021-88507190

مراکز خرید وان در ترکیه

راهنمای سفر م.مقیمی 15 دی ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
همانطور که می دانید صنعت پوشاک ترکیه بسیار قوی است و به همین دلیل هم هست که خیلی از ایرانیان ترجیح می دهند که خریدشان را در ترکیه انجام دهند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    مراکز خرید وان در ترکیه

    همانطور که می دانید صنعت پوشاک ترکیه بسیار قوی است و به همین دلیل هم هست که خیلی از ایرانیان ترجیح می دهند که خریدشان را در ترکیه انجام دهند. خوشبختانه باید بگوییم که شهرهای زیادی در ترکیه هستند که مراکز خرید و بازارهای خوبی را در خود جای داده اند و به همین دلیل هم اصولا می توان گفت که دست توریستان در انتخاب مقصد گردشگری شان در ترکیه برای انجام خریدهای سالانه شان باز است. با اینکه استانبول یکی از بهترین شهرهای ترکیه برای خرید است، اما باید به شما بگوییم که اگر بودجه کمی برای سفر به ترکیه دارید، نیازی نیست که حتما به استانبول سفر کنید تا بتوانید خرید خوبی را در ترکیه انجام دهید. ما اصولا به توریستانی که بودجه سفرشان محدود است، توصیه می کنیم که به جای سفر به استانبول، سفر به شهرهای کوچکتر ترکیه مثل وان را انتخاب کنند تا هزینه سفرشان به ترکیه برایشان کمتر تمام شود و بتوانند مقدار بیشتری از بودجه سفرشان را خرج خرید لباس هایشان در ترکیه کنند. با ما همراه باشید تا شما را با بهترین مراکز خرید وان آشنا کنیم تا اگر شما هم خواستید که خریدتان را از وان ترکیه انجام دهید، بدانید که دقیقا در شهر وان چه چیزی در انتظارتان است.

    مراکز خرید وان در ترکیه

    مرکز خرید وان ای وی ام

    شاید بتوان گفت که مرکز خرید وان ای وی ام مشهورترین مرکز خرید وان است. در این مرکز خرید انواع و اقسام برندهای پوشاک بین المللی و ترکیه ای شعبه دارند و تقریبا می توان گفت که شما با هر بودجه ای که داشته باشید، می توانید لباس های مورد نظرتان را در این مرکز خرید پیدا کنید و با دستانی پر از مرکز خرید وان ای وی ام خارج شوید. با همه این حرف ها، باید به شما بگوییم که مرکز خرید وان ای وی ام یکی از مهمترین مراکز خرید وان است و تقریبا محال است که کسی به وان با تور وان سفر کند و بدون بازدید از فروشگاه های مرکز خرید وان ای وی ام، خریدهایش را نهایی کند.

    مرکز خرید وان ای وی ام

    مرکز خرید آتایوس سیلور وان

    جالب است که بدانید غذاها و شیرینی هایی که در این مرکز خرید فروخته می شوند، عامل مشهوریت این مرکز خرید به عنوان یکی از مهمترین مراکز خرید وان هستند. البته این را هم بگوییم که لباس های مرکز خرید آتایوس سیلور وان نیز به اندازه شیرینی ها و باقلواهای این مرکز خرید خوب هستند و از نظر قیمتی بسیار مناسب هستند. با این حساب، توصیه ما به شما این است که اگر می خواهید یک شیرینی خوشمزه ترکیه ای مثل باقلواهای ترکیه ای را در وان امتحان کنید و یا اینکه اگر به دنبال خرید ارزان در وان هستید، حتما سری به مرکز خرید آتایوس سیلور وان بزنید و به هیچ عنوان از کنار این مرکز خرید جذاب ساده نگذرید.

    مرکز خرید آتایوس سیلور وان

    مرکز خرید تورکواز وان

    مرکز خرید تورکواز وان در مرکز شهر وان قرار گرفته است. این مرکز خرید بر خلاف مرکز خریدی مثل وان ای وی ام، فضای کاملا محلی دارد و اصولا توریستان کمتری از آن بازدید می کنند. به خاطر همین هم فروشندگان این مرکز خرید خیلی به صحبت با توریستان عادت ندارند و معمولا با زبان انگلیسی هم آشنایی ندارند. اما به هر حال این مرکز خرید هم جزء مراکز خرید خوب وان محسوب می شود و توصیه ما به شما این است که در تور وان از آن بازدید داشته باشید. جالب است که بدانید یک کافه نیز در مرکز خرید تورکواز وان وجود دارد که برای یک استراحت موقت فضای خوبی دارد. 

    مرکز خرید تورکواز وان

    مرکز خرید آیدین پریهام وان

    مرکز خرید آیدین پریهام وان یکی از بهترین مراکز خرید وان است و اصولا بین توریستان طرفداران زیادی دارد. نکته ای که در مورد خرید از مرکز خرید آیدین پریهام وان وجود دارد، این است که این مرکز خرید، مرکز خرید ارزانی برای خرید به حساب نمی آید. به همین دلیل توصیه ما به شما این است که فقط از فروشگاه های تخفیف خورده مرکز خرید آیدین پریهام وان خرید کنید و تا جای ممکن با اطلاع قبلی از قیمت ها، خریدتان را در فروشگاه های مرکز خرید آیدین پریهام وان نهایی کنید.اگر شما هم به دنبال یک سفر ارزان به ترکیه هستید و می خواهید لباس های ارزانی در تور ترکیه تهیه کنید، به شما توصیه می کنیم که برای رزرو تور ارزان وان با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    مرکز خرید آیدین پریهام وان

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW