021-88507190

بهترین رستوران های کبابی استانبول

گردشگری م.مقیمی 09 دی ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    بهترین رستوران های کبابی استانبول

    کباب غذای اصیل ترکیه ای است و به خاطر همین هم همیشه کباب های استانبول در دنیا مشهور بوده اند. اصلا محال است که صحبت از غذاهای ترکیه ای و استانبولی بشود و کسی در مورد لذیذ بودن کباب های ترکیه ای، حرفی به میان نیاورد. با این حساب، توصیه ما به شما این است که حتما در تور استانبول، تا می توانید انواع و اقسام کباب های ترکیه ای را امتحان کنید و به هیچ عنوان فرصت چشیدن طعم بی نظیر کباب های ترکیه ای را در تور استانبول از دست ندهید. البته این را هم بگوییم که هر کبابی هم در استانبول، کباب خوبی نیست و اگر دوست داشته باشید که کباب خوبی در تور استانبول گیرتان بیاید، باید بدانید که چه کبابی را از چه رستورانی در استانبول سفارش دهید. با ما همراه باشید تا در ادامه به شما بهترین رستوران های کبابی استانبول را معرفی می کنیم تا اگر گذرتان به استانبول افتاد، بدانید که کدام رستوران های استانبول خوشمزه ترین کباب ها را سرو می کنند.

    رستوران حمدی در استانبول

    رستوران حمدی به میدان امینونو و بندر گلدن هورن چشم انداز دارد. این رستوران کل یک ساختمان را اشغال کرده است و تابلوی بسیار بزرگی هم دارد. با این حساب محال است که شما به منطقه سلطان احمد استانبول بروید و این رستوران به چشمتان نخورد. می گویند که رستوران حمدی، بهترین کباب های استانبول را دارد و دلیلش هم این است که در این رستوران کباب ها به شیوه سنتی درست می شوند و طعم و مزه اصیلی دارند. نکته ای که در مورد خوردن کباب در این رستوران وجود دارد، این است که شما باید از قبل میزتان را در رستوران حمدی رزرو کنید و تا جای ممکن سعی کنید که میزتان کنار پنجره های رستوران باشد تا فرصت استفاده از چشم انداز بی نظیر رستوران را هم از دست ندهید.

    رستوران حمدی در استانبول

    رستوران بیتی در استانبول

    بیتی یک رستوران کلاسیک در استانبول است که در سال 1945 میلادی توسط پدر صاحب فعلی رستوران افتتاح شده است. جالب است که بدانید ظاهر این رستوران از آن زمان تا کنون، دستخوش تغییرات زیادی شده است و از یک رستوران خانوادگی کوچک با چند عدد میز و صندلی به یک رستوران دو طبقه بزرگ و مشهور تبدیل شده است. اما نکته ای که باعث جذابیت هرچه بیشتر آن به عنوان یکی از بهترین رستوران های کبابی استانبول می شود، این است که غذایش از زمان افتتاحش تا کنون هیچ تغییری نکرده است و هنوز که هنوزه کیفیت زمان افتتاحش را دارد. در این رستوران هم کباب های خوب و هم استیک های بی نظیری سرو می شود و با این حساب می توانیم بگوییم که شما با هر ذائقه ای که داشته باشید، شیفته آن می شوید.

    اگر به دنبال غذای ایرانی در استانبول هستید، ما در مقاله‌ای به معرفی بهترین رستوران های ایرانی در استانبول پرداخته‌ایم که پیشنهاد می‌کنیم خواندن آن را از دست ندهید.

    رستوران بیتی در استانبول

    رستوران زوبیر در استانبول

    رستوران زوبیر یکی از محبوب ترین رستوران های کبابی تکسیم است. در این رستوران، کباب ها درست جلوی چشمان مشتریان درست می شوند و به همین دلیل هم هست که توریستان به خوردن غذایشان در این رستوران علاقه پیدا کرده اند. جالب است که بدانید این رستوران بیشتر شبیه به یک خانه سنتی ترکیه ای است تا یک رستوران و همین مساله هم باعث محبوبیت هرچه بیشتر این رستوران به عنوان یکی از بهترین رستوران های استانبول شده است. این رستوران در سه طبقه ساخته شده است و دکوراسیون بسیار ساده ای دارد و صادقانه بگوییم، همین سادگیش هم هست که باعث جذاب شدن تجربه کباب خوردن در آن می شود!

    رستوران چیا کباب در استانبول

    رستوران چیا کباب یکی از بهترین رستوران های کبابی بخش آسیایی استانبول است. جالب است که بدانید این رستوران دو شعبه دارد که هر دو آن ها در یک خیابان و درست رو به روی هم واقع شده اند. نکته جالب دیگر اینکه در این رستوران کباب های بسیار خاص و ویژه ای سرو می شوند که طعم و مزه متفاوتی دارند. در واقع این تنوع بالای کباب های رستوران چیا کباب است که باعث محبوبیت هرچه بیشتر آن بین توریستان و اهالی استانبول شده است و مسلما نظر شما را هم در تور استانبول به خود جلب خواهد کرد.

    رستوران چیا کباب در استانبول

    رستوران دولی در استانبول

    رستوران دولی یکی دیگر از بهترین کبابی های شهر استانبول است. این رستوران در سال 1912 در استانبول تاسیس شده است و در آن پیش غذاها و غذاهای اصلی بی نظیری سرو می شود. جالب است که بدانید در این رستوران نوعی کباب خاص به نام کباب فیستیکلی سرو می شود که صاحبان رستوران ادعا می کنند که این کباب ابداع رستوران خودشان بوده است و به خاطر همین هم به شما توصیه می کنیم که اگر به رستوران دولی رفتید، حتما این کباب را سفارش دهید. از این گذشته، در رستوران دولی، باقلواهای استانبولی بی نظیری هم سرو می شود که خوردن آن ها بعد از کباب عجیب می چسبد!برای رزرو تور استانبول نوروز 1403 می توانید با همکاران ما در آژانس هواپیمایی مهر پرواز تماس بگیرید. 

    رستوران دولی در استانبول

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW