسمه توسط خود Botero اهدا شد.

    مجسمه های بوترو

    نیروی طبیعت (لندن)

    مجسمه ساز ایتالیایی، لورنزو کوین، به دلیل پیچیدگی مجسمه های خود که به نظر می رسد در حرکت یخ زده اند، مشهور است. الهام گرفته از نیروی مخرب طوفان ها، نیروی طبیعت زنی محجبه ای که سیاره زمین را در دست دارد به تصویر می کشد، گویی که سنگی در یک زنجیر است.

    مجسمه ی نیروی طبیعت

    مسافران (مارسی)

    این مجسمه، برونو کاتالانو هنر هنرمند معروف فرانسوی است که به ما یادآور مرگ و زندگی، آمدن ها و رفتن ها می باشد. این دو مرد را با چهره برنزه به تصویر کشیده شده است، که بخشی از بدن و بازوهای آنها در یک تکنیک فنی و هنری گم شده است. چنانچه مسافر تورهای فرانسه ژانویه 2020 مهرپرواز می باشد، از این مجسمه ی دیدنی بازدید نمایید.

    مجسمه ی مسافران مارسی

    کفش های یادبود هولوکاست رودخانه ی دانوب (بوداپست)

    در سال 2005، کارگردان فیلم Can Togay و مجسمه ساز Gyula Pauer به بشر یادآوری کردند که صدها مجارستانی در هولوکاست کشته شدند. به همه آنها دستور داده شد تا قبل از سوار شدن در قطارهایی که آنها را به اردوگاه های کار اجباری می بردند کفش خود را در ساحل رود دانوب رها کنند. 60 سال بعد، چندین کفش برنز به صاحبانانی که هرگز برنگشته اند افتخار می کنند.
    رودخانه ی دانوب یکی از مقاصد پر بازدید برای مسافران تورهای مجارستان می باشد. چنانچه قصد سفر به این کشور زیبا می باشید، می توانید همین حالا برای اخذ ویزای مجارستان اقدام نمایید و یک سفر هیجان انگیز را بری خود رقم بزنید.

    کفش های یادبود رودخانه دانوب

    نسل اول (سنگاپور)

    این مجسمه دیگری است که در حرکت منجمد به نظر می رسد. هنرمند چونگ فه چونگ گروهی از پنج کودک را که در حال پریدن به رودخانه سنگاپور بودند، ساخته و دو کودک آنها در هوا معلق شدند. این کار توسط هیئت جهانگردی سنگاپور سفارش داده شده و به یکی از عکس های مجسمه های مدرن در کشور تبدیل شده است. چنانچه مسافر تورهای مالزی ویژه سال نو 2020 هستید می توانید از این جاذبه دیدنی بازدید نمایید.

    مجسمه ی نسل اول سنگاپور

    مامان (بیلبائو)

    اگرچه در بیلبائو همه این مجسمه را به عنوان 'عنکبوت گوگنهایم' می شناسند، اما این آرکیید غول پیکر به طول ده متر و قطر بسیار بزرگ با نام Maman ('مادر') شناخته می شود و این ادای احترام هنرمند لوئیز بورژوا به مادرش است. آثار بورژوازی غالباً ابراز ترس، اضطراب و حتی حسادت است، اما در مورد عنکبوت معروف گوگنهایم نامگذاری آن به عنوان مامان راه خالق برای ابراز عشق و همچنین طبیعت بی حد و حصر، شخصیت مادر را نشان می دهد.

    مجسمه ی مامان (بیلبائو)

    گل بالون (نیویورک)

    مجسمه های در مقیاس بزرگ با امضای جف کونز، چهره های بادکنکی را که دلقک ها در مهمانی های کودکان می سازند، به یاد می آورد. یکی از آنها در سایه آسمان خراش های جدید مرکز تجارت جهانی، در نیویورک ایستاده است که شبیه یک گل به شکل بیرون از یک بادکنک قرمز است. این کار توسط بازرگان لری سیلورستاین انجام شد که قبل از حمله یازده سپتامبر قصد ساخت برج های جدید در کنار برج های دوقلوی را داشت.

    مجسمه ی گل بالون

    کارملا (بارسلونا)

    درست در خارج از کاخ موسیقی Jaume Plensa ، این مجسمه آهنی در نزدیکی آن واقع شده است، که به نظر می رسد با قدم زدن در خیابان، از جایی به نظر نمی رسد و ناپدید می شود. Carmela نام این مجسمه یک نوجوان است و توهم نوری که ایجاد می کند، صرفاً استعاره ای است برای گذار از کودکی به کهن سالی می باشد. آماده سفر به اسپانیا هستید؟! مهرپرواز با ارائه بهترین تورهای اسپانیا در خدمت شما مسافران گرامی می باشد.

    مجسمه ی کارملا (بارسلونا)

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW