021-88507190

عکاسی از زیباترین و محبوب ترین جاذبه های دنیا

گردشگری ش.مافی 12 دی ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
سفر غذا برای روح است. سفر شما را در مسیر کشف خود قرار می دهد و واقعاً یک تمرین غنی سازی روح است. دوربین خود آماده کنید، کیف های خود را بسته بندی کنید و آماده یک سفر شگفت انگیز به زیباترین و نایاب ترین مکان های گردشگری در اقصی نقاط دنیا شوید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    Instagrammable ترین نقاط دنیا برای بازدید و گشت و گذار

    سفر غذا برای روح است. سفر شما را در مسیر کشف خود قرار می دهد و واقعاً یک تمرین غنی سازی روح است. از باغ های باشکوه عبور کنید، از محلی هایی بازدید کنید که از زیبایی آن نمی توانید سخن بگویید، هنر های خیابانی عجیب و غریب را تحسین کنید، از آثار تاریخی بازدید کنید- این لیست می تواند ادامه یابد و بسیار فراتر از حد معمول برود. شما می توانید در مسیر هایی قدم بزنید که تصورات شما را به آتش بکشد و مورد تحسین همگان قرار بگیرد. دوربین خود آماده کنید، کیف های خود را بسته بندی کنید و آماده یک سفر شگفت انگیز به زیباترین و نایاب ترین مکان های گردشگری در اقصی نقاط دنیا شوید. با هم چندتا از زیباترین ها را بررسی می کنیم.

    عکاسی از جاذبه های طبیعی

    بازدید از هنگ کنگ

    تا به حال به هنگ کنگ سفر کرده اید؟! اینباید در صدر لیست مقاصد سفر شما قرار بگیرد. مردم زیاد از جاذبه های دیدنی و گشفت انگیز این شهر خبر ندارند. این شهر مملو از اسکله ها، کافه ها و رستوران های پر جنب و جوش می باشد. 70٪ از هنگ کنگ کوهستان و پارک های سرسبز است. زمین های بازی رنگارنگ و بلوک های آپارتمان علمی تخیلی یک هدیه ای چشمگیر و قابل تحسین می باشد که باید از آن ها دیدن کنید و کل عکس های اینستاگرامی بگیرد.

    بازید از هنگ کنگ

    بازید از طبیعت زیبا کانادا 

    کانادا به دلیل آبشار نیاگارا، جنگل های وسیع و شهر جذاب یکی از نقاط محبوب میان گردشگران است. در شمال ونکوور میان جنگل های انبوه، پلی زیبا و نورانی کشیده شده است که یکی از محبوب ترین نقاط و پر بازدید ترین ها تبدیل شده است.
    آماده سفر به کانادا می باشید؟! شما برای سفر به کانادا باید ویزای کانادا را دریافت کنید، تیم مهرپرواز می تواند شما را در این امر به بهترین شکل یاری کند.

    طبیعت زیبای کانادا

    بازدید از کاخ رویایی در هند 

    هند به علت تمدن ها و جاذبه های تاریخی و طبیعی همیشه مورد توجه گردشگران از اقصی و نقاط جهان بوده است. یکی از پر بازدید ترین مکان های محبوب کاخ رویال جیپور می باشد که یکی از زیباترین کاخ های دنیا می باشد.
    چنانچه مسافر تورهای هند هستید از این کاخ رویایی دیدن کنید.

    کاخ رویال جیپور

    عکاسی بر روی مکعب های رنگی رنگی در آمریکا 

    ایالات متحده دارای طیف متنوعی از مناظر باورنکردنی است. کوه های برفی، جنگل های کاج متراکم، کلان شهرهای شلوغ و دیدنی باعث شده که گردشگران زیادی از این شهر بازدید کنند. یکی از جذاب ترین نقاط که این روزها در صفحات اجتماعی دست به دست می شود، منطقه unzipped toronto می باشد. این روز های به یکی از جذاب ترین مقاصد میان گردشگران تبدیل شده است.

    مکعب های رنگی رنگی آمریکا

    عکاسی در پارک دیدنی سنگاپور

    سنگاپور به یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری تبدیل شده است. این کشور گران ترین و امن ترین کشور جهان می باشد. سنگاپور یکی از کشور های مدرن می باشد که دارای جاذبه و طبیعت بی نظیری می باشد. یکی از نقاط محبوب آن برای عکاسی و گشت و گذار می توان به پارک فورت کانینگ اشاره کرد که بسیار جذاب می باشد.
    چنانچه مسافر تورهای مالزی هستید مهرپرواز هستید می توانید یک سفر هم به کشور سنگاپور داشته باشید و یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید.

    تصویری از یک پارک در سنگاپور

    عکاسی و آرامش میان طبیعت بی نظیر مکزیک

    مکزیک به علت آب وهوا و موقعیت جغرافیایی دارای طبیعت بی نظیری می باشد و یکی از نقاط جذاب و دیدنی میان گردشگران می باشد. tinum yucatan یکی از نقاط محبوب و دیدنی این کشور می باشد که مملو از غارها پر از آب یا مناظر طبیعی می باشد که توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است.

    طبیعت زیبای مکزیک

    بازدید از کاخ تاریخی در پرتغال 

    کشور پرتغال یکی از مقاصد محبوب میان کشور های اروپایی می باشد. این کشور پر از جاذبه های تاریخی و طبیعی می باشد. یکی از محبوب ترین و معروف ترین جاذب های دیدنی آن کاخ معروف Santuário de Nossa در لامگو می باشد. مهرپرواز در تورهای اروپا میزبان شما عزیزان می باشد و می توانید یک سفر شگفت انگیز را برای خود رقم بزنید.

    کاخ معروف پرتغال

    بازید از زیباترین مسجد دنیا در ایران 

    ایران زیبایمان از شرق به غرب از شمال تا جنوب مملو از جاذبه های تاریخی و طبیعی می باشد. مسجد نصیر الملک یکی از زیباترین مساجد ایران در شیراز می باشد که مورد استقبال گردشگران زیادی از اقصی و نقاط جهان قرار گرفته است.

    مسجد نصیر الملک شیراز

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW