021-88507190

بهترین مراکز خرید استانبول برای خرید لباس بچگانه

راهنمای سفر م.مقیمی 16 دی ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
وقتی صحبت از خرید لباس می شود، ترکیه به عنوان یکی از بهترین کشورهای جهان معرفی می شود. جالب است که بدانید ترکیه دومین صنعت بزرگ منسوجات اروپا را دارد و خوبیش هم این است که قیمت لباس هایش پایین تر است.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    بهترین مراکز خرید استانبول برای خرید لباس بچگانه

    وقتی صحبت از خرید لباس می شود، ترکیه به عنوان یکی از بهترین کشورهای جهان معرفی می شود. جالب است که بدانید ترکیه دومین صنعت بزرگ منسوجات اروپا را دارد و خوبیش هم این است که قیمت لباس هایش به نسبت قیمت لباس های دیگر کشورهای اروپایی پایین تر است. جالب است که بدانید ترکیه و علی الخصوص شهر استانبول، از بهترین شهرهای دنیا برای خرید لباس بچگانه است و حتی یک نمایشگاه مخصوص مد کودکان نیز دوبار در طول هر سال در استانبول برگزار می شود. با ما همراه باشید تا امروز شما را با بهترین مراکز خرید استانبول برای خرید لباس بچگانه آشنا کنیم.

    مرکز خرید ایرپورت استانبول

    در مرکز خرید ایرپورت انواع و اقسام برندهای لباس بچگانه مثل Bücürük وKifidis  شعبه دارند. جالب است که بدانید یک پارک بزرگ نیز برای بازی کودکان در مرکز خرید ایرپورت وجود دارد و حتی یک پیست اسکیت روی یخ نیز در آن ساخته شده است و از این نظر نیز مرکز خرید بی نظیری برای خرید به همراه کودکان به حساب می آید. جالب است که بدانید این مرکز خرید در منطقه باکرکوی استانبول واقع شده است. منطقه باکرکوی یکی از بزرگترین مناطق استانبول است و یکی از بزرگترین مناطق مسکونی شهر نیز به حساب می آید. لازم به ذکر است که در این منطقه مراکز خرید دیگری مثل مرکز خرید کاپاسیتی و مرکز خرید کروسل نیز وجود دارد که ارزش بازدید دارند.

    مرکز خرید ایرپورت استانبول

    مرکز خرید آکمرکز استانبول

    مرکز خرید آکمرکز به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید استانبول برای خرید لباس بچگانه شناخته می شود و دلیلش هم این است که در این مرکز خرید بعضی از بهترین برندهای لباس بچگانه مثل Bebe ، Chicco ، Joker  و Mothercare  شعبه دارند. حتی یک اتاق مادر و کودک نیز در مرکز خرید آکمرکز تعبیه شده است تا مادران کودکان خردسال بتوانند خرید راحت تری را در این مرکز خرید در استانبول انجام دهند. خوبی مرکز خرید آکمرکز است این است که در مرکز استانبول واقع شده است و دسترسی به آن از مترو تکسیم خیلی راحت است. این مرکز خرید در نزدیکی منطقه اولوس استانبول قرار گرفته است و با این حساب، شما می توانید بعد از بازدید از این مرکز خرید، از پارک زیبای اولوس نیز دیدن داشته باشید.

    مرکز خرید آکمرکز استانبول

    مرکز خرید کاپیتول استانبول

    مرکز خرید کاپیتول گذشته از اینکه برندهای لباس مشهوری مثل Bücürük، Chicco و Benetton را در خود جای داده است، چندین و چند فروشگاه اسباب بازی فروشی نیز دارد. این مرکز خرید در بخش آسیایی استانبول واقع شده است و یک پارک بازی برای کودکان بالای 4 سال نیز دارد. حتی یک اتاق مادر و کودک نیز در فضای آن تعبیه شده است. نکته ای که در مورد بازدید از این مرکز خرید وجود دارد، این است که در نزدیکی یکی از پل های استانبول قرار گرفته است و به همین دلیل در زمان های صبح و بعد از ظهر ترافیک سنگینی در اطراف آن وجود دارد. به همین دلیل توصیه ما به شما این است که در ساعات خلوتی روز از آن بازدید کنید تا در ترافیک خیابان های اطراف آن نمانید.

    مرکز خرید کاپیتول استانبول

    مرکز خرید جواهر استانبول

    در مرکز خرید جواهر، یکی از بزرگترین شهربازی های دنیا به نام آتلانتیس جای گرفته است. از این گذشته بعضی از برندهای مشهور لباس بچگانه مثل LC Waikiki، Nubebe، Wenice Kids و B&G Store در آن شعبه دارند. حتی یک پیست اسکیت و یک سالن بولینگ نیز در این مرکز خرید تعبیه شده است و از نظر امکانات تفریحی نیز برای خانواده ها، مناسب است. جالب است که بدانید امکان نگهداری از کودکان نیز در این مرکز خرید جذاب در استانبول مهیا شده است تا خانواده ها بتوانند با خیال راحت تری در مرکز خرید گشت و گذار کنند و خرید خود را انجام دهند. این مرکز خرید در مرکز منطقه شیشلی و در نزدیکی مجیدیه کوی واقع شده است و دسترسیش از مترو تکسیم بسیار راحت است. 

    مرکز خرید جواهر استانبول

    مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول

    مرکز خرید ایستینیه پارک یکی از مشهورترین مراکز خرید استانبول است. این مرکز خرید در بخش اروپایی استانبول قرار گرفته است و یک مجموعه تفریحی را در خود جای داده است. از این گذشته بعضی از برندهای جالب لباس بچگانه مثل Bebe، GAP kids و Mothercare در آن شعبه دارند. توصیه ما به شما این است که روزهای وسط هفته را برای بازدید از مرکز خرید ایستینیه پارک انتخاب کنید تا فضای مرکز خرید خلوت تر باشد و بتوانید با آرامش بیشتری از فروشگاه های آن خرید کنید.

    مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول

    مرکز خرید اپتیموم استانبول

    این مرکز خرید در منطقه کادیکوی استانبول واقع شده است. جالب است که بدانید در این مرکز خرید یک پارک تفریحی جذاب برای بازی کودکان تعبیه شده است و از این گذشته، برندهای لباس بچگانه مشهوری مثل Panço، Wenice Kids و Kanz در آن شعبه دارند. حتی یک پیست اسکیت نیز در این مرکز خرید وجود دارد که برای بازی کودکان در زمان خرید والدینشان عالی است. جالب است که بدانید در منطقه کایدکوی بازارها، کافه ها و کتاب فروشی های متعددی وجود دارد که می توانید بعد از خرید از مرکز خرید اپتیموم استانبول از آن ها نیز بازدید کنید.برای رزرو تور استانبول نوروز 1403 می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    مرکز خرید اپتیموم استانبول

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW